Gå til innhold

Hva tenker du når du møter en som....

kristian82

Anbefalte innlegg

Jo, men hva skal kvinnen med en mann som ikke har behov for kommunikasjon med henne (som du skrev i innlegget over)?

Ja, ikke sant. Så hvorfor tror du at kvinnen går til slutt?

Etter hva jeg har forstått er det kvinnen som avslutter forholdet i nærmere 90% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker absolutt ikke noe negativt om det.

Mye bedre å være singel fordi du ikke har tid til kjæreste, enn å ha kjæreste som du nedprioriterer i forhold til alt annet i livet.

Anyroad så baserer jeg virkelig ikke min mening om andre mennesker på hvor mange forhold de har hatt bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Så hvorfor tror du at kvinnen går til slutt?

Etter hva jeg har forstått er det kvinnen som avslutter forholdet i nærmere 90% av tilfellene.

"Kvinner går fordi de har fått nok, - eller ikke har fått nok..."

Tog du han.. ? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har faktisk oppfattet det sånn jeg også ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tog han, eller eg tog henne.... :happy:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genene dine passer inn med en tidligere tidsalder, Yvonne - men faktisk ikke fra så veldig lenge siden egentlig.

Helt frem på 50-tallet var det vanlig å gå folkeskole til syvendeklasse, og da som 14-åring var det bare å få seg en jobb og finne seg et godt gifte :)

Det var ikke som nå når folk går på skole til de er 35! Tidene har virkelig forandret seg voldsomt.

Vel, det var strengt tatt ikke det jeg mente helt, å gå rett ut i jobb som fjorten-femtenåring, jeg mente mer at jeg visste allerede som seksåring at jeg ville bli lærer, og at da jeg var femten-seksten år var dét det jeg så fram til. I motsetning til mange andre i min klasse, så visste jeg bestemt hva jeg ville bli, og meningen min har ikke forandret seg spesielt siden den gang. Fagfelt har kanskje forandret seg noe, men på generell basis vil jeg si at jeg står fast på det jeg ville da, som jeg ville nå.

Og for meg handlet det da om å kunne dele dette med noen, for jeg kommer nok til å gå på skole noen år til, til tross for at jeg nå er ferdig med lærerhøgskolen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det var strengt tatt ikke det jeg mente helt, å gå rett ut i jobb som fjorten-femtenåring, jeg mente mer at jeg visste allerede som seksåring at jeg ville bli lærer, og at da jeg var femten-seksten år var dét det jeg så fram til. I motsetning til mange andre i min klasse, så visste jeg bestemt hva jeg ville bli, og meningen min har ikke forandret seg spesielt siden den gang. Fagfelt har kanskje forandret seg noe, men på generell basis vil jeg si at jeg står fast på det jeg ville da, som jeg ville nå.

Og for meg handlet det da om å kunne dele dette med noen, for jeg kommer nok til å gå på skole noen år til, til tross for at jeg nå er ferdig med lærerhøgskolen. :)

Har egentlig innbilt meg at det måtte være bare fordeler med alltid å vite hva man vil i livet. Men sånn er det altså heller ikke hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...har du noen eksempler på særhet eller kresenhet? Hadde bare vært interessant å høre.

Ingen svar å få her? Nei, noe må man vel finne ut av selv også sikkert ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig innbilt meg at det måtte være bare fordeler med alltid å vite hva man vil i livet. Men sånn er det altså heller ikke hehe

Joda, altså, ikke misforstå meg, jeg føler meg heldig sånn sett, for jeg har fulgt drømmen min jeg, og det har tross alt ført til at jeg har skapt min egen lykke, tross alt. Og nå det siste året har jeg også fått lov til å dele mine drømmer og planer med noen, noe som har vært vidunderlig. Jeg ser på som en bonus, nytter jo ikke å gå rundt og tenke på alt som kunne ha vært heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, altså, ikke misforstå meg, jeg føler meg heldig sånn sett, for jeg har fulgt drømmen min jeg, og det har tross alt ført til at jeg har skapt min egen lykke, tross alt. Og nå det siste året har jeg også fått lov til å dele mine drømmer og planer med noen, noe som har vært vidunderlig. Jeg ser på som en bonus, nytter jo ikke å gå rundt og tenke på alt som kunne ha vært heller. ;)

Nei, eneste poenget med å se seg tilbake, er for å ta lærdom av hva man gjorde rett og feil. Men det er et viktig poeng også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Ingen svar å få her? Nei, noe må man vel finne ut av selv også sikkert ......

Dessverre ingen svar på den.

Det er ikke lett å finne ut av slikt selv, tror jeg...uansett kunne vel ikke han som skrev ha uttalt seg om noe annet enn generelle erfaringer han har gjort/sett. Det hadde vært interessant å høre. Men kanskje stoff for en helt egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Så hva sier det om menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ingen svar på den.

Det er ikke lett å finne ut av slikt selv, tror jeg...uansett kunne vel ikke han som skrev ha uttalt seg om noe annet enn generelle erfaringer han har gjort/sett. Det hadde vært interessant å høre. Men kanskje stoff for en helt egen tråd.

Nei, det er sikkert sant det at det bare vil bli generelt. For å komme lenger må du nok spille ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva sier det om menn?

Det sier vel egentlig bare at "gjennomsnittsmannen" ikke er spesielt interessert i å kommunisere på kvinners premisser og områder.

Eller hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det sier vel egentlig bare at "gjennomsnittsmannen" ikke er spesielt interessert i å kommunisere på kvinners premisser og områder.

Eller hva mener du?

Det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...