kristian82 Skrevet 13. juli 2009 #1 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva tenker du når du møter en av det motsatte kjønn, som har vært singel lenge? Hva legger du egentlig i "lenge"? Jeg hadde en diskusjon med noen venninner, som tenkte helt ulikt meg. For min del tenker jeg mer sånn - ok, du har vært singel i 3 år/ aldri hatt et seriøst forhold, da har du sikkert vært opptatt med skole,jobb, ikke truffet den rette osv. De tenkte mer - da er det noe feil på deg, du er upopulær, du har pult mye rundt, eller ikke pult i det hele tatt osv. Så hvordan tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 13. juli 2009 #2 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg tenker egentlig ikke noe særlig over det. Det kan være mange grunner til at man har vært singel lenge. Da er jeg mer skeptisk til de som hopper fra forhold til forhold og virker som de ikke klarer seg alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg tenker egentlig ikke noe særlig over det. Det kan være mange grunner til at man har vært singel lenge. Da er jeg mer skeptisk til de som hopper fra forhold til forhold og virker som de ikke klarer seg alene. Ja, jeg reagerer mer negativt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juli 2009 #4 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva tenker du når du møter en av det motsatte kjønn, som har vært singel lenge? Hva legger du egentlig i "lenge"? Jeg hadde en diskusjon med noen venninner, som tenkte helt ulikt meg. For min del tenker jeg mer sånn - ok, du har vært singel i 3 år/ aldri hatt et seriøst forhold, da har du sikkert vært opptatt med skole,jobb, ikke truffet den rette osv. De tenkte mer - da er det noe feil på deg, du er upopulær, du har pult mye rundt, eller ikke pult i det hele tatt osv. Så hvordan tenker dere? Tenker ikke så mye over akkurat det. Om jeg liker mannen så er det en grunn til det, og da vil ikke jeg forstyrre deg bildet ved plutselig å begynne å tenke på hvorfor han ikke har hatt kjøreste på noen år. Det høres forresten bare fornuftig ut. Jeg ville ha blitt mer skeptisk til en mann som konstant har vært i forhold, der det ene forholdet har overlappet det andre. Huff som han ikke trives i sitt eget selskap...og det er ikke positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 13. juli 2009 #5 Del Skrevet 13. juli 2009 Så jeg tenker altså som deg, kristian82. Kjenner også en del som er frivillig single fordi de ikke er klare til å slå seg til ro eller føler de ikke har tid, og det er jo en ærlig sak. Jeg ser ingenting negativt ved det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel jente Skrevet 13. juli 2009 #6 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har selv vært singel i eviglange tider og tenker at folk sikkert har de samme grunnene som meg, nemlig at man ikke har funnet en det funker med og som man kan innlede et seriøst forhold til:P Syns det står litt respekt av å ikke bli sammen med folk over en lav sko - er nok mange som blir det. Er som andre her, mer skeptisk til de som alltid har vært i forhold - iallefall hvis det er snakk om mange forhold. Prøver å ikke tenke at vedkommende har pult rundt hvis han har vært singel lenge, men det er jo sikkert uungåelig. Men bruker igjen meg selv som referanse, jeg har vært singel lengelenge og ikke pult rundt med gud og hvermann og da velger jeg å tro at det er fler som klarer å la vær;P (naivt eller ei) Møter jeg en gutt som har vært singel lenge eller ikke vært i noe forhold liker jeg faktisk det. (Tenker bare; stakkar, har det ikke vært så lett for deg p kjærlighetsfronten heller...da har vi noe til felles:P) Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #7 Del Skrevet 13. juli 2009 Ideelt sett ville jeg ønsket han hadde vært singel hele livet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #8 Del Skrevet 13. juli 2009 Ei jente med 5 unger, alle med ulike fedre, frister meg ikke akkurat hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 13. juli 2009 #9 Del Skrevet 13. juli 2009 Da er jeg mer skeptisk til de som hopper fra forhold til forhold og virker som de ikke klarer seg alene. Så enig. finnes nok av de som tar det nest beste fordi de ikke klarer å være selvstendig! Må være trist å hoppe fra forhold til forhold og være avhenging av en mann, og plutselig en dag så skjer det noe så du må klare deg alene.. Så de menneskene som er sånn, tenker jeg mitt om, men de som har vært single lenge tenker jeg bare: Ok, da har de ikke funnet den rette og vil ikke nøye seg med det nest beste. Man bare vet når man møter den rette, så ikke noe vits med å stresse;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #10 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er bare interessert i den retta jenta for meg! :rødme: Så hvis du er her er det bare å kontakte meg Jeg biter ikke I hvert fall ikke hardt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er bare interessert i den retta jenta for meg! :rødme: Så hvis du er her er det bare å kontakte meg Jeg biter ikke I hvert fall ikke hardt hehe Steinar...Ingen kontaktannonser på tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 13. juli 2009 Så ingen her som tenker som noen av venninnene mine altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. juli 2009 #13 Del Skrevet 13. juli 2009 Så ingen her som tenker som noen av venninnene mine altså? Langt derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #14 Del Skrevet 13. juli 2009 Steinar...Ingen kontaktannonser på tråden min Her må en benytte alle sjanser en får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 13. juli 2009 Langt derifra! Bra, for jeg skjønte i alle fall lite av logikken til venninnene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusselabb Skrevet 13. juli 2009 #16 Del Skrevet 13. juli 2009 Bra, for jeg skjønte i alle fall lite av logikken til venninnene mine! Mangelen på logikk, mener du vel? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juli 2009 Mangelen på logikk, mener du vel? :gjeiper: Ja, mangelen på logikk var det jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 13. juli 2009 #18 Del Skrevet 13. juli 2009 om de er over 30, og aldri har hatt et seriøst/langvarig forhold tenker jeg at de er nok "noe spesielle" . Om de skulle være i midten av 20 (eller yngre) vet jeg ikke om jeg hadde reagert så mye på det. Ser logikken i det - helt klart forholdsavhengihet er heller ikke attraktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juli 2009 #19 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis jeg skal ta utgangspunkt i da jeg var singel, så tenkte jeg sjeldent over det, da jeg faktisk aldri hadde hatt noen kjæreste før, ikke før jeg møtte kjæresten min rett før jeg fylte 22 år. Kjæresten min hadde også vært singel en stund da jeg møtte ham (dvs noen år), og jeg syntes egentlig det var veldig greit. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. juli 2009 #20 Del Skrevet 13. juli 2009 Bra, for jeg skjønte i alle fall lite av logikken til venninnene mine! Hehe, skal ikke uttale meg om venninnene dine uten å kjenne dem; men det er jo (altfor) mange som er litt overfladiske i sine karakteristikker av andre da... Har da hørt folk som tenker litt sånn jeg og - og det er - med fare for å generalisere litt - typisk pene babesjenter/gutter som er veldig opptatt av ytre ting på seg selv og andre. Jeg tror egentlig at mange av de som f.eks venter lenge før de går inn i sitt første seriøse forhold ofte er de beste - nettopp fordi de venter til de finner noen de virkelig liker, - noe som tyder på at de er litt mer reflekterte og seriøse i forhold til kjærleik og følelser Og når noen sier at det må være noe galt med de som aldri får seg kjæreste - så er det mest sannsynlig ingenting galt med dem som gjør at ingen vil ha dem; det er vel heller noe "galt" med dem i forhold til at han/hun syns det er sinnsykt vanskelig å finne en som er rett, og at det er vanskelig og skummelt og innlede forhold, og man er sjenert og gudvethva. Og som sagt tidligere syns jeg det er langt ifra dårlige egenskaper. Heller positive Kaprer man først en slik person så har man vunnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå