Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Det må du gjøre... Er jo nysgjerrig på nurket i magen din...Lille stabeisen... :hjerte:

Hehe, ja, får håpe han "oppfører" seg utenfor magen :rødme:

Så flott å få alt i hus :jepp: Er bilsete bra? :) Sikkert litt merkelig for dem at dette er siste gangen de ser deg med mage, men det er vel stas for dem og få ut lillegutt og få se han :happy:

:strix:

Bilsetet virket veldig bra, har ikke prøvd det i bilen enda da, men så solid og flott ut!

Ja, de gleder seg enormt - og mamma var litt rørt da jeg dro derfra, og klappet på magen for siste gang....!

Regnet med du ville sladre ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilsetet virket veldig bra, har ikke prøvd det i bilen enda da, men så solid og flott ut!

Ja, de gleder seg enormt - og mamma var litt rørt da jeg dro derfra, og klappet på magen for siste gang....!

Regnet med du ville sladre ja :fnise:

Så bra! Også så flott ordning med bilsetene da! :Nikke: Aaw, kanskje det kommer en ny mage å klappe på en dag? :fnise:

Hihi Så klart vil jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg. Ammetåke gjør en nok til en heller svimete sladris. :ler::sjenert: Ja, uff, jeg surrer faktisk en del nå... Tror svært lite søvn gjør sitt til det. Jegssov jo bare en knapp time i løpet av det første 36-48 timene etter fødselen. Hele natta var jeg høy på endorfiner, og dagen etter var det ammetrening og operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - ikke lenge igjen nå.

Store planer for siste helga som familie på to?

Ingen planer i det hele tatt - kjæresten jobber, og jeg legges jo inn på søndag så da har den helgen på en måte gått...

Men vi fikk kosa oss med litt godteri og film igår kveld, så fikk litt kjærestetid da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har det vært litt drama igjen idag....da jeg falt ned den bratte kjellertrappa hos oss på veg ned med litt klær som skulle vaskes....

Vet ikke helt hvordan det skjedde, men jeg må ha tråkket utfor et steg eller noe, og falt nesten fra øverst til nederst (ca 15 trinn) - med hodet først.

Har tydeligvis tenkt veldig på babyen, for magen har ikke en eneste skramme, håndledd og knær, og leggene derimot er oppskrapet og såre og ømme...

Og i enden av trappen slo jeg ansiktet i veggen, så nå sitter jeg her med ett blått og hovent øye... :sjenert:

Vi ringte selvfølgelig føden, (heldigvis begynte ikke kjæresten på jobb før 15 idag, så han var hjemme da det skjedde - og MEGET skremt og redd stakkars :hjerte: )

Dro på føden og sjekket hjertelyden til baby, og så på ul at han hadde det helt topp... :rødme:

Huff, var så ekkelt, og ikke minst blir man så redd - for babyen.

At jeg har noen skrammer spiller ingen rolle, bare alt er bra med baby, og det var det jo heldigvis!!

Så nå sitter jeg i sofaen og slapper av her på KG, kjæresten har reist på jobb med krav om at jeg ikke går ned trappa - og det har jeg lovet at jeg ikke skal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Ikke bra å falle ned trappa! :sjokkert: Men bra det gikk bra med bebisen, selv om du fikk litt juling :fnise: Får ikke gå ned noen trapper nå :)

Kos deg idag! Og imorgen, siste dag hjemme før bebisen kommer :strix::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da inderlig godt at det gikk bra med dere begge. :klem:

Ja, vi fikk oss litt av en støkk, mest kjæresten tror jeg...!

:goodbye:

Ikke bra å falle ned trappa! :sjokkert: Men bra det gikk bra med bebisen, selv om du fikk litt juling :fnise: Får ikke gå ned noen trapper nå :)

Kos deg idag! Og imorgen, siste dag hjemme før bebisen kommer :strix::klemmer:

Nei, ingen fler trapper på meg :)

Ja, tenk d da...siste dagen hjemme uten baby...sykt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tyder på at det er mannen som burde vasket klær for tiden ;) Bra at det gikk fint med babyen da, og at du er noenlunde på beina... :)

Tenk så spennende med siste dagen hjemme uten baby i morgen... dere må nyte det! Tror ikke jeg hadde klart å sove mye natt til søndag.. eller spise.. eller tenke på noe som helst annet sånn sett.. :gjeiper: Du får prøve å slappe av så godt du kan, og ha en del til å distrahere deg selv med i tilfelle du blir liggende og glede deg og gruble i stedet for å sove.. :popcorn:

Så fantastisk spennende å gå ut døren og vite at neste gang du kommer tilbake har du med et lite vidunder!!

Jeg har vært på kontroll i dag, og hadde smårier i natt.. så nå var hodet så langt nede i bekkenet at jordmor bare kjente skuldra på babyen.. Så jeg håper det holder seg slik nå, hodet var ikke så langt nede i går.. (evt. at hun kommer helt ut da.. :sjenert: ) Altså derfor jeg vagget avgårde med sjøbein igjen i dag.. Men det er jo bare noen få dager siden jordmor sa at hodet ikke var festet noe sted.. så jeg er ikke sikker før jeg har henne i armene tror jeg.. Skal på ultralyd neste uke for å dobbeltsjekke at alt ser riktig ut, hvis ikke noe har skjedd før det.. de små maseriene jeg hadde i natt var nok bare for at hodet skulle klare å komme seg ned i bekkenet, og ikke starten på fødsel.. selv om jeg lurte noen ganger i natt...

Uansett.. masse masse lykke til, håper dere får en flott opplevelse på sykehuset, og at alt går fint med deg og den lille! Det blir spennende å høre når du er tilbake!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tyder på at det er mannen som burde vasket klær for tiden ;) Bra at det gikk fint med babyen da, og at du er noenlunde på beina... :)

Tenk så spennende med siste dagen hjemme uten baby i morgen... dere må nyte det! Tror ikke jeg hadde klart å sove mye natt til søndag.. eller spise.. eller tenke på noe som helst annet sånn sett.. :gjeiper: Du får prøve å slappe av så godt du kan, og ha en del til å distrahere deg selv med i tilfelle du blir liggende og glede deg og gruble i stedet for å sove.. :popcorn:

Så fantastisk spennende å gå ut døren og vite at neste gang du kommer tilbake har du med et lite vidunder!!

Jeg har vært på kontroll i dag, og hadde smårier i natt.. så nå var hodet så langt nede i bekkenet at jordmor bare kjente skuldra på babyen.. Så jeg håper det holder seg slik nå, hodet var ikke så langt nede i går.. (evt. at hun kommer helt ut da.. :sjenert: ) Altså derfor jeg vagget avgårde med sjøbein igjen i dag.. Men det er jo bare noen få dager siden jordmor sa at hodet ikke var festet noe sted.. så jeg er ikke sikker før jeg har henne i armene tror jeg.. Skal på ultralyd neste uke for å dobbeltsjekke at alt ser riktig ut, hvis ikke noe har skjedd før det.. de små maseriene jeg hadde i natt var nok bare for at hodet skulle klare å komme seg ned i bekkenet, og ikke starten på fødsel.. selv om jeg lurte noen ganger i natt...

Uansett.. masse masse lykke til, håper dere får en flott opplevelse på sykehuset, og at alt går fint med deg og den lille! Det blir spennende å høre når du er tilbake!

:klemmer:

Ja, han får jobben med klesvask fremover - det hadde han jo gjort uansett, jeg skal jo ikke bære eller gjøre noe anstrengende på en stund.

Hadde tenkt å vaske litt på soverommet vårt og få på plass senga til babyen i løpet av helgen (den står nå på rommet hans), men jeg er såpass mørbanka og har vondter overalt, så idag blir det iallefall ikke noe...får se an formen i morra :)

Så bra at hodet fortsatt er ned da ialleafall, og kan jo tyde på at hun driver å fester seg der nede da! :)

Kan jo hende hun er klar for å komme ut snart...skal se at når jeg kommer hjem så har du fått også - og sikkert endel av de andre i terminklubben! :popcorn:

Takk for lykkeønskninger - nå er det jammen meg bare en og en halv dag til innleggelsen...nærmer seg med stormskritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt var fint med dere begge :)

Det hørtes absolutt ikke noe deilig ut, og veldig skremmende

Ønsker deg lykke til nå jeg, kommer ikke til å være så masse her de neste dagene pga flytting til vårt nye hus :)

Gleder meg til å lese hvordan alt går og hvordan dere har det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt var fint med dere begge :)

Det hørtes absolutt ikke noe deilig ut, og veldig skremmende

Ønsker deg lykke til nå jeg, kommer ikke til å være så masse her de neste dagene pga flytting til vårt nye hus :)

Gleder meg til å lese hvordan alt går og hvordan dere har det :klemmer:

Ja, jeg regner med alt er bra med oss begge, babyen har det iallefall bra og det er viktigst. Jeg har fått mer og mer vondt i høyre håndledd og høyre kne utover dagen (de sjekket ikke meg på sykehuset, for da følte jeg meg bare forslått), så håper jeg ikke har bristet noe.

Skikkelig vondt i kne og legg når jeg går litt i huset - går som en gammel mann...:ler: men det er vel sikkert bare å forvente etter ett sånt fall...

Tusen takk for lykkeønskninger :klem: og lykke til med flytting - så herlig med nytt hus da - kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager til keisersnitt :hoppe:

Hjelpes meg som tiden går!!!

Litt bedre form idag, ser ut som det har gått fint med håndleddet for det er ikke på langt nær så vondt som igår, og nå er det vel egentlig høyre kne som er værst - ømt og skikkelig skrubbsår.

Det mest kjipe er vel egentlig blåveisen - komme på føden med blått og hovent øye liksom...ikke så kult - men men, får vel ikke gjort så mye med det.

Noen som har noen kjærringråd mot blåveis kanskje?? Bortsett fra sminke...

Huff, nå er det høst altså, var 2 usle grader da kjæresten dro på jobb halv sju idag...syns det var litt tidlig - er jo tross alt midten av august.... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen :strix:

Og nå er det høst ja! Satt ute litt igår, sola stekte mot ryggen men lufta var god og kald, skikkelig høstluft, akkurat som jeg liker :happy: Jeg har jo en fin høstsmiley i signaturen min :fnise: Kanskje jeg skal finne ny avatar, noe med høst! :ler:

Jeg burde få høstbarn :)

Kos deg masse idag! Skriver til deg senere idag! :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen :strix:

Og nå er det høst ja! Satt ute litt igår, sola stekte mot ryggen men lufta var god og kald, skikkelig høstluft, akkurat som jeg liker :happy: Jeg har jo en fin høstsmiley i signaturen min :fnise: Kanskje jeg skal finne ny avatar, noe med høst! :ler:

Jeg burde få høstbarn :)

Kos deg masse idag! Skriver til deg senere idag! :fnise::klemmer:

Skikkelig høstmenneske du da??

Jeg er veeldig glad i våren, men er koselig med høst og - pakke seg inn i pledd med en kopp te...og kose seg når det er kaldt ute :fnise:

Kos deg du og - med kjoler og allskens annet du er opptatt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten litt imponert over meg selv nå....vært skikkelig husmor :husarbeid:

Har tørket støv, støvsugd, skiftet på senga og vasket gulv på soverommet, samt vasket alle husets vinduer innvendig og de jeg kom til utvendig også :)

Og kroppen fungerer skikkelig bra, litt sliten nå selvfølgelig (men er jo tross alt høygravid :fnise: ), men vondtene fra igår har så og si gitt seg.

Kjenner de jo, men adskillig bedre er det iallefall :)

Og da har jeg også så mye bedre følelse når jeg drar på sykehuset i morra, fordi jeg har fått gjort det jeg hadde planlagt å gjøre før jeg dro ;)

Nå skal jeg slappe av en stund, før jeg fikser vugga til babyen - kjøpte 60x120 madrass på Jysk, sånn billig, som må klippes til litt, og så skal jeg legge på laken på madrassen og re opp med ett søtt fleecepledd jeg kjøpte på Kid her om dagen - er så koselig å sulle med babyting :rødme: og da er jammen meg alt klart til babyen kommer - skulle vel bare mangle, han kommer jo om ca 40 timer....:haar::hjerte::):hakeslepp: :rødme:

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig høstmenneske du da??

Jeg er veeldig glad i våren, men er koselig med høst og - pakke seg inn i pledd med en kopp te...og kose seg når det er kaldt ute :fnise:

Kos deg du og - med kjoler og allskens annet du er opptatt av ;)

Ja :fnise: Men et vårmenneske også, for jeg har bursdag på våren :hoho:

ååh, det er så godt! Joggebukse og ullsokker og en kopp med god te :happy: Allerede begynt med det jeg! :ler:

Også så flink du har vært idag! Godt å bli ferdig med sånt så alt er bra når bebisen kommer hjem :) Koselig å ordne seng og sånt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du må jo være forsiktig ned trappa.

Masse lykke til i morgen i alle fall. Gleder meg til å høre alt når du er tilbake igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...