Tiarra Skrevet 14. juli 2009 #41 Del Skrevet 14. juli 2009 Ei jente med 5 unger, alle med ulike fedre, frister meg ikke akkurat hehe Fikk ikke med meg at det var spørsmål om man har barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juli 2009 #42 Del Skrevet 14. juli 2009 Kvinner som har vert single i noen år er som regel ekstremt kresne elelr ekstremt sære. Uansett lite hyggelige egenskaper. Har datet noen langtidsingle kvinner. Herregud for noen selvopptatte nek! De få kvinner som er noe å samle på er ikke single over lang tid. Gi meg 30 minutter med en kvinne jeg aldri har møtt og jeg skal fortelle deg hennes sivilstand, uten at vi har vert i nærheten av det temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 14. juli 2009 Kvinner som har vert single i noen år er som regel ekstremt kresne elelr ekstremt sære. Uansett lite hyggelige egenskaper. Har datet noen langtidsingle kvinner. Herregud for noen selvopptatte nek! De få kvinner som er noe å samle på er ikke single over lang tid. Gi meg 30 minutter med en kvinne jeg aldri har møtt og jeg skal fortelle deg hennes sivilstand, uten at vi har vert i nærheten av det temaet. Man kan uten problem være singel og jente - lenge, uten å være verken ekstremt sær eller ekstremt kresen. Men kanskje ikke lett å passere nåløyet ditt uansett, siden du syns det er så få kvinner generelt som er noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. juli 2009 #44 Del Skrevet 14. juli 2009 Møter jeg en på førti som aldri har vært i et seriøst langvarig forhold, veeeel, da blir jeg skeptisk... Jeg forstår tankegangen. Men hva er du mest skeptisk til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 14. juli 2009 #45 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg forstår tankegangen. Men hva er du mest skeptisk til? At han ikke er vant å ta hensyn til andre enn seg selv, og ha ansvar for andre enn seg selv. At han ikke er vant til å ha noen rundt seg i hverdagen, og har lagt seg til sære alenevaner. Og at det blir for stor overgang fra singelliv til å få dame med barn (mitt, that is). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gest_Mann Skrevet 14. juli 2009 #46 Del Skrevet 14. juli 2009 At han ikke er vant å ta hensyn til andre enn seg selv, og ha ansvar for andre enn seg selv. At han ikke er vant til å ha noen rundt seg i hverdagen, og har lagt seg til sære alenevaner. Og at det blir for stor overgang fra singelliv til å få dame med barn (mitt, that is). Ja, det kan sikkert være en stor risk for det i mange tilfeller. Har du opplevd det selv? Går det ikke an å se det på et tidlig tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 14. juli 2009 #47 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, det kan sikkert være en stor risk for det i mange tilfeller. Har du opplevd det selv? Går det ikke an å se det på et tidlig tidspunkt? Kanskje det går an å se det tidlig, dersom man er øvet. Noe jeg tror jeg er nå.... ;-) For å fortsette på mitt forrige innlegg, så vil jeg være skeptisk til om fest og drikking med kompiser er viktigere enn "familieverdier". Mener ikke at vi skal sitte hjemme alene vi to, men har som du skjønner vært borti en mann som ikke var vant å inkludere dame i sitt sosiale liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann Skrevet 14. juli 2009 #48 Del Skrevet 14. juli 2009 Kanskje det går an å se det tidlig, dersom man er øvet. Noe jeg tror jeg er nå.... ;-) For å fortsette på mitt forrige innlegg, så vil jeg være skeptisk til om fest og drikking med kompiser er viktigere enn "familieverdier". Mener ikke at vi skal sitte hjemme alene vi to, men har som du skjønner vært borti en mann som ikke var vant å inkludere dame i sitt sosiale liv. Nei, det blir jo selvfølgelig helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 14. juli 2009 #49 Del Skrevet 14. juli 2009 Hva med en på 29år som aldri har hatt et forhold og er jomfru...? heheh...løgner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juli 2009 #50 Del Skrevet 14. juli 2009 Kvinner som har vert single i noen år er som regel ekstremt kresne elelr ekstremt sære. Hm...har du noen eksempler på særhet eller kresenhet? Hadde bare vært interessant å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #51 Del Skrevet 14. juli 2009 At han ikke er vant å ta hensyn til andre enn seg selv, og ha ansvar for andre enn seg selv. At han ikke er vant til å ha noen rundt seg i hverdagen, og har lagt seg til sære alenevaner. Og at det blir for stor overgang fra singelliv til å få dame med barn (mitt, that is). Jeg har vært singel i lange perioder. Ingenting jeg ønsker meg mer enn en samboer. Hater å være alene. Skulle tro det bare var å finne å partner på supermarkedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juli 2009 #52 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvis han har vært gift (noe som er meget sannsynlig siden han er minst førti) så er noen menn skrudd sånn sammen at det går fort tre-fire år før de over det at kona gikk fra dem (for det er oftest koner som går, og etterlater en overrasket mann - btdt). Er det ikke merkelig? Menn står igjen overrasket - og det er kvinnene som går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 #53 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk ikke med meg at det var spørsmål om man har barn? Mente ikke å tråkke noen på tærne her. Poenget mitt var vel egentlig bare at et nytt forhold blir mer komplisert jo flere barn fra tidligere forhold det er. Og når det er flere ulike fedre i tillegg så blir det enda mer komplisert. Det spørs jo selvfølgelig også på hvordan samarbeidet mellom eksene fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Er det ikke merkelig? Menn står igjen overrasket - og det er kvinnene som går. Ja, er jo alltid sånn, ikke sant? Neppe :gjeiper: Endret 14. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umbrella Skrevet 14. juli 2009 #55 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg er like skeptisk til de som har vært single i mange år til de som hopper fra forhold til forhold og ikke klarer å være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 14. juli 2009 #56 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke alltid, Kristian, men veldig ofte er det sånn. De kan gjerne være overrasket selv om det i utgangspunktet er de som har gått rundt i et år og sagt at man kanskje burde flytte fra hverandre - når kvinnen da tar han på ordet til slutt. :btdt: Jeg har vært singel i lange perioder. Ingenting jeg ønsker meg mer enn en samboer. Hater å være alene. Da høres det ut som du har et bra utgangspunkt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 #57 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det ikke merkelig? Menn står igjen overrasket - og det er kvinnene som går. Dette er visstnok et klassisk problem. Gjennomsnitts-mannen er fornøyd hvis det praktiske fungerer i forholdet - dvs at kvinnen i forholdet ordner med det meste i hjemmet og barna etc. Noe særlig større behov for kommunikasjon med partneren har han rett og slett ikke. Det har derimot gjennomsnitts-kvinnen. Dermed må det bli problemer. Men hvorfor skal han gå når han ikke innser eller har problemet selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #58 Del Skrevet 14. juli 2009 Dette er visstnok et klassisk problem. Gjennomsnitts-mannen er fornøyd hvis det praktiske fungerer i forholdet - dvs at kvinnen i forholdet ordner med det meste i hjemmet og barna etc. Noe særlig større behov for kommunikasjon med partneren har han rett og slett ikke. Det har derimot gjennomsnitts-kvinnen. Dermed må det bli problemer. Men hvorfor skal han gå når han ikke innser eller har problemet selv? Hva skal mannen med en kvinnelig partner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 #59 Del Skrevet 14. juli 2009 Hva skal mannen med en kvinnelig partner da? Du fikk åpenbart ikke med deg dette: Gjennomsnitts-mannen er fornøyd hvis det praktiske fungerer i forholdet - dvs at kvinnen i forholdet ordner med det meste i hjemmet og barna etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #60 Del Skrevet 14. juli 2009 Du fikk åpenbart ikke med deg dette: Gjennomsnitts-mannen er fornøyd hvis det praktiske fungerer i forholdet - dvs at kvinnen i forholdet ordner med det meste i hjemmet og barna etc. Jo, men hva skal kvinnen med en mann som ikke har behov for kommunikasjon med henne (som du skrev i innlegget over)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå