Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

varmt i dag :sol: men i dag har jeg syntes det har vært deilig! sittet ute å lest "på vei" og blader,kost meg :nigo: og fatt frisket opp fargen igjen :) ikke orket så mye sol i det siste,og det synes.

begynte å få vondt i hodet nå,så lurt å gå inn litt. skal snart lage lasagne til sambo kommer hjem :spise:

har 3 pakker som venter på meg på posten :hoppe: to fra hm og en med shampoo og balsam.

har bestilt litt småtteri til snuppa i dag og,ikke billig å gå hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å sitte ute i solen. Jeg orker ikke det jeg, takler ikke varmen i det hele tatt!

Nettshopping er gøy! Men det er lett å overdrive fordi det er så enkelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

Måtte inn og lese litt for jeg lurte på om du hadde fått den lille enda. Jeg synes liksom du har vært gravid i evigheter....

(Men... det synes kanskje du og, så sorry om jeg sa noe galt nå)

Fornøyd med pakkene du henta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Måtte inn og lese litt for jeg lurte på om du hadde fått den lille enda. Jeg synes liksom du har vært gravid i evigheter....

(Men... det synes kanskje du og, så sorry om jeg sa noe galt nå)

Fornøyd med pakkene du henta?

:ler: nei,faktisk så synes jeg disse månedene jeg har vært gravid har gått veldig fort. så du sa ikke noe galt :)

førnøyd med pakkene ja :hoppe: alt passet,og det hadde jeg ikke trodd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker er alltid kjekt :hoppe:

Hva annet har du bestilt til snuppa? :)

veldig kjekt med pakker :)

har bestilt en navnesmokk, myyyk koseklut med sjiraff og prinsessekrone-kroker.

Her kommer det som regel en pakke i uken, enten til meg eller kjære :sjenert:

såpass ja :fnise: prøvd å roe meg ned litt jeg,ble veldig mye en stund,men nå er det lenge siden,så syntes jeg fortjente det :nigo:

Så koselig å sitte ute i solen. Jeg orker ikke det jeg, takler ikke varmen i det hele tatt!

Nettshopping er gøy! Men det er lett å overdrive fordi det er så enkelt :fnise:

det var den ene dagenjeg syntes det var greit med varmen. i går var det jo helt jævli,på et tidspunkt viste gradestokken her 33 grader,i skyggen :dåne:

Pakker i posten er så gøy :hoppe:

ja :hoppe: og så lettvindt!

God sommer og god ferie. Nå stikker jeg for en periode ;)

:sol:

god sommer og god ferie til deg og :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går fikk vi endelig rullgardin på det vinduet på soverommet vi ikke har hatt noe på. :hoppe: vært rimelig lyst og varmt før det gitt. så i dag tidlig sov jeg godt til 10.30. vært våken noen ganger før det,men sovnet mye fortere enn før. godt!

sløver i dag....bare vasker litt klær,strikker og leser :hjerte:

vil IKKE jobbe denne uka...er bare 2,5 dager,men :sukk:

fredag skal jeg til svangerskapskontroll hos legen min,håper det blir en bedre opplevelse enn hos jm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert digg å kunne sove med rullegardin ja, godt å få hentet seg litt inn :Nikke:

Skal du ha noe ferie snart da, eller blir det jobbing i sommer? Selv 2,5 dager i uka skal jo gjennomføres, så det er lov å synes det er litt tungt.

Kos deg med sommeren, her regner det i dag men jeg har hatt en ukes ferie med masse sol, så klager ikke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullegardin er fantastisk! Det blir altfor tidlig lyst nå om sommeren.

Håper dagene på jobb går fort, og at de ikke blir for slitsomme :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert digg å kunne sove med rullegardin ja, godt å få hentet seg litt inn :Nikke:

Skal du ha noe ferie snart da, eller blir det jobbing i sommer? Selv 2,5 dager i uka skal jo gjennomføres, så det er lov å synes det er litt tungt.

Kos deg med sommeren, her regner det i dag men jeg har hatt en ukes ferie med masse sol, så klager ikke.

Ferie ja,skal jobbe de 2,5 dagene jeg sutret over,så skla jeg ha 5 uker ferie,så ikke grunn til å klage akkurat :sjenert: så er det 2 uker mellom ferien og permisjon,som jeg nok kommer til å være sykmeldt i,det trodde legen og sånn som ståa er nå.

skal du ha noe mer ferie?

koser meg hjemme om dagen jeg:) regn her i dag og,men det er bare godt! har kost meg inne :) litt friskere luft,så slipper å koke bort.

Rullegardin er fantastisk! Det blir altfor tidlig lyst nå om sommeren.

Håper dagene på jobb går fort, og at de ikke blir for slitsomme :klemmer:

ja,litt avhengig av å ha det mørkt når jeg sover,så det var godt! gleder meg til å legge meg etterpå :fnise: skifta på senga i dag og,og det er sååååå deilig å legge seg i rent,skifter en gang i uka,for å få den reeene følelsen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal du ha noe mer ferie?

Ja, jeg skal ha tre uker til nå :sjarmor: Så skal jeg faktisk jobbe nesten seks uker før permisjon, noe som føles som en evighet nå, men jeg har absolutt planer om å klare å jobbe fullt helt ut :tommel:

Blir deilig med 5 uker snart da, du holder jo ut 2,5 dag når du har så mye å se fram til :)

Nå fikk jeg og lyst til å bytte sengetøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ha tre uker til nå :sjarmor: Så skal jeg faktisk jobbe nesten seks uker før permisjon, noe som føles som en evighet nå, men jeg har absolutt planer om å klare å jobbe fullt helt ut :tommel:

Blir deilig med 5 uker snart da, du holder jo ut 2,5 dag når du har så mye å se fram til :)

Nå fikk jeg og lyst til å bytte sengetøy :fnise:

Deilig med ferie da :)

6 uke rmed jobb før permisjon ja,høres lenge ut,men ukene flyr,synes ikke det er lenge siden jeg fikk en positiv test jeg. Godt det er noen som kan jobbe helt ut :) liker ikke sånn det har blitt med meg,men sånt kan man ikke styre dessverre :sjenert:

ja,holder ut disse dagene,føles bare tungt da det er ekstremt få barn og ingen av de voksne jeg klikker best med.

rent sengetøy ja,fort gjort å skifte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt kg lei om dagen. er inne å leser,men lite å melde.

bare noen timer med jobb igjen,så er det ferie!!! :hjerte: og permisjon :hjerte:

er sliten og har mye vondt nå,så det skla bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...