Gå til innhold

Hvorfor må jeg legge så mye i det?

Gjest Gjest32

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest32

Må bare få ut litt tanker om dette...

Ble kjent med en fyr på nettet for kort siden og vi klaffet veldig bra på interesser, jobb, humor osv. Første gang vi snakket på tlf snakket vi i over 2 timer og praten gikk veldig bra.

Han bor ca 3,5t unna meg og i helgen hadde han tenkt til å ta seg en tur østover hvor jeg bor og lurte på om vi kunne møtes. Han har familie litt unna meg som han skulle treffe, men ingen andre planer.

Han kom til meg sent på natta på fredag da han hadde jobbet sent før på dagen. Vi satt oppe helt til halv sju på morgenen og kjemien virket så absolutt til stede. Han var hos meg til klokka var 17 dagen etter. Vi snakket om å finne på noe dagen etter(søndag), men ingenting ble avtalt da han kanskje skulle besøke familien sin..

Hele resten av lørdagen hørte jeg ikke noe fra han før sent på kvelden. Han hadde vært litt opptatt, derfor han ikke hadde svart på meldingene mine.

Hele søndagen hørte jeg ikke noe fra han og ble litt frustrert over det før klokka var ni på kvelden. Han sa han hadde vært hos familien hans hele dagen og at tlf lå på lading i bilen.

Jeg fikk umiddelbart en litt dårlig magefølelse for han har sagt han har datet mye det siste året og at det ikke er noen hemmelighet. Er litt redd for at han har datet noen andre i samme område som meg og bare ikke vil si det.. Siden vi snakket om å finne på noe i går kunne han jo bare sendt en mld og sagt at han skulle besøke familien så vi måtte utsette det? Noe annet som skurrer litt også er at på mld jeg fikk av han lørdag kveld spurte om en film jeg hadde vært og sett på kino den kvelden var like artig som han trodde. På søndag sa han at han selv hadde vært og sett den samme filmen på lørdags kvelden også..

Han kom uansett innom i går kveld på veien hjemover. Vi var sammen en halvtimes tid før han måtte ta fart på den lange veien hjem. Spurte han om han ville treffes igjen og han sa at det ville han og at det måtte vi få til..

Det høres jo vel og bra ut det, men samtidig har jeg en magefølelse som er litt "ubestemmelig"..

Stakkars mannen har jo ikke lovet meg noe som helst eller gitt meg noen forhåpninger! Blir bare så irritert at jeg føler jeg har falt pladask for han... :o(

Vet ikke om jeg burde si det til han eller ikke..

Må legges til at jeg har vært borti en del uærlige mannfolk, derfor jeg er skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest32

Ja, det er min også... men magefølelsen min er så blandet denne gangen...helt umulig å forstå seg noe på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er min også... men magefølelsen min er så blandet denne gangen...helt umulig å forstå seg noe på...

Ja, det er som regel problemet med magefølelsen dessverre.

Men bare det faktum at dere bor 3,5 timer i fra hverandre er et problem.

Hvis ingen vil flytte, så blir alt umulig i praksis uansett.

Du bør jo da ta med det også i betraktningene dine .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...