Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Del Skrevet 14. juli 2009 Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 14. juli 2009 #2 Del Skrevet 14. juli 2009 Må vær en del freaks her ja....sikkert nerder uten erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aryel Skrevet 14. juli 2009 #3 Del Skrevet 14. juli 2009 Herregud så barnslige dere er. Til alle menn, ikke la dere provosere av pubertale førti åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 14. juli 2009 #4 Del Skrevet 14. juli 2009 Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Hei, jeg har aldri vært i singelforumet før, men denne dukket opp i oversikten oppe til venstre - siste fra forum - og vekket min "nysgjerrighet". Jeg har store problemer med å forstå hva du vil eller mener med ditt innlegg. Hva baserer du premisset ditt på? Hva har bruk av smileys med noe som helst å gjøre? Hvorfor mistenker du at menn her har lite erfaring og/eller aldri har vært utenfor kommunegrensa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_MANN_* Skrevet 14. juli 2009 #5 Del Skrevet 14. juli 2009 Må vær en del freaks her ja....sikkert nerder uten erfaring! Og det får deg til å føle deg bedre eller? Å være en freak ser jeg på som noe helt annet enn å være nerd men... I just wanna feel free. Be myself. Im freaky like that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. juli 2009 #6 Del Skrevet 14. juli 2009 Herregud så barnslige dere er. Til alle menn, ikke la dere provosere av pubertale førti åringer. Jeg lar meg faktisk provosere litt, for disse pubertale 40-årige damer er en del av virkeligheten. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 14. juli 2009 #7 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg lar meg faktisk provosere litt, for disse pubertale 40-årige damer er en del av virkeligheten. Desverre vel se det på den måten av slike kommentarer og holdninger nok er hovedgrunnen til at de er single og vil forbli single...ikke noe å kaste bort energi på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 14. juli 2009 #8 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Er gjestene i singleforumet «freaks» i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye erfaring/fra forhold? KG-gjester bruker og mye smileys …? Endret 14. juli 2009 av kevlar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #9 Del Skrevet 14. juli 2009 Virker som om de to-tre mennene (alle vet hvem de er) her, bor her. Jeg tror ærlig talt de ikke har mye erfaring og selvtillit. Får bare det inntrykket. Dessuten er det ikke gøy når det er de samme gamle som skriver 100 ganger i hver tråd, blir ikke så mye variasjon i svarene og de utgir sine meninger for å gjelde alle menn, men er selv ofte way off. Og ja, smilyene er upassende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 #10 Del Skrevet 14. juli 2009 Virker som om de to-tre mennene (alle vet hvem de er) her, bor her. Jeg tror ærlig talt de ikke har mye erfaring og selvtillit. Får bare det inntrykket. Dessuten er det ikke gøy når det er de samme gamle som skriver 100 ganger i hver tråd, blir ikke så mye variasjon i svarene og de utgir sine meninger for å gjelde alle menn, men er selv ofte way off. Og ja, smilyene er upassende Kan ikke du bidra med å skrive noe genialt her selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #11 Del Skrevet 14. juli 2009 Herregud så barnslige dere er. Til alle menn, ikke la dere provosere av pubertale førti åringer. Er ikke til å komme unna at det yngler en del snodige menn her...;.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sindre Skrevet 14. juli 2009 #12 Del Skrevet 14. juli 2009 Er ikke til å komme unna at det yngler en del snodige menn her...;.) Kan bare svare for meg selv. Er 35. Jobbet over hele Norge og ellers i verden. Studerer nå medisin ved et universitet i Europa. Jeg har ellers min første utdannelse fra UiO. Har eller ganske sunne interesser som trening, musikk, metafysikk, medisin og ellers ganske variert. Har et godt øye til mange kvinner, men kun 2 som er faste sexualpartnere. Liker kvinner som er sikre i eget skinn har selvtillit og som har sjelslivet i orden. Ellers liker jeg å reise mye, noe jeg ofte gjør. Trives best i karibia på en eller annen øy der, ellers ser jeg London som mitt "andre hjem" Jeg snublet over dette forumet når jeg leste Dagbladet på nett (har ikke papirutgaven der jeg bor) pga reklame fra KK om "hvordan huke mannen" Er vel kanskje litt snodig siden jeg ikke synes det er det minste interesant gjøre det samme "dag ut og dag inn", men foretrekker å bruke tiden min på ¨utvikle meg som person i tillegg til å treffe nye mennesker. Da har jeg skrevet om meg. Kanskje noen av de andre gutta og jentene her kan skrive litt om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 #13 Del Skrevet 14. juli 2009 Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Jeg er KG-mann og ivrig smileybruker....om jeg er en freak uten dameerfaring/forhold...Hmmm.......Den må jeg tygge litt på før jeg kommer tilbake med et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 #14 Del Skrevet 14. juli 2009 Virker som om de to-tre mennene (alle vet hvem de er) her, bor her. Jeg tror ærlig talt de ikke har mye erfaring og selvtillit. Får bare det inntrykket. Dessuten er det ikke gøy når det er de samme gamle som skriver 100 ganger i hver tråd, blir ikke så mye variasjon i svarene og de utgir sine meninger for å gjelde alle menn, men er selv ofte way off. Og ja, smilyene er upassende Bør jeg føle meg truffet? (Siden jeg er ivrig på innleggene og bruker smileys, føler jeg meg egentlig truffet)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 14. juli 2009 #15 Del Skrevet 14. juli 2009 Kan bare svare for meg selv. Er 35. Jobbet over hele Norge og ellers i verden. Studerer nå medisin ved et universitet i Europa. Jeg har ellers min første utdannelse fra UiO. Har eller ganske sunne interesser som trening, musikk, metafysikk, medisin og ellers ganske variert. Har et godt øye til mange kvinner, men kun 2 som er faste sexualpartnere. Liker kvinner som er sikre i eget skinn har selvtillit og som har sjelslivet i orden. Ellers liker jeg å reise mye, noe jeg ofte gjør. Trives best i karibia på en eller annen øy der, ellers ser jeg London som mitt "andre hjem" Jeg snublet over dette forumet når jeg leste Dagbladet på nett (har ikke papirutgaven der jeg bor) pga reklame fra KK om "hvordan huke mannen" Er vel kanskje litt snodig siden jeg ikke synes det er det minste interesant gjøre det samme "dag ut og dag inn", men foretrekker å bruke tiden min på ¨utvikle meg som person i tillegg til å treffe nye mennesker. Da har jeg skrevet om meg. Kanskje noen av de andre gutta og jentene her kan skrive litt om seg selv. Heisann Sindre, er du hjemme på ferie i Norge nå, eller gidder du å lese norske aviser fra utlandet? (ræva journalistikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ket Skrevet 14. juli 2009 #16 Del Skrevet 14. juli 2009 Yez dame. Jeg er et smilende freakshow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #17 Del Skrevet 14. juli 2009 Da har jeg skrevet om meg. Kanskje noen av de andre gutta og jentene her kan skrive litt om seg selv. Kjære Sindre. Flott at det er menn her! Vær grei å bruk et nickname for hver gang du skriver innlegg da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sindre Skrevet 14. juli 2009 #18 Del Skrevet 14. juli 2009 Heisann Sindre, er du hjemme på ferie i Norge nå, eller gidder du å lese norske aviser fra utlandet? (ræva journalistikk) [/quote Leser mest aftenposten og Dagbladet på nett. Akkurat nå er jeg på vei til Norge. Regner med å være der om et par ukers tid. Innom Berlin og Paris på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 14. juli 2009 #19 Del Skrevet 14. juli 2009 Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? Er ikke til å komme unna at det yngler en del snodige menn her...;.) Jeg for min del mener at dette går begge veier, det er en del snodige rariteter av begge kjønn her, og kjerringfaktoren er høy til tider. :kaster brannfakkel: Har lest her i flere år, og synes at forumet har tatt seg opp den siste tiden. Skal være usagt om det er pga flere menn har begynt å skrive her, eller hva.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #20 Del Skrevet 14. juli 2009 Yez dame. Jeg er et smilende freakshow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå