Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

varmt i dag :sol: men i dag har jeg syntes det har vært deilig! sittet ute å lest "på vei" og blader,kost meg :nigo: og fatt frisket opp fargen igjen :) ikke orket så mye sol i det siste,og det synes.

begynte å få vondt i hodet nå,så lurt å gå inn litt. skal snart lage lasagne til sambo kommer hjem :spise:

har 3 pakker som venter på meg på posten :hoppe: to fra hm og en med shampoo og balsam.

har bestilt litt småtteri til snuppa i dag og,ikke billig å gå hjemme :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Pakker er alltid kjekt :hoppe:

Hva annet har du bestilt til snuppa? :)

Skrevet

Her kommer det som regel en pakke i uken, enten til meg eller kjære :sjenert:

Skrevet

Så koselig å sitte ute i solen. Jeg orker ikke det jeg, takler ikke varmen i det hele tatt!

Nettshopping er gøy! Men det er lett å overdrive fordi det er så enkelt :fnise:

Skrevet

Pakker i posten er så gøy :hoppe:

Skrevet

God sommer og god ferie. Nå stikker jeg for en periode ;)

:sol:

Skrevet

:sjenert:

Måtte inn og lese litt for jeg lurte på om du hadde fått den lille enda. Jeg synes liksom du har vært gravid i evigheter....

(Men... det synes kanskje du og, så sorry om jeg sa noe galt nå)

Fornøyd med pakkene du henta?

Skrevet

:sjenert:

Måtte inn og lese litt for jeg lurte på om du hadde fått den lille enda. Jeg synes liksom du har vært gravid i evigheter....

(Men... det synes kanskje du og, så sorry om jeg sa noe galt nå)

Fornøyd med pakkene du henta?

:ler: nei,faktisk så synes jeg disse månedene jeg har vært gravid har gått veldig fort. så du sa ikke noe galt :)

førnøyd med pakkene ja :hoppe: alt passet,og det hadde jeg ikke trodd nå.

Skrevet

Pakker er alltid kjekt :hoppe:

Hva annet har du bestilt til snuppa? :)

veldig kjekt med pakker :)

har bestilt en navnesmokk, myyyk koseklut med sjiraff og prinsessekrone-kroker.

Her kommer det som regel en pakke i uken, enten til meg eller kjære :sjenert:

såpass ja :fnise: prøvd å roe meg ned litt jeg,ble veldig mye en stund,men nå er det lenge siden,så syntes jeg fortjente det :nigo:

Så koselig å sitte ute i solen. Jeg orker ikke det jeg, takler ikke varmen i det hele tatt!

Nettshopping er gøy! Men det er lett å overdrive fordi det er så enkelt :fnise:

det var den ene dagenjeg syntes det var greit med varmen. i går var det jo helt jævli,på et tidspunkt viste gradestokken her 33 grader,i skyggen :dåne:

Pakker i posten er så gøy :hoppe:

ja :hoppe: og så lettvindt!

God sommer og god ferie. Nå stikker jeg for en periode ;)

:sol:

god sommer og god ferie til deg og :sol:

Skrevet

i går fikk vi endelig rullgardin på det vinduet på soverommet vi ikke har hatt noe på. :hoppe: vært rimelig lyst og varmt før det gitt. så i dag tidlig sov jeg godt til 10.30. vært våken noen ganger før det,men sovnet mye fortere enn før. godt!

sløver i dag....bare vasker litt klær,strikker og leser :hjerte:

vil IKKE jobbe denne uka...er bare 2,5 dager,men :sukk:

fredag skal jeg til svangerskapskontroll hos legen min,håper det blir en bedre opplevelse enn hos jm.

Skrevet

Sikkert digg å kunne sove med rullegardin ja, godt å få hentet seg litt inn :Nikke:

Skal du ha noe ferie snart da, eller blir det jobbing i sommer? Selv 2,5 dager i uka skal jo gjennomføres, så det er lov å synes det er litt tungt.

Kos deg med sommeren, her regner det i dag men jeg har hatt en ukes ferie med masse sol, så klager ikke.

:klemmer:

Skrevet

Rullegardin er fantastisk! Det blir altfor tidlig lyst nå om sommeren.

Håper dagene på jobb går fort, og at de ikke blir for slitsomme :klemmer:

Skrevet

Sikkert digg å kunne sove med rullegardin ja, godt å få hentet seg litt inn :Nikke:

Skal du ha noe ferie snart da, eller blir det jobbing i sommer? Selv 2,5 dager i uka skal jo gjennomføres, så det er lov å synes det er litt tungt.

Kos deg med sommeren, her regner det i dag men jeg har hatt en ukes ferie med masse sol, så klager ikke.

Ferie ja,skal jobbe de 2,5 dagene jeg sutret over,så skla jeg ha 5 uker ferie,så ikke grunn til å klage akkurat :sjenert: så er det 2 uker mellom ferien og permisjon,som jeg nok kommer til å være sykmeldt i,det trodde legen og sånn som ståa er nå.

skal du ha noe mer ferie?

koser meg hjemme om dagen jeg:) regn her i dag og,men det er bare godt! har kost meg inne :) litt friskere luft,så slipper å koke bort.

Rullegardin er fantastisk! Det blir altfor tidlig lyst nå om sommeren.

Håper dagene på jobb går fort, og at de ikke blir for slitsomme :klemmer:

ja,litt avhengig av å ha det mørkt når jeg sover,så det var godt! gleder meg til å legge meg etterpå :fnise: skifta på senga i dag og,og det er sååååå deilig å legge seg i rent,skifter en gang i uka,for å få den reeene følelsen :hjerte:

Skrevet

skal du ha noe mer ferie?

Ja, jeg skal ha tre uker til nå :sjarmor: Så skal jeg faktisk jobbe nesten seks uker før permisjon, noe som føles som en evighet nå, men jeg har absolutt planer om å klare å jobbe fullt helt ut :tommel:

Blir deilig med 5 uker snart da, du holder jo ut 2,5 dag når du har så mye å se fram til :)

Nå fikk jeg og lyst til å bytte sengetøy :fnise:

Skrevet

Ja, jeg skal ha tre uker til nå :sjarmor: Så skal jeg faktisk jobbe nesten seks uker før permisjon, noe som føles som en evighet nå, men jeg har absolutt planer om å klare å jobbe fullt helt ut :tommel:

Blir deilig med 5 uker snart da, du holder jo ut 2,5 dag når du har så mye å se fram til :)

Nå fikk jeg og lyst til å bytte sengetøy :fnise:

Deilig med ferie da :)

6 uke rmed jobb før permisjon ja,høres lenge ut,men ukene flyr,synes ikke det er lenge siden jeg fikk en positiv test jeg. Godt det er noen som kan jobbe helt ut :) liker ikke sånn det har blitt med meg,men sånt kan man ikke styre dessverre :sjenert:

ja,holder ut disse dagene,føles bare tungt da det er ekstremt få barn og ingen av de voksne jeg klikker best med.

rent sengetøy ja,fort gjort å skifte :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg får en spennende september, kommer til å styrte til mobilen når den gir et pip fra seg :fnise:

Skrevet

litt kg lei om dagen. er inne å leser,men lite å melde.

bare noen timer med jobb igjen,så er det ferie!!! :hjerte: og permisjon :hjerte:

er sliten og har mye vondt nå,så det skla bli godt.

Skrevet

:hoppe: for at du snart skal ha ferie og så permisjon!! Det blir digg, det!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...