Gå til innhold

Livet satt på pause?

Pbrina

Anbefalte innlegg

:vinke:

Innom og leser litt. Mange kjente tanker her :)

Takk, Lilith :) Vet ikke hvorfor, men jeg som regel innom for å skrive når jeg føler veldig mye. Men det er vel sånn det er med dagbøker. Nå har jeg akkurat sett Benjamin Buttons-filmen, og det hjalp ikke akkurat på stemingen. Enda godt jeg stoppet innom din dagbok (bare starten, da). Rart at det skal være sånn trøst i å se at andre har samme følelser som en selv. Vi er jo bare mennesker, alle sammen, så det skulle jo bare mangle:

Når det fins så mange mennesker, så mange skjebner, så mange historier som fortelles av liv som leves hver eneste dag - da må det finnes sjelefrender der ute. Om enn bare i denne ene felles tanken.

Endret av Pbrina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet satt på pause? - Hvorfor er livet egentlig som det er..?

-det spør jeg i dagbok-tittelen min. Uten at jeg egentlig syns at jeg har kommet noe nærmere svaret. Hva er det egentlig jeg spør om? Jeg syns folk av og til er rare. Eller, jeg kjenner at jeg av og til ikke henger med på hva folk mener eller føler. Eller så virker det i blant som om jeg betrakter dem utenfra. Som rotter i et laboratorium. Uten at jeg skjønner hvorfor de gjør som de gjør.

Hvorfor gjør de som de gjør, alle disse menneskene? Hvorfor kommer noen naboer ut og er sure for at besøkende parkerer foran garasjen - på de de besøker sin side av garasjen? Hvorfor kommer noen barn ikke overens med sine foreldre, selv etter at de er voksne? Hvorfor skjuler voksne så mye fra sine medmennesker? Hvorfor vil noen aldri snakke om det de egentlig tenker på? Hvorfor er det ingen som snakker sammen på trikken? Hvorfor har noen folkeslag ord på seg å være så åpne? Hvorfor er folk så ulogiske?

Hvorfor må jeg tenke så mye uten at det kommer noe ut av det?

Endret av Pbrina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...