Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Ble visst alene i dag likevel....kameraten til sambo hadde visst mast så fælt,sagt han aldri er med på noe osv,så han følte at han "måtte" dra en tur...

jaja,koser meg faktisk alene i kveld jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk opp til ei venninne i går,satt der å skravlet til halv ett ca. Veldig koselig :nigo:

la meg med en bok når jeg kom hjem,og har sovet veldig godt i natt,og følte meg faktisk ganske uthvilt da jeg våknet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens positive ting:

Soooool :sol:

Kost meg ute i sola i mange timer med bok :)

Sambo er hjemme igjen :hjerte:

har vasket mange maskiner med klær i dag,det trengtes! :)

Kose meg med sambo og gulerøtter & dip i kveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rar form om dagen.....så sliten,trøtt -kommer meg gjennom dagen på jobb,men orker ikke noe mer. :sukk:

tenker masse om dagen og.på det å bli gravid..vil så gjerne,men skjer ikke noe her..begynne rå bli en stund sien jeg slutta på pilla,men vi prøver jo ikke veldig aktivt,så teller ikke pp eller noe..

dessuten er det så mange rundt meg som er gravide. føler at det bare er meg igjen,tenker masse på,og e rredd for at det aldri blir min tur :sukk:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni og milla: tusen takk :klemmer:

Litt bedre i dag...har ikke tenkt noe på det,men vet kanskje hvorfor jeg tenker mye på det akkurat nå,i tillegg til at alle er gravide,så er det i følge eggløsningskalkulator på nett dags for å bli gravid denne uka. og vi har ikke :sengekos: denne uka enda..... begge har vært så trøtte og slitne,men får ta det i dag ,morra og fredag,er tross alt de dagene den kalkulatoren sa det var størst sjans...

huff,er skremmende hvor få dager det kan klaffe i løpet av måneden..... :sukk:

------------------------------------------------------------------------------

Vært en fin dag på jobb,vi har vært tre voksne (en for lite) og det har gått kjempefint :) koser meg på jobb! (men blir IKKE mindre verpesyk av å være sammen med barna hele dagen,hver dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk snakket med ei venninne i går ang min redsel rundt dette at det tar tid å bli gravid. hun har et barn,og slet veldig for å bli gravid.hun tipset meg til å gå til gynekolog for å ta en full sjekk,for å sjekke om alt er sm det skal være,og om ikke eventulet bli satt på en hormonkur. tror virkelig jeg skal gjøre det. om alt er bra ,slapper jeg mere av,og da er det som kjent lettere å bli gravid. da VET jeg...

utrolig godt med helg nå. er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. gleder meg til å sove lenge,og bare kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sløv helg.... :sjenert: i går så vi på x-faktor og senkveld,bare slappet av. i dag har jeg besøkt ei venninne og hennes to nydelige barn :hjerte:

skal snart spise lasagne og se film. deilig å sløve etter en hard uke!

ellers har det blitt mye :sengekos: i det siste,så nå må det vel gi resultater snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...