Gå til innhold

Hvor finner man mindre perfekte jenter ?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er en eldre mann som sliter med sosial angst og depresjoner. Av den grunn fungerer jeg dårlig sammen med veldig sosiale og utadvendte jenter. Det går bare ikke i praksis, og over lengre tid. Tror det er lurest å finne seg en jente i noenlunde samme situasjon. Men hvor finner man dem ?

På samtlige (?) datesider på nettet, er jo den ene damen etter den andre mere perfekt og utadvendt en selv Paris Hilton :)

Håpløst detta...

Noen tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Noen tips ?

Kanskje miljøer innenfor disse gruppene kan by på positive og likesinnende mennesker som du kunne finne felles gleder med?

- S.A.T.S treningssenter

- Misjonssambandet

- Filadelfia

- Frelsesarmeén

. VG, Hjemmet, Allers og Norsk Ukeblads "Noen som passer for meg", der du skriver hva du er ute etter, så får du henvendelser etter din smak?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det finnes et Angst & Depresjon Chat rom på SOL, men jeg vet ikke om det er noe bra der ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas

Hvorfor skulle du ta til takke med ei som har mye "baggasje" bare fordi din nåværende "tilstand"?

Det går an å fikse dine problemer, men det krever mye jobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje miljøer innenfor disse gruppene kan by på positive og likesinnende mennesker som du kunne finne felles gleder med?

- S.A.T.S treningssenter

- Misjonssambandet

- Filadelfia

- Frelsesarmeén

. VG, Hjemmet, Allers og Norsk Ukeblads "Noen som passer for meg", der du skriver hva du er ute etter, så får du henvendelser etter din smak?

Lykke til!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kg.

Ingen normal dame ville brukt dette forumet til å treffe en mann. Likevel er det sykt (sic!) enkelt å plukke opp damer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siv_*
Kg.

Ingen normal dame ville brukt dette forumet til å treffe en mann. Likevel er det sykt (sic!) enkelt å plukke opp damer her.

Du tuller?!

Her er det mange flotte jenter - og hadde jeg vært mann vill ejeg ha sjekket like mye her som på byen og gjennom venner! Verdt et forsøk, absolutt.

Hender jo at folk "går seg bort her"W, som TS...da er det bare å hjelpe videre til andre instanser.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- S.A.T.S treningssenter

- Misjonssambandet

- Filadelfia

- Frelsesarmeén

Lykke til!

Vet du hva, Deluxe..?

Det der er et av mine favorittsvar her inne ever...:)

Jeg har aldri - aldri - hørt SATS og Misjonssambandet nevnt i samme setning før, spesielt ikke like etter "likesinnede". Fantastisk. Dagens rose går til deg:)

:dagens-rose:

TS: Jeg har nok mest tro på å legge ut en dønn ærlig profil på et datingnettsted. Det er nok ikke mange som tør å være like ærlig som deg på et sånt sted, det skal du ha, men jeg er sikker på at det er mange som føler det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke kvinner som har angst/depresjoner er "mindre perfekte" jenter. Alle sliter iblant og det trenger ikke å gå utover hele livet. Dessuten finnes det tusenvis av måter å leve livet sitt på og ikke alle trenger være utadvendte og "gå ut på byen"-mennesker for å ha et suksessfullt liv. Det finnes garantert mange rolige og kloke jenter der ute for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Carolina_*
Er en eldre mann som sliter.

Tror nok du skal se ut til bredere horisonter og bytte jaktmarker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samtlige (?) datesider på nettet, er jo den ene damen etter den andre mere perfekt og utadvendt en selv Paris Hilton :)

Håpløst detta...

Noen tips ?

Du må også huske at på samtlige satesider er det løgn etter løgn, alle fremstiller seg som mer perfekte og utadvente enn de er, alle forsøker å passe inn i sin egen klisje.

se bort fra dette, ta kontakt og bli kjent med personene bak de tomme ordene!

sett inn en annonse i blad som hjemmet, allers etc etc...for kvinner tilpasset din egen alder.

å finne deg ei med samme problemer som deg selv vil ikke automatisk hjelpe deg, kan gjøre det vanskeligere å værre for dere begge, du må søke en partner ikke en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Gjest
På www.dikt.no er jo alle sosiale creepz n' freakz.
Hva F mener du med det ? Hva er tanken bak den setningen i forhold til hovedinnlegget ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor vil du ha ei med angst og depresjon når du har det selv? Er det ikke bedre med ei som ikke har de problemene, men som likevel er rolig og ikke alt for sosial? Jeg bare tenker, hva om dere begge har en tøff periode samtidig, da blir det vanskelig å stille opp for hverandre. Eller?

Ellers synes jeg du skal ta profiler med en klype salt. Jeg stod registrert på Møteplassen for et års tid siden. Der er samtlige menn små kopier av Lars Monsen, det er ikke måte på hvor spreke de er, hvor mye de fisker og jakter, hvor mange fjell de bestiger og hvor mange netter de sover ute. Trener 4-5 dager i uka meg midt bak! Ser du på bildene så finner du fort ut at det ene fjellet de besteg var i 2001, forrige fisketur var i 2006, de har ølvom på tross av hyppige turer på SATS (ikke ett vondt ord om ølvom, men rart i forhold til profilteksten). Alle skriver dessuten at de elsker å reise, gå på byen, gå på kino, være med venner, lage mat og ta en fest i ny og ne. GJESP.

I slike profiler skriver man gjerne kun det som er positivt. OG de pynter på sannheten. Så om du er 100% ærlig om at du har angst og depresjon, og at du søker litt annet enn hva andre er ute etter, så vil du skille deg positivt ut. :) Vær spesifikk! Beskriv drømmedama slik hun er for DEG. Jeg garanterer at det er noen som føler seg truffet og jubler fordi det eeeendelig er noen som ikke skal ha en Kari Jaquesson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor vil du ha ei med angst og depresjon når du har det selv? Er det ikke bedre med ei som ikke har de problemene, men som likevel er rolig og ikke alt for sosial? Jeg bare tenker, hva om dere begge har en tøff periode samtidig, da blir det vanskelig å stille opp for hverandre
Takk for veldig fint svar. Godt å lese.

Jeg vil vel ha en jente med (tilnærmet) samme problemer som meg selv, akkurat som jenter UTEN problemer IKKE vil ha en gutt MED problemer. Det er bare å lage vanskeligheter for seg selv, og ikke innse realitetene.

Jeg er mann. Jeg tenker mere med hodet en hjertet ;) Jeg innser fort mine begrensninger, og vil ikke såre stolthetene min for ofte. Meg og normalt sosiale jenter fungerer bare ikke. Så enkelt er. Det må man bare innse.

Jeg liker ikke situasjonen, og det gjør ikke hun heller. Jeg vil mindre, hun vil mere.

Hvis begge er i samme situasjon er det ingen påtrengende forventninger om å hele tiden finne på så mye. Da kan vi kose oss i hverandres nærver, og ikke stresse eller få dårlig samvitighet for å ikke stille opp for den andre.

Som du sier ; En jente uten nevnte problemer, rolig og med mindre sosiale behov er sikkert det ideelle, men hvorfor vil en slik jente søke til en mann som meg ? Det er det ingen logikk i. Det er en romantisk og lite realistisk tankegang, mener jeg. Hvis jeg selv var en trygg og normal mann, ville jeg da søkt etter jenter med angst og sosiale problemer ? Neppe.

Jeg tror kvinner (som Menn) søker etter partnere som gir inntrykk av å gi minst mulig problemer for forholdet.

Ellers synes jeg du skal ta profiler med en klype salt.

Det gjør jeg, og har prøvd å kontakte de "normale" jentene, uten å lykkes. Enten så lar de være å svare i det hele tatt, eller så forsvinner de som dugg fra solen, når du prøver å være ærlig og fortelle den "brutale" sannhet.

Det er ikke godt for verken selvtilliten eller de problemene man allerede sliter med.

Jeg får krysse fingrene og håpe at det en gang dukker opp en snill og forståelsesfull jente med MASSE tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Hvorfor skulle du ta til takke med ei som har mye "baggasje" bare fordi din nåværende "tilstand"?

Det går an å fikse dine problemer, men det krever mye jobbing.

Jeg tror neppe en jente med samme problem som deg selv - vil være særlig sunt og utviklende for deg , om du ønsker å komme ut av problemene dine - heller en større kilde til konflikter dere imellom og turbulens & problemer .

To sammen med angst og depresjoner samtidig ...herrejesus for et forhold ...tror ikke du bør satse på det .Dere trekker hverandre NED istede for opp og frem .

F. eks - Blir liksom som to narkomane som slår seg i lag ....som ruser seg sammen osv ...Begge er dårlige forbilder og gir dårlig inflytelse for hverandre .Og trekker hverandre lenger og lenger ned i problemer .

Nei sats heller på å bearbeide dine egne problemer og bli " frisk " selv ...fremfor å oppsøke mennesker med problemer ...Det har du neppe godt av .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...