Soon Skrevet 12. august 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det er sikkert litt annerledes å vite når det skal skje Men én ting er sikkert, du kommer til å greie det helt og fullt, og det er bare du som er ekspert på barnet ditt Ja, har blitt fotalt det allerede ja, at babyen min kommer til å være storfornøyd med meg uansett, og det er jo godt å tenke på 5 dager! Her er det opphold, og litt sol faktisk Kos deg med venninnebesøk, og nyt de siste dagene før bebisen kommer! Var veldig koselig med besøk - men lillemannen hennes ble veldig utålmodig etter ett par timer pga litt lite søvn, så nå har de trillet hjem igjen...men da gikk da dagen litt fortere, og jeg er noen timer nærmere å få se bebisen vår Åhh, så moro at dagen snart er her Det må være litt rart å ha en dato, men samtidig veldig deilig å vite. Godt du nyter dagene og koser deg og litt sol gjør jo dagen enda bedre Åhh, er så spent på dine vegne. Jeg gleder meg skikkelig til neste unge. Typisk det, så blir det en helvetsfødsel nestegang Nei, håper ikke det altså.. Sender en klem i solskinnet Deilig med sol ja, det gjør noe med`en... Idag har jeg bare kost meg og slappet av, og samtidig hatt besøk - digg å skravle fra seg litt - og få tømt hjernen litt med ting man lurer og undres på - godt å ha venninner som har fått barn, for da kan man spørre og grave litt En stor tilbake til deg! Gratulerer med 38 uker som var igår!! Nå er det jammen ikke lenge til det begynner å skje ting altså. Håper alt står bra til.. Jeg reiser en liten tur til Sverige idag og kommer hjem i helgen, så gleder meg til å lese når jeg har kommet hjem.. Lykke til! Alt er bra her, vet du Begynner å se slutten av uken alt, og da er det jammen ikke lenge igjen!! Blir lagt inn på søndag kl 13, så får Saeria sladre når alt er overstått på mandag - regner med hun er klar og kommer hjem igjen med det lille nurket sitt innen da...eller så har jeg Ida-Kristine i reserve da Og takk for lykke ønskninger Endret 12. august 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 12. august 2009 #402 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det høres bra ut *venter i spenning* Endret 12. august 2009 av Celica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. august 2009 #403 Del Skrevet 12. august 2009 Du er jo snart mamma du! Denne mnd har jammen gått fort... Må være temmlig deilig å vite nøyaktig når ting skal skje! Er ikke så enkelt å telle ned dagene her, blir liksom å telle ned til termin, selv om det ikke er så mange prosent sjangs for at det er den dagen ho kommer ut Håper ikke ho venter så alt for lenge bare Du får ha masse lykke til!!! (mest sannsynlig glemmer jeg å stikke innom dagboken din en gang til før helgen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 12. august 2009 #404 Del Skrevet 12. august 2009 Må være deilig å ha en dato og forholde seg til ja. Enn at det er bare 5 dager igjen?? Du får nyyyte de siste dagene og hvile masse før beibien kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. august 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 12. august 2009 Du er jo snart mamma du! Denne mnd har jammen gått fort... Må være temmlig deilig å vite nøyaktig når ting skal skje! Er ikke så enkelt å telle ned dagene her, blir liksom å telle ned til termin, selv om det ikke er så mange prosent sjangs for at det er den dagen ho kommer ut Håper ikke ho venter så alt for lenge bare Du får ha masse lykke til!!! (mest sannsynlig glemmer jeg å stikke innom dagboken din en gang til før helgen...) Ja, ikke lenge igjen nå - og helt forståelig hvis du glemmer å stikke innom siden igjen - takk for lykkeønskninger Nei, vanskelig for dere andre å vite når bebisen vil ut ja, er jo både positive og negative sider ved å vite...syns det er godt å vite, men samtidig kunne jeg jo på en måte tenke meg å oppleve en fødsel...om ikke hele greia, men kanskje vannavgang og rier, sånn at man vet hva det er man går til ved en eventuell annen gang...men jeg kan vel ikke få i pose og sekk Herlig er det iallefall å vite, at på mandag blir jeg mamma Må være deilig å ha en dato og forholde seg til ja. Enn at det er bare 5 dager igjen?? Du får nyyyte de siste dagene og hvile masse før beibien kommer Ja, har ikke vært mye aktivitet her om dagen, og enda kjenner jeg meg ofte sliten, så det er tydelig at kroppen trenger mye hvile den siste tiden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. august 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 12. august 2009 Nå har kjæresten og jeg akkurat kommet fra mamma og pappa...vært der og sett landskamp (positiv opplevelse for en gang skyld) og spist vaffler Å, de gleder seg sånn til å bli besteforeldre for første gang - herlig å se!!! De skal til trøndelag i bryllup i helga, og har helt angst for at babyen vil komme før mandag...hehe Jeg har ikke så mye tro på at det skjer da...kynnerne har faktisk roet seg litt de siste dagene og, og ingen tegn til slimproppen eller noe... Tror nok lillegutt har tenkt å holde seg i magen til mandag ja Nå er det straks natten her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 13. august 2009 Halloooo! Ny dag - og 4 (fire!!!!) dager til ks..... Som jeg skrev i skravletråden - hadde brunlig utflod da jeg var på do istad, og skikkelig med mensmurringer i både magen og ryggen...disse kommer og går litt, men er ikke vondt. Hmm...man analyserer jo alt man merker på kroppen i et svangerskap, helt vanvittig Planer for dagen: til byen med mamma og kjøpe madrass, laken og pledd til vugga. Kjæresten jobber sent, så blir laang dag igjen...blæ. Men nå nærmer det seg virkelig altså!! Det er jo snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. august 2009 #408 Del Skrevet 13. august 2009 Bare 4 dager igjen ja.. Shit, så fort tiden går, er jo ikke så lenge siden du fikk brevet jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 13. august 2009 Bare 4 dager igjen ja.. Shit, så fort tiden går, er jo ikke så lenge siden du fikk brevet jo... Ja, tiden går faktisk ganske fort...(trodde den skulle gå saktere). Fikk brevet forrige tirsdag var det vel...9 dager siden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 #410 Del Skrevet 13. august 2009 4 dager! I morgen er det jo helg, så nå går det fort Ha en fin dag! Kos deg med moren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 13. august 2009 4 dager! I morgen er det jo helg, så nå går det fort Ha en fin dag! Kos deg med moren din Takk for det! Håper du får en fin dag også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Da har jeg vært på shopping Ble madrass til vugga, laken, to fleece-babypledd, ammebh og ammeinnlegg i ull - fant ut at det var litt lite med en bh og ett sett innlegg...så nå bør det meste være i hus.... Fikk bilsete fra If i posten i dag og, så da får vi med oss lillegutt hjem når vi skal det Nå er jeg hos mamma og pappa, kjæresten jobber sent, og da er det like greit å bruke litt tid her, enn å sitte hjemme og sture...de spiser middag nå, så da kan jeg låne pc`n til mamma en stund Når jeg drar hjem etterpå, er det siste gang (for denne gang) at de ser meg med magen - de reiser til trøndelag i morra, og kommer ikke hjem før søndagskveld - og da er jeg allerede innlagt på sykehuset...rart!! Endret 13. august 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. august 2009 #413 Del Skrevet 13. august 2009 Fire dager igjen jo - dette går jo i racer-fart! Begynner du å bli stressa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 13. august 2009 Fire dager igjen jo - dette går jo i racer-fart! Begynner du å bli stressa eller? Hehe, ikke direkte stressa...men skal vel ikke legge skjul på at det kribler mer og mer i magen for hver dag som går... Syns fortsatt det er både spennende og skremmende, men mest av alt er vi jo over-ivrig etter å få møte knøttet vårt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2009 #415 Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for koselig melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. august 2009 #416 Del Skrevet 13. august 2009 Har dere funnet på navn da? Mulig jeg har spurt om det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 13. august 2009 Har dere funnet på navn da? Mulig jeg har spurt om det før Navnet har vært klart en god stund faktisk...får håpe han kler det da når han kommer ut...sender deg en pm j...vil ikke legge det ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. august 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for koselig melding. Bare hyggelig - skulle vel bare mangle Har sendt pm til Ida-Kristine nå, så regner med det ordner seg - så slipper du å tenke på det som har så mye annet å holde på med om dagen Men jepp, sender deg ett pip fra sykehuset vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2009 #419 Del Skrevet 13. august 2009 Det må du gjøre... Er jo nysgjerrig på nurket i magen din...Lille stabeisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 #420 Del Skrevet 13. august 2009 Da har jeg vært på shopping Ble madrass til vugga, laken, to fleece-babypledd, ammebh og ammeinnlegg i ull - fant ut at det var litt lite med en bh og ett sett innlegg...så nå bør det meste være i hus.... Fikk bilsete fra If i posten i dag og, så da får vi med oss lillegutt hjem når vi skal det Nå er jeg hos mamma og pappa, kjæresten jobber sent, og da er det like greit å bruke litt tid her, enn å sitte hjemme og sture...de spiser middag nå, så da kan jeg låne pc`n til mamma en stund Når jeg drar hjem etterpå, er det siste gang (for denne gang) at de ser meg med magen - de reiser til trøndelag i morra, og kommer ikke hjem før søndagskveld - og da er jeg allerede innlagt på sykehuset...rart!! Så flott å få alt i hus Er bilsete bra? Sikkert litt merkelig for dem at dette er siste gangen de ser deg med mage, men det er vel stas for dem og få ut lillegutt og få se han :happy: Bare hyggelig - skulle vel bare mangle Har sendt pm til Ida-Kristine nå, så regner med det ordner seg - så slipper du å tenke på det som har så mye annet å holde på med om dagen Men jepp, sender deg ett pip fra sykehuset vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå