Gå til innhold

Er du flink til å date?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

"De av mine venner som har funnet seg nye partnere i slutten av 30-årene har..."

De måtte senke kravene sine litt ja.. slutt på badboy party?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Det er sant! Men trådstarter tenkte kanskje på "flink" som i en som er singel og prøver å finne den rette ved å gå på dates. For min del syns jeg det kan være stress å fly på dates, så skjønner hva Ts eventuelt mener med "flink" til å date -ta initiativ til å treffe det motsatte kjønn i den settingen lissom hehe.

:sjenert:

Var akkurat det jeg mente, ja! Mente ikke noe annet enn det du sier her: å ta initiativ.

På den måten sosialiserer man mer, stifter nye bekjentskaper og deres venner og treffer mange man ellers ikke ville ha møtt. Synes det er positivt og hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt! På jobb, på reise, på flyplassen, på flyet, i butikken, gjennom bekjente og venner, byen, events og i alle kanaler der du er og kommuniserer ;-) En må¨bare være åpen for det: ikke med hvem som helst, men innenfor visse segment som passer deg. Det er ingen grenser.

Men er enig med deg i at også jeg ser rundt meg på folk jeg kjenner der det kommer frem hvor mye svakt og dårlig det er ved forholdene de er i. Så ikke noe er perfekt....

Ja. jeg vet jo egentlig det.. Man kan treffe noen på de rareste steder. Det bare føles litt fjernt noen ganger.. :sukk:

Det gjelder å være fornøyd der man er og ikke alltid streve etter noe annet tror jeg. Stort sett så ordner det seg når man minst venter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
"De av mine venner som har funnet seg nye partnere i slutten av 30-årene har..."

De måtte senke kravene sine litt ja.. slutt på badboy party?

Nei. De fant seg penere og yngre kvinner enn de bitchy huldraene de hadde vært trofaste mot i mange år.

Trist for deg at teorien din ikke stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amalia
Nei. De fant seg penere og yngre kvinner enn de bitchy huldraene de hadde vært trofaste mot i mange år.

Trist for deg at teorien din ikke stemte.

Enig, mange av de som finner seg nye partnere i slutten av 30-årene finner noe bedre enn de hadde fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja da traff jeg jente nr. 39 igår. Jeg har holdt på i 14 måneder og vært på 70 møter med 39 forskjellige damer. Vi sa ha det 00.30 i natt. Sendte SMS 10.30 og takket for igår. Fikk svaret at hun ikke følte noen kjemi.

Daten startet 18.00 varte i 6 timer og tredve minutter. Serveringspersonalet kom bort til bordet vårt og sa at vi så ut som noen som vi hadde det morsomt sammen.

Ble litt lei da jeg fikk meldingen, satser kanskje på en rebound i slutten av uken. En ny dame og ny date i slutten av neste uke. Avtallt for en måned siden.

Treffer ca. en ny dame hver uke. Det er slik min datinghverdag er. Bruker noen timer i uken kan man si. Er 43 og vil gjerne finne en kjæreste snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da traff jeg jente nr. 39 igår. Jeg har holdt på i 14 måneder og vært på 70 møter med 39 forskjellige damer. Vi sa ha det 00.30 i natt. Sendte SMS 10.30 og takket for igår. Fikk svaret at hun ikke følte noen kjemi.

Daten startet 18.00 varte i 6 timer og tredve minutter. Serveringspersonalet kom bort til bordet vårt og sa at vi så ut som noen som vi hadde det morsomt sammen.

Ble litt lei da jeg fikk meldingen, satser kanskje på en rebound i slutten av uken. En ny dame og ny date i slutten av neste uke. Avtallt for en måned siden.

Treffer ca. en ny dame hver uke. Det er slik min datinghverdag er. Bruker noen timer i uken kan man si. Er 43 og vil gjerne finne en kjæreste snart.

Herregud, såpass - ingen kjemi etter 6 og en halv time! Men du kan vel umulig hatt kontakt og skrevet lenge med alle dem da? Kanskje du burde legge mer fokus og interesse på en - i hvert fall av gangen?

Må innrømme at jeg aldri har forsøkt noe særlig selv - noen flere erfaringer du har å dele? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catharina
Må innrømme at jeg aldri har forsøkt noe særlig selv - noen flere erfaringer du har å dele? :)

Har du ikke erfaringer fra forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke erfaringer fra forhold?

Jeg tenkte vel først og fremst på internett-dating her da men ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:snurt: Hun kontaktet meg forrige søndag. Skrevet fem meldinger. Jeg lurer jo på hva som ikke stemte. Allt virket jo så bra da vi traff hverandre igår. Men erfaringene mine er at det er best å treffes så raskt som mulig. Ingen vits å skrive for mange meldinger. Snakker sjelden med datene på telefon eller MSN.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt: Hun kontaktet meg forrige søndag. Skrevet fem meldinger. Jeg lurer jo på hva som ikke stemte. Allt virket jo så bra da vi traff hverandre igår. Men erfaringene mine er at det er best å treffes så raskt som mulig. Ingen vits å skrive for mange meldinger. Snakker sjelden med datene på telefon eller MSN.

Ja, så du tror ikke det er best å bli litt bedre kjente først da altså.

Jeg hadde nok gjort det tror jeg. Men folk er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare vært på et par dates, og begge har jeg begrunnet med "øvelse" for meg selv.... inntil jeg finner Mr. Right eller muligens bare Mr. Right Now...

Møtes fort, eller møtes sakte, tja.... kan kanskje være greit å møtes fort og kjapt bare for å få et inntrykk. Det er veldig lett å bli revet med på nett, og danne seg bilder i hodet sitt av hvordan den andre er - og derfor veldig lett å bli skuffet når man møtes etter lang tids kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan kanskje være greit å møtes fort og kjapt bare for å få et inntrykk. Det er veldig lett å bli revet med på nett, og danne seg bilder i hodet sitt av hvordan den andre er - og derfor veldig lett å bli skuffet når man møtes etter lang tids kommunikasjon.

Enig, ellers blir en så skuffet...plutselig står mannen der: skallet og utrent, med gule tenner og dårlig ånde - og med briller.

Grøss og gru... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på et par dates, og begge har jeg begrunnet med "øvelse" for meg selv.... inntil jeg finner Mr. Right eller muligens bare Mr. Right Now...

Møtes fort, eller møtes sakte, tja.... kan kanskje være greit å møtes fort og kjapt bare for å få et inntrykk. Det er veldig lett å bli revet med på nett, og danne seg bilder i hodet sitt av hvordan den andre er - og derfor veldig lett å bli skuffet når man møtes etter lang tids kommunikasjon.

Ja, du har sikkert et poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Enig, ellers blir en så skuffet...plutselig står mannen der: skallet og utrent, med gule tenner og dårlig ånde - og med briller.

Men du må jo ikke forvente deg Johnny Depp heller da vet du ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det var da svært som du står på!

Har du møtt dame nr 39 og ennå ikke funnet en leter du kanskje på feil sted...

(Men det var kanskje et tulleinnlegg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hvis du synes det er så ille å ha briller og mangle hår, så deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Tviler jeg sterkt på.

Du kan tvile så mye du vil. Selv om du ikke har noen grunnlag i det med tanke på at du har ingen anelse hvordan jeg er på en date, Når jeg går på en date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...