-Fisken- Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Hvite calla Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Liljekonvall, røde roser og solsikker, kanskje? ... ikke sammen, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Liljekonvall er nydelig og lukter fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Prestekrager her og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 De kunstige. Som ikke trenger så mye stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Liljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 Solsikker Har nettopp vært ute og kjøpt meg en stooor bukett som jeg skal sette i vann nå :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. august 2003 #10 Del Skrevet 1. august 2003 Liljer. Elsker liljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #11 Del Skrevet 1. august 2003 Hvite liljer og hvite tulipaner - men bruker aldri å få blomster av min sambo :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #12 Del Skrevet 1. august 2003 Hvite liljer og hvite tulipaner Da skal du få to blomster av meg * * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. august 2003 #13 Del Skrevet 1. august 2003 Det må bli solsikker det. De er så nydelige og jeg blir i godt humør av å ha de på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #14 Del Skrevet 1. august 2003 Callaer (hvite og dyp mørkelilla) og Tulipaner. Ellers synes jeg blomsten på Gerbera er ganske tøff for seg selv i en høy enkel vase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #15 Del Skrevet 1. august 2003 Da skal du få to blomster av meg * * Takk nå ble jeg veldig glad Skal sette dem på peisen for der tar de seg godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 1. august 2003 #16 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg liker gerbera veldig godt, og liljer og tulipaner. Men det er jo så utrolig mange blomster som er fine da.. Og care: Min samboer er ikke så flink med sånt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 1. august 2003 #17 Del Skrevet 1. august 2003 Stemorsblomst og roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 engkarse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 1. august 2003 #19 Del Skrevet 1. august 2003 Akkuratt nå om dgen er det Hortensia - den lyse blå hagevarianten.... Men ellers er jeg veldig gla i Hestehov og Blåveis - da går det mot sommer og lyse, varme tider :D Og så Peoner....de hadde alltid min oldemor med seg som gaver og på bordet i stuen sin - hun var en flott dame.... Når høsten kommer er Georginene utrolig flotte - tar man noen inn i stuen har man litt sommer inne selv om kveldene begynner og bli mørke og kalde igjen.... Tror ikke jeg har en favorittart, jeg ....min favoritt er blomster generelt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 1. august 2003 #20 Del Skrevet 1. august 2003 Peoner, syriner, liljekonvall, roser og erteblomster - som hageblomster (som kan plukkes og tas inn) Tulipaner og roser - som kjøpeblomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå