Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 15. august 2009 Uff, du må jo være forsiktig ned trappa. Masse lykke til i morgen i alle fall. Gleder meg til å høre alt når du er tilbake igjen Ja...har vel lært det nå...vet iallefall at jeg aldri skal gå ned den trappa med babyen!! Tusen takk - og regner med du og har fått ut lilletuss jeg, innen jeg kommer hjem - blir jo noen dager jeg vet du Isåfall - masse lykke til Ikke mere trappegåing nå Godt alt gikk bra da Tenk at du skal legges inn i morra Nei...jeg vet... Jepp, blir i morra vet du, vet ikke enda om jeg kan sove hjemme eller om jeg må sove der, men da jeg var på sykehuset igår for å sjekke etter fallet, så nevnte hun jordmora at jeg kanskje kunne sove hjemme - vi bor jo bare noen kilometer unna, og hadde sikkert vært godt å sove i sin egen seng sammen med kjæresten forran en sånn stor dag...men vi får se. Dessuten skal jeg legges inn kl 13, og sånn jeg forstod det var det ikke mye som skulle gjøres - samtale med jm og anestesilege, og ta noen blodprøver etc... Blir spennende iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2009 #442 Del Skrevet 15. august 2009 Lykke til de kommende dagene, om jeg ikke rekker innom her før. Her har vi ammemaraton, kun avbrutt av gulping, raping, bleie og klesskift. Han har soved usedvanlig lite siden vi stod opp klokka 12. Han var nemlig våken og aktiv fra klokka to- halv seks i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. august 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 15. august 2009 Lykke til de kommende dagene, om jeg ikke rekker innom her før. Her har vi ammemaraton, kun avbrutt av gulping, raping, bleie og klesskift. Han har soved usedvanlig lite siden vi stod opp klokka 12. Han var nemlig våken og aktiv fra klokka to- halv seks i natt. Oi, hørtes heftig ut!! Men sånn er det med ny sjef i huset... Takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. august 2009 #444 Del Skrevet 15. august 2009 Skummelt med det trappefallet! Men bra det endte godt, med babyen i alle fall. Litt vondter skal du vel tåle for å vite at det gikk utover deg og ikke lillegutt? Innleggelse i morgen - jøsses! Tenker det er mye nerver hos deg nå, eller? Litt sånn spent og nervøs, på en god, glad måte Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. august 2009 #445 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg sover vel lenge i morgen siden jeg skal drikke idag Så vil ønske deg lykke til på mandag! Håper alt går bra og jeg gleder meg til å høre fra deg Ha en flott lørdagskveld og kos deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. august 2009 #446 Del Skrevet 15. august 2009 LYKKE TIL med keisersnittet på mandag! Snart har du endelig lillebaby i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 15. august 2009 #447 Del Skrevet 15. august 2009 Masse lykke til med keisersnittet! Gleder meg til å høre om fødselsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. august 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 16. august 2009 Skummelt med det trappefallet! Men bra det endte godt, med babyen i alle fall. Litt vondter skal du vel tåle for å vite at det gikk utover deg og ikke lillegutt? Innleggelse i morgen - jøsses! Tenker det er mye nerver hos deg nå, eller? Litt sånn spent og nervøs, på en god, glad måte Lykke til! Tusen takk Har hatt utrolig lite nerver egentlig, sovet forholdsvis godt inatt har jeg. Men er merkelig, har enda ikke gått opp for meg at jeg er mamma om under ett døgn!! Meeeen, blir herlig da :rødme: Jeg sover vel lenge i morgen siden jeg skal drikke idag Så vil ønske deg lykke til på mandag! Håper alt går bra og jeg gleder meg til å høre fra deg Ha en flott lørdagskveld og kos deg i morgen Takk takk! Sender melding så fort jeg har mulighet vet du Kos deg med bakrusen LYKKE TIL med keisersnittet på mandag! Snart har du endelig lillebaby i armene dine Tusen takk, Ilja! Ja, snart er han her Masse lykke til med keisersnittet! Gleder meg til å høre om fødselsen Tusen takk Ja, det blir en spennende opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #449 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til med KS. Snart er dere i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. august 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til med KS. Snart er dere i mål! Takk for det - ja, snart er han jammen her Reiser hvert øyeblikk - så får Ida-Kristine oppdatere når det hele "er over". til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #451 Del Skrevet 16. august 2009 Gleder meg til å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 16. august 2009 #452 Del Skrevet 16. august 2009 Masse lykke til i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. august 2009 #453 Del Skrevet 16. august 2009 Masse lykke til i morgen, tenk nå er du snart mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. august 2009 #454 Del Skrevet 16. august 2009 Masse lykke til! Håper alt går knirkefritt! Vi venter spent på rapport og fødselshistorie og hele pakka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. august 2009 #455 Del Skrevet 16. august 2009 Nå er soon_to_be på sykehuset vil jeg tro Jeg oppdaterer så fort jeg får melding fra henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #456 Del Skrevet 16. august 2009 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. august 2009 #457 Del Skrevet 16. august 2009 Oppdatering fra sykehuset: Hun har tatt ctg, blodtrykk, urinprøve og hatt samtaler med anestesilege og sykepleier ang morgendagen. Gutten skal ut i 09.30 tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. august 2009 #458 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #459 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. august 2009 #460 Del Skrevet 17. august 2009 Nå er vel lille bebisen her? Spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå