captiva Skrevet 5. september 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 5. september 2009 God helg Bra at du trives på jobb, det gjør jeg nå også God helg til deg og SÅÅÅ glad for at du trives på jobben,det fortjener du Gooood helg God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. september 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 5. september 2009 <Godt med helg! slappet bare av i går med pizza og film i dag får vi besøk og det blir nok livat etterhvert ei venninne av meg og samboeren hennes kommer,gleder meg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. september 2009 #203 Del Skrevet 5. september 2009 Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2009 #204 Del Skrevet 6. september 2009 Koste du deg igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #205 Del Skrevet 6. september 2009 Så herlig at du koser deg slik på jobb, godt å lese Håper gårsdagen ble fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. september 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 7. september 2009 Da var det jammen mandag igjen...herregud,så fort tida går! Lørdagen var veldig bra vi spiste ost og kjeks,drakk vin og kosa oss. etterpå ble det mange strawberry daquari og drinker,og vi skravlet,sang og kosa oss masse! er så bra med sånne kvelder,og det er så bra å finne på noe sosialt sammen med sambo og! vi skla faktisk ut på noe til fredag og,så vi har jammen skjerpet oss farlig å alltid sitte hjemme alene i sofaen sammen. jeg blir iallefall lei av det,og føler meg ikke så kjæreste-aktig av å alltid gjøre det. foten min er fortsatt vond,så ser ikke ut til at det blir noe løping denne uka heller......faktisk vondere igjen nå enne den var noen dager forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2009 #207 Del Skrevet 8. september 2009 Fortsatt god bedring til foten Så bra du koste deg i helgen, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. september 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 9. september 2009 Ikke lenge til helg heldigvis! sliiiiiiiiten! vondt i fot,mage og hode.*hurra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2009 #209 Del Skrevet 9. september 2009 Ikke lenge igjen nå vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. september 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 9. september 2009 To dager. Men skal klare det,humøret er bra,å da går det meste og er jo koselig på jobb da.. men har avlyst det vi skulle på fredag,tror både fot og kropp trenger hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2009 #211 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, det kan nok være greit å holde foten i ro. Bruker du fortsatt krykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. september 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 9. september 2009 Nei,de kastet jeg da jeg begynte å jobbe.mistenker at det er derfor det har hovnet opp og blitt verre igjen,men det er jo umulig å jobbe i bhg med krykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2009 #213 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, jeg lurte litt på hvordan du skulle gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. september 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 9. september 2009 hadde vært umulig. måtte hatt unga i sånt sjal rundt kroppen da ikke heeeelt praktisk i bhg kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2009 #215 Del Skrevet 9. september 2009 Ja.. Der jeg jobbet før så snakket vi faktisk om å ha det, for det var noen av barna som trengte såpass mye kroppskontakt og nærhet så vi fikk jo ikke gjort noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. september 2009 #216 Del Skrevet 9. september 2009 Dumme foten, får håpe litt hvile i helgen kan hjelpe Men krykker og barnehage ja, ser det for meg, med en unge hengende på hver krykke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. september 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 10. september 2009 Fått mensen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2009 #218 Del Skrevet 10. september 2009 Duuuummme dummmmme mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. september 2009 #219 Del Skrevet 10. september 2009 Fått mensen i kveld... Jeg har også fått mensen....første gang på mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. september 2009 #220 Del Skrevet 11. september 2009 Og jeg venter på mensen som skulle vært her nå..... Nok om den tiden i mnd prat Skal du i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg