Livets datter Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Har du konkrete planer for fremtiden? Hvor ser du deg selv om... tja, si 10 og 20 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Om 10år...Skal vi seee, da er jeg 32 år......hm... Ser for meg følgende: * ny mann :oops: * et par unger * jobber som økonomisk sekretær eller noe i en eller annen bedrift og tjener bedre enn jeg gjør i dag Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Jada, jeg har konkrete planer for fremtiden... Er en målbevisst ung dame, vet du! Om ti år håper jeg at jeg har flyttet ut på landet, fått to barn, og fått drømmejobben - enten som sjef i featureavdelingen i en regionsavis eller som redaktør i lokalavisen der jeg bor. (vet både hvor jeg vil bo og hvilke aviser...) Om 20 år håper jeg at jeg jobber som mediekunnskapslærer på en videregående, ved siden av at jeg hjelper mannen min (bare sambo i dag, altså ligger det et bryllup på veien her), i butikken som han skal ta over. Forsøker å ta taktisk kloke valg som kan lede meg fram til den sjefsjobben/redaktørjobben som jeg ønsker meg. Det betyr blant annet at jeg har jobbet 1,5 år et sted som ikke akkurat er en drømmejobb, men som kommer til å hjelpe meg seinere. Bytter jobb om fire uker, og har tro på at også den jobben er et skritt på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Om ti år har antagelig begge barna flyttet hjemmefra. Jeg skal jobbe mye mindre ... ha blitt gjeldfri, solgt huset og kjøpt meg en leilighet og hytte på fjellet eller ved sjøen. Om ti år er jeg 50 og vil ha tid til å leve og nyte livet mer enn jeg har idag Forhåpentligvis så har jeg funnet mannen jeg vil bli gammel med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Har planer, men de er litt usikre... :o Jeg jobber enten som avdelingsleder i en stor bedrift, eller så har jeg tatt doktorgrad og forsker ved UiO eller en "forskningbedrift" som NR. Om 10 år har vi 2 barn, det eldste har begynt på skolen. Vi bor i rekkehus/hus i Oslo, litt uvisst hvor. :D Hva med deg da Livets Datter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 1. august 2003 Ikkeno' doktorgrad på meg, iallefall. Men jeg har en drøm om stort hus, med mann og barn, stasjonsvogn og en liten (nei, ikke hund) fugl i bur . Håper iallefall DET er på plass om 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 Om ti år...... Da håper jeg å ha - Fortsatt kjæresten min - Bedre, mer interessant og bedre betalt jobb innen personal i en stor bedrift - To barn - Hus og hage - Sol og sommer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Hmmmm..... Om 10 år da: -Er jeg gift med kjærsten min -Har fin leilighet -Ingen barn.... -En jobb jeg gleder meg til å gå på hver dag -Hest!!! -Og er frisk og sunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 Håper jeg har klart å levere oppgaven min om ti år, jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. august 2003 #10 Del Skrevet 2. august 2003 Om ti år; Jeg bør ha kommet langt med opsjonsfond, fått igang en helsemessig god aksjesparing og ha en økonomi som tillater meg å slippe å bekymre meg. Jeg er allerede på veg, regner med at det begynner ligne noe om fire til fem år. Håper jeg har en jobb jeg kan leve med, det trenger absolutt ikke være noen ekstremt velbetalt jobb - alt som er viktig er at jeg gjør noe jeg finner mening i. Har for så vidt en liten drøm om å starte noe selv. Skapertrangen er stor. På hjemmefronten håper jeg å være gift og at det løper rundt et-to småtroll med snørr rundt nesen og Nougatti på skjorten. Jeg bør ha fått bygget eget hus, eller være i gang med å bygge. Bilhobbyen bør florere, ellers er det noe galt med meg Den jeg har idag selger jeg aldri, men det betyr ikke at jeg ikke har plass til en-to-tre til. Ellers er alle friske og raske med god helse. Om tyve år; Nå begynner jeg å bli gammel, så nå trenger jeg plasser å reise til for å komme meg hjemmefra. Feriested i Nordnorge er sikkert første satsing. Økonomisk bør jeg ha kommet langt, og det kan Gud male seg rosa på ryggen for at jeg faktisk skal greie. Planen er klar, og jeg er godt i gang. Jeg trenger uansett ikke mer enn jeg har behov for. Hjemme regner jeg med at alt er bare lykke, mine små begynner sikkert få egne liv og egne partnere - kanskje til og med jeg da kjenner mine fremtidige svigerbarn? Hva jeg driver med da? Tja, livet ville vært kjedelig om jeg visste det allerede nå. Alt som teller er at jeg og mine har det godt. Eneste jeg vet, er at min kjære og jeg - da som nå - kjører rundt på våre egne kvelder, i samme bil som da (da er det kanskje rød, lakkes om en måned!) og har våre egne koselige turer dit frontlysene måtte ta oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #11 Del Skrevet 3. august 2003 Tja si det hmmmm hmmmm om 10 er jeg 44 år, bor i Spania, jobber som lærer og har voksne barn HJELPPPPPPPPPPP JEG ER BLITT GAMMEL HJELPPPPPPP :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. august 2003 #12 Del Skrevet 3. august 2003 Skal vi se... om ti år er jeg 34 år. Da er jeg gift med kjæresten min og vi har ett, kanskje to barn. Jeg er leder for kulturavdelingen i en middels stor avis, eller jeg jobber som nyhetsjournalist i en større avis. Har liksom ikke helt bestemt meg for hvilken vei jeg vil gå... Vet heller ikke hvor jeg befinner meg geografisk, selv om jeg har håp om å få være akkurat der jeg er. Første skritt er vel å få fast jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 3. august 2003 #13 Del Skrevet 3. august 2003 Om ti år er jeg snart 35... Ser for meg at vi da har fått to barn og kanskje har kjøpt hus. Jeg jobber fremdeles i samme bransje, men er nok i et annet firma og har en lederstilling på et annet nivå enn i dag. Om tyve år har vi forhåpentligvis også fått kjøpt et hus i Frankrike (hvor vi skal nyte livet når vi blir gamle). Sannsynligvis har jeg barn i tenårene, og selvfølgelig fremdeles gift med mannen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 3. august 2003 #14 Del Skrevet 3. august 2003 Om ti år er jeg 33 år. - Da er jeg gift med min samboer - Vi er har et eller to barn - Minst to hunder... - Jobber som sykepleier, eller har videreutdannet meg til jordmor - Gjerne kjøpt oss hus eller småbruk litt ut på landet Om 20 år... Da begynner jeg jo nesten å bli gammel da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 3. august 2003 #15 Del Skrevet 3. august 2003 Om ti år er jeg 33 år. - Da er jeg gift med min samboer - Vi er har et eller to barn - Minst to hunder... - Jobber som sykepleier, eller har videreutdannet meg til jordmor - Gjerne kjøpt oss hus eller småbruk litt ut på landet Om 20 år... Da begynner jeg jo nesten å bli gammel da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2003 #16 Del Skrevet 3. august 2003 (endret) 20 år frem i tid klarer jeg ikke tenke.. Men om ti år har jeg konkrete planer: - er gift med forloveden min - vi har to barn - sambo har fått seg drømmejobb og får gresselig betalt for å teste pc-spill Endret 16. oktober 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. august 2003 #17 Del Skrevet 3. august 2003 OM TI ÅR : - er minstemann snart tretten og eldste snart tjue - er jeg ikke i helsesektoren lenger - er jeg fortsatt gifte med mannen min - reiser jeg på langweekender til Praha og sånt - har vi bedre økonomi - da er jeg søren meg rundet 40 også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #18 Del Skrevet 3. august 2003 Om 10 år (da er jeg 29): Da har jeg jobb som make-up artist og frisør i et modellbyrå. Håper jeg har funnet meg en snill mann som jeg er gift med, og at jeg har fått to unger (gutt og jente). Vi har kjøpt et hus, har hver vår bil og garasje. Om 20 år (da er jeg 39): Tjener enda mer penger og har fått en enda bedre stilling. Har betalt ned alle lån. Har muligheten til å reise mye rundt i verden. Nyter livet og har mange fadderbarn i Plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 4. august 2003 #19 Del Skrevet 4. august 2003 Om 10 år er jeg 30. Da har jeg vært ferdig utdannet i fem år, og har en jobb som jeg trives godt i. Jeg har, hvis jeg er heldig, en snill ektemann som elsker meg, og kanskje et par barn, men sistnevnte er ikke noe krav for at jeg skal ha det godt. Vi har to katter, pent hus og en tilfredsstillende økonomi. Om 20 år er jeg 40, og de to kattene er døde. De eventuelle barna er i tenårene, og mannen min har funnet seg en ny, yngre og trangere dame. Jeg jobber fortsatt som lektor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #20 Del Skrevet 4. august 2003 Om ti år håper jeg at jeg har flyttet ut på landet, fått to barn, og fått drømmejobben - enten som sjef i featureavdelingen i en regionsavis eller som redaktør i lokalavisen der jeg bor. (vet både hvor jeg vil bo og hvilke aviser...) Tror jeg vet hva du mener ja, for vi har vel snakket om det! Den avisa trenger deg, lmari! For min del håper jeg at jeg om 10 år har 2 (kanskje 3) barn, fortsatt er lykkelig gift med mannen min og at vi endelig har flyttet et hus med litt større hage og med bedre plass. Jobbmessig håper jeg at jeg fortsatt trives i jobben, men jeg håper også at jeg kanskje har tatt sjansen på å satse litt og utdannet meg videre innen noe jeg har lyst til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå