Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 12. juli 2009 #1 Del Skrevet 12. juli 2009 Ble slutt mellom meg og eksen for snart 2 uker siden, og jeg sliter fortsatt. Vet ikke om jeg ønsker at detskal bli oss igjen eller ikke, men han ønsker ikke det. Så hvordan skal jeg med mitt knuste hjerte komme meg videre her i livet? Gråter og gråter..Vi er gode venner og akter å være det videre også, så total ignorering er uaktuelt.. Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #2 Del Skrevet 12. juli 2009 Er vel ikke annet enn å ta tiden til hjelp. Nå i begynnelsen er det kanskje lurt å ikke ha så alt for mye kontakt. Dere kan jo fortsatt være gode venner, bare ta det litt med ro en måneds tid eller liknende? Hvis han ikke ønsker å bli sammen igjen, så gjør han det på en måte lettere for deg, for du slipper å gå rundt å undre på om du vil at det skal bli dere eller ikke;) Men sosialiser deg og prøv å ikke sitt for mye inne alene.. To uker er ikke mye, så ikke rart sliter enda. Å komme over et brudd tar langt tid, men det blir bedre:) Klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 12. juli 2009 #3 Del Skrevet 12. juli 2009 Er vel ikke annet enn å ta tiden til hjelp. Nå i begynnelsen er det kanskje lurt å ikke ha så alt for mye kontakt. Dere kan jo fortsatt være gode venner, bare ta det litt med ro en måneds tid eller liknende? Hvis han ikke ønsker å bli sammen igjen, så gjør han det på en måte lettere for deg, for du slipper å gå rundt å undre på om du vil at det skal bli dere eller ikke;) Men sosialiser deg og prøv å ikke sitt for mye inne alene.. To uker er ikke mye, så ikke rart sliter enda. Å komme over et brudd tar langt tid, men det blir bedre:) Klemmer til deg Takk for svar! Jo, vet det egentlig er til det beste at han ikke vil lenger, men samtidig klarer jeg ikke å få håpet til å slukne..Jeg håper og håper på at det skal bli oss, men hver gang vi snakker sammen skuffer han meg med å si ting jeg blir lei megav, f.eks. "du må flytte ut alle møblene dine, for jeg har andre ting jeg skal ha der nå osv"..Skjønner jo at jeg må fjerne møblene mine, men det må da gå an å si det på en fin måte? huff..Føler at han tar så lett på dette:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 12. juli 2009 #4 Del Skrevet 12. juli 2009 - Dropp all kontakt i minst tre måneder - Finn på mye gøy med venner (ikke med mye alkohol i starten) - Se en god tv-serie fra start til slutt - Gå til frisøren og klipp deg kort, ta permanent eller gjør en annen stor forandring - Kjøp deg masse nye klær Og for all del, flytt ut møblene dine så du slipper at han maser mer om det. Gjør det når han ikke er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2009 #5 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har faktisk aldri klart å innse poenget med å være venner med en eks ....... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #6 Del Skrevet 12. juli 2009 Han er nok bare slik pga han ikke vil sende ut feil signaler. Du sier jo at han gir deg håp, før han sier nok slik og det er nok bevisst fra han sin side. Han vil ikke gjøre vondt værre og gi deg håp når det ikke er noe.. Derfor kan han virke litt "slem" men det er kun for å ikke gjøre deg en bjørnetjeneste. Det er ikke lurt å være venner med en eks hvis den ene parten håper og den andre er sikker på at den ikke vil mer. Så det beste du kan gjøre er å ikke se han før du har kommet deg såpass over han at du ikke går rundt å tenker at det kan bli dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 12. juli 2009 #7 Del Skrevet 12. juli 2009 Han er nok bare slik pga han ikke vil sende ut feil signaler. Du sier jo at han gir deg håp, før han sier nok slik og det er nok bevisst fra han sin side. Han vil ikke gjøre vondt værre og gi deg håp når det ikke er noe.. Derfor kan han virke litt "slem" men det er kun for å ikke gjøre deg en bjørnetjeneste. Det er ikke lurt å være venner med en eks hvis den ene parten håper og den andre er sikker på at den ikke vil mer. Så det beste du kan gjøre er å ikke se han før du har kommet deg såpass over han at du ikke går rundt å tenker at det kan bli dere.. Er nok rett det du sier..men er så fryktelig vanskelig å takle..har var jo min første kjærlighet og det gjør det nok enda værre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 13. juli 2009 #8 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, skjønner det er vanskelig.. Du kommer til å ville se han, selv om det bare er som en venn, men du merker fort at det kun gjør ting værre.. Savnet blir enda større, og man blir enda mer lei seg.. Brudd er helt utrolig vanskelig, og når det skjer virker det som om det aldri blir bedre, men det blir heldigvis det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juso Skrevet 16. juli 2009 #9 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har det akkurat likt som deg, bare at det er cirka en mnd siden det ble slutt med oss. Vi har så og si ingen kontakt, ettersom dette er hans ønske(han som også gjorde det slutt). Jeg vil gjerne at vi skal prate sammen, for jeg synes det blir helt feil å overse han. Men ja, jeg vet akkurat hvordan du har det, og det går mye opp og ned. Jeg var nettopp på to ukers ferie, og det hjalp utrolig mye for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå