Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Kjærringa hadde seg et nummer med favorittdildoen. Mannen ble irritert og kasta den ut av vindue. Tilfeldigvis kom ei mor og hennes femårige sønn kjørtanes forbi akkurat da, så dildoen slo mot frontruta og spratt opp i lufta igjen. "Ka va d dær for no?" spurte sønnen. Mora ble litt forfjamsa før hun svarte: " Det ...var visst en veps." Det blei stille i bilen før femåringen sa: "Satan for en stor kuk han hadde!."

:skratte:

:skratte::fnise::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skikkeligf lei meg i dag :trist:

krangla med sambo i natt.(vil ikke komme inn på grunnen her)

og mamma ringte isted,bestemor hadde blitt veldig dårlig i natt,får ikke i seg noe,bare kaster opp. så mamma har vært hos bestemor i natt,og legen er der nå tenker jeg. de hadde pratet med radiumhospitalet,de mente hun måtte legges inn for å få næring. mamma og pappa skulle ringe når de visste noe mer. jeg hadde jo tenkt til å dra dit i dag,men tror jeg dropper det nå,orker ikke se henne helt utmattet :grine:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uff vennen, så leit å høre om både krangel og bestemoren din!

Håper det bedrer seg på begge plan :klem:

Sender masse gode tanker slik at hun kommer seg og blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vennen, mye leit for deg om dagen :klemmer:

Håper ting bedrer seg snart :hjerte:

Måtte lese meg gjennom et par sider, siden jeg ikke har vært her på en stund :sjenert: Men du skal ikke være redd for at humøret ditt skader den lille i magen på noen som helst måte, hadde det vært tilfellet så hadde ikke jeg vært gravid idag, og jeg har en høyst aktiv liten gutt inni magen ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger en stor og varm :klemmer: akkurat nå.

Er tøft å være deg om dagen vennen. Jeg har ikke så mye fornuftig å si, men jeg håper virkelig at det kommer til å gå bedre med bestemoren din og at det ordner seg mellom deg og din kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff vennen, så leit å høre om både krangel og bestemoren din!

Håper det bedrer seg på begge plan :klem:

Sender masse gode tanker slik at hun kommer seg og blir bra :)

Tror du trenger en stor og varm :klemmer: akkurat nå.

Er tøft å være deg om dagen vennen. Jeg har ikke så mye fornuftig å si, men jeg håper virkelig at det kommer til å gå bedre med bestemoren din og at det ordner seg mellom deg og din kjære!

Takk jenter :hjerte:

Går litt bedre i dag. hun hadde veldig godt av å bli lagt inn,mamma hadde pratet med sykehuset isted,hun så mye bedre ut enn da hun kom inn i går,og hadde fått tre poser med intravenøst.

mamma og pappa skal besøke henne etterpå,da får de nok vite mer.

jeg og sambo hadde en prat igjen i går,og vi er enige i at vi vil at dette skal holde,og at forholdet vårt trenger at vi skjerper oss på noen områder.

vi vil jo holde sammen,og vente på den lille sammen :hjerte:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vennen, mye leit for deg om dagen :klemmer:

Håper ting bedrer seg snart :hjerte:

Måtte lese meg gjennom et par sider, siden jeg ikke har vært her på en stund :sjenert: Men du skal ikke være redd for at humøret ditt skader den lille i magen på noen som helst måte, hadde det vært tilfellet så hadde ikke jeg vært gravid idag, og jeg har en høyst aktiv liten gutt inni magen ;)

Takk for at du sier det med humør og den lille magen-hjelper å høre,husker jo at du har hatt tøffe dager med dårlig humør og problemer. og din har ikke tatt skade av det :)

ting ordner seg nok ja,det MÅ det,tøft når det står på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker :strix:

JA!

:strix: 14 UKER :strix:

sittet ute i sola med en bok i noen timer i dag,deilig :)

i morgen skal jeg til JM,gruer meg litt,er det normalt?... :sjenert: gruer meg mest til å veie meg igjen...har jo ikke akkuart vært aktiv siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sier det med humør og den lille magen-hjelper å høre,husker jo at du har hatt tøffe dager med dårlig humør og problemer. og din har ikke tatt skade av det :)

ting ordner seg nok ja,det MÅ det,tøft når det står på..

Jeg vet selv hvor godt det kan være å smile bittelitt på en ellers så trist dag :)

Det ordner seg alltid, på en eller annen måte, uansett hvor mørkt det ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

milla og Janne84: :klemmer:

Da har jeg vært hos JM. gikk bra det,bare lagt på meg 1kg,trodde det skulle være myyyye mer. blodprøver,urinprøve,blodtrykk,alt ser bra ut :)

ang de UL brevene,jeg tok de med å viste henne,det er på samme sted og ikke noe galt,er bare sånt brev de sender ut ved timebytte. letta! :)

snakka om kvalmen min og sånn,hun sa jeg bare skulle ta det med ro,lytte til kroppen,og se an om videre sykemelding eller tilbake på jobb. må finne ut av det fort,skal prate med legen i morra.

kvalmen kom for fullt i går,klarte ikke se på middagen engang...nesten ikke sovet i natt,og i dag er det og helt j..... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra med alt iorden :hoppe:

Det var det jeg sa, de har sikkert bare endret sted og time :klemmer:

var til og med på samme sted :)

1 kg er jo ingenting...

Håper inderlig kvalmen gir seg og du kan nyte graviditeten :jepp:

håper jeg og¨!

JM sa at dt burde gi seg nå,at det vanligvis gjør det. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk telefon fra jobben isted,de lurte på hva som skjer til uka. :vetikke: sa jeg måtte svare i morgen,vanskelig å vite,om det fortsetter som i dag,kan jeg ikke. vil tlilbake,vært hjemme i tre uker nå. skla prate med legen i morgen.

pratet såvidt med bestemor isted :hjerte:

går greit med henne,hun får i seg næring i litt mat.men høres ikke veldig pigg ut. håpet hun fikk bli litt til.

orker ikke kjøre dit i dag,satser på lørdag,vil/skal besøke hennne.

mamma ringte isted og,hun hadde dårlig samvittighet fordi hun føler at graviditeten kommer i bakre rekke nå,redd for at jeg skulle føle at de ikke gledet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta postafen mot kvalmen, de dagene den er skikkelig ille. Det er vanlig postafen legene anbefaler før de evt gir deg noe på resept. Ta en sånn før du evt skal ut i morgen, så hjelper nok det :) Jeg gikk jo på det selv en laaang periode, det som fikk meg gjennom veldig mange dager. Ellers så kan du jo prøve, som Frigg nevnte, ingefær i tabletter eller te-form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...