Tusseline Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Hei du! Jeg har nå bestemt med for å invistere i kvalitetsrike sminkekoster, først og fremst til øyeskygge- bruk. Har lenge brukt disse kostene som følger med i etuiet, men de er vel litt for små og vanskelige å jobbe med. Spør derfor dere erfarne KG-jenter. Kan du anbefale et merke, hvor får man kjøpt det og hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg kjøpte et sett med koster og etui fra Kanebo og er veldig fornøyd med kostene til øyeskygge. Det er noe helt annet å legge øyeskygge med disse lange kostene! Ellers liker jeg rougebørsten til Clarins, men har ikke prøvd deres øyesminkekoster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg bruker kostesettet til Chanel. Det er ganske kostbart, men det er flere koster til øyesminke i det. Har også noen fra Shiseido, men disse syns jeg ikke er så gode. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Som Junebug har jeg Kostesettet til Kanebo, og er ganske fornøyd med det. Syntes det er MYE bedre å legge øyenskyggen med lange koster... Liker litt store børster til å legge på rouge og pudder, og har stor pudderkost fra Clarins og en fra Body Shop.. Den første er definitivt best. Tror man må legge ut litt for å få skikkelige saker, og det er det verd. de drysser ikke, og holder lenger. I alle fall gjør mine det.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Har også stor rouge/pudder børste fra Clarins. Veldig god. Også ser den ganske fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er fornøyd med kostene fra ArtDeco. Har bla. stor pudderkost, og en kost til øyenskygge som er et blyantlangt skaft med utskiftbare spisser/tupper. Veldig praktisk! Må innrømme at jeg ikke husker hva de kostet, men mellom 100-200-300 kr. et sted. Kjøpte en liten børste fra Stila i våres, og den var heeelt ubrukelig. Den røytet jevnt og trutt -alltid et hår eller to som stakk ut og var på feil plass. Jeg gikk tilbake med den, og fikk pengene igjen. Kan jo ha vært en "mandagskost", men jeg har ikke kjøpt flere koster fra Stila akkurat..... (Har også hørt mye skryt om Bobbi Brown-koster, men de får man ikke kjøpt i Norge) *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2003 Takk for fine svar, alle! Jeg er ikke på jakt etter et komplett "sett", med koster av alle slags mulige varianter. Er egentlig ute etter en øyeskygge-, samt en pudderkost, jeg. Kanebo og Chanel, ja.. fører ihvertfall flotte produkter. Noen som vet hva en enkel kost koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 3. august 2003 #8 Del Skrevet 3. august 2003 Hei, Jeg har koster fra Estee Lauder, og er veldigg fornøyd med dem. Det er ett unntak da, den lille øyenskyggekosten er alt for myk slik at jeg ikke får lagt tynne markerte skygger med den. Jeg synes at øyenskyggekostene må være litt stive slik at man har kontroll på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 4. august 2003 #9 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg hadde først ett sett fra Kanebo som var superfantastisk, tror det koster 300 på tax-free. Hadde alle typer koster i en kjekk mappe. Så klarte klønete meg å minste det..... :o Kjøpte settet til Chanel, kostet rundt 800, og er ikke like fornøyd som med Kansbo kostene (men de er gode da.....) Har et par koster fra Guerlain, ikke spes gode.... Og dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå