kristian82 Skrevet 13. juli 2009 #81 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er jo en vennlig sjel vet du som prøver å gi gode råd her Tror ikke du klarer å endre frøken deluxe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 14. juli 2009 Tror ikke du klarer å endre frøken deluxe . Nei, jeg tror faktisk at det har du nok helt rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg så et program om dette for en stund siden som viste forsøk med hva denne "kjemien" er for noe. Tolv forskjellige menn spilte basketball i en time, tok av seg trøyene og la dem på et annet rom for at ulike kvinner skulle lukte på dem. Det viste seg at kvinnene reagerte ulikt på de forskjellige mennenes lukt, altså hva de fant tiltrekkende og ikke uten å ha sett mennene først. Jeg tror derfor vi lurer oss selv dersom vi tror at alt dette kan styres gjennom preferanser som utseende, interesser o.l. Noe er nok prebestemt. Ja, jeg tror du har rett. Men med all parfyme og deodorant bruk så drukner sikkert mye av den opprinnelige effekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2009 #84 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, men hva legger du i kjemi? Med kjemi mener jeg tiltrekning. En attraksjon mellom to, uavhengig av utseende. La meg ta meg selv som eksempel, for å prøve å forklare. To ganger i livet har jeg innledet forhold til menn som jeg i utgangspunktet ikke syns var min type, sånn rent utseendemessig. Ikke at de var mindre pene eller noe sånn, men ved første blikk, var det ikke noe spesielt ved dem som gjorde meg interessert. Men når jeg ble kjent med dem, så ble jeg glad i mennesket. Personligheten. Og for meg er det det viktigste. Utseende falmer hos oss alle. Personligheten er der hele livet. Og som jeg sa i første innlegget mitt: vi elsker ikke mennesker fordi vi syns de er vakre, vi syns de er vakre fordi vi elsker dem. Altså, jeg elsker kjæresten min for den personen han er. Ergo blir han vakker i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. juli 2009 #85 Del Skrevet 14. juli 2009 De fleste gutter får vel ikke viker så tidlig. Tydelig at du ikke har datet mange på 25 åringer Man må faktisk lete lenge for å finne en fyr på 25 år som ikke har begynt å få viker. Noen har jo håret til de er gamle, men de som mister håret har tydelige viker i 25 årsalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 14. juli 2009 #86 Del Skrevet 14. juli 2009 De fleste av oss har vel et relativt gjennomsnittlig, vanlig eller "normalt" utseende i forhold til eget kjønn og alder. Jeg tenker da at en kvinne har feminine trekk og en mann maskuline trekk - og ser frisk ut ellers. Det bør jo egentlig være godt nok når du skal velge en partner eller? Forutsatt at andre gode egenskaper også er på plass selvfølgelig .... Utseendet har alltid vært førsteinntrykket. Men hvor viktig er det egentlig, og har det nå blitt enda viktigere med alt fokus på såkalte "vakre" mennesker i media? Det er rett og slett irriterende at utseendet skal bety såpass mye, og at jeg ikke er noe bedre selv! Vakre folk har klare fordeler. Ekstremt vakre folk har ekstreme fordeler. Ordinært er ordinært og er i evinnelig og kontinuerlig tilgjengelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juli 2009 #87 Del Skrevet 14. juli 2009 Hun må over et minimum (som er relativt) og resten er personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juli 2009 #88 Del Skrevet 14. juli 2009 Tydelig at du ikke har datet mange på 25 åringer Man må faktisk lete lenge for å finne en fyr på 25 år som ikke har begynt å få viker. Noen har jo håret til de er gamle, men de som mister håret har tydelige viker i 25 årsalderen. Men....jeg har jo vært 25 år engang jeg også (for ti år siden). Og de mennene jeg var ute med da hadde ikke viker altså. Jeg er ikke fanatisk på dette, ser jo gjerne på helheten. Men da må jeg treffe ham "live" ute og se han i aksjon i hverdagen, prate med ham osv., så finner en fort ut av det. Forresten...min eks. som jeg bodde sammen med hadde begynt å miste litt hår. La merke til det, men så jo på helheten. Ellers er det bare hyggelig at du bidrar med dine erfaringer blant de unge: 25 åringer :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juli 2009 #89 Del Skrevet 14. juli 2009 Tydelig at du ikke har datet mange på 25 åringer Man må faktisk lete lenge for å finne en fyr på 25 år som ikke har begynt å få viker. Noen har jo håret til de er gamle, men de som mister håret har tydelige viker i 25 årsalderen. Hva med deg da, Stjernedryss, synes du det er mange kjekke menn rundt forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. juli 2009 #90 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hva med deg da, Stjernedryss, synes du det er mange kjekke menn rundt forbi? Ja, jeg ser jo interessante gutter hver gang jeg går ut døra.... Bor i ganske bra strøk sånn sett tror jeg, hehe. Likevel er det sjelden jeg møter noen jeg kan tenke meg å date da. De fleste som viser interesse for meg er gutter jeg overhodet ikke er interessert i, men av og til møter jeg noe som er litt interessante da...lett er det i hvertfall ikke... Endret 14. juli 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 15. juli 2009 #91 Del Skrevet 15. juli 2009 Utseendet er viktig ja..Før mente jeg at det ikke var så viktig..Men det betyr en hel del. Og ikke bare til å begynne med slik jeg trodde. Noen som er pene de er jo fremdeles pene etter at man har blitt vant til dem også. Og en sexy rumpe er jo sexy selv om man ser den hver dag. Man vet jo inne i seg at det er slik det skal se ut og da er det ikke noe problem med tenningen.. Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå