Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

God helg :klemmer:

Bra at du trives på jobb, det gjør jeg nå også :jepp:

God helg til deg og :klemmer:

SÅÅÅ glad for at du trives på jobben,det fortjener du :strix:

Gooood helg :)

God helg til deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

<Godt med helg!

slappet bare av i går med pizza og film :hjerte:

i dag får vi besøk og det blir nok livat etterhvert :kristin: ei venninne av meg og samboeren hennes kommer,gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen mandag igjen...herregud,så fort tida går!

Lørdagen var veldig bra :jepp: vi spiste ost og kjeks,drakk vin og kosa oss. etterpå ble det mange strawberry daquari :hjerte: og drinker,og vi skravlet,sang og kosa oss masse! er så bra med sånne kvelder,og det er så bra å finne på noe sosialt sammen med sambo og!

vi skla faktisk ut på noe til fredag og,så vi har jammen skjerpet oss :nigo: farlig å alltid sitte hjemme alene i sofaen sammen. jeg blir iallefall lei av det,og føler meg ikke så kjæreste-aktig av å alltid gjøre det.

foten min er fortsatt vond,så ser ikke ut til at det blir noe løping denne uka heller......faktisk vondere igjen nå enne den var noen dager forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: To dager. Men skal klare det,humøret er bra,å da går det meste :nigo: og er jo koselig på jobb da..

men har avlyst det vi skulle på fredag,tror både fot og kropp trenger hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,de kastet jeg da jeg begynte å jobbe.mistenker at det er derfor det har hovnet opp og blitt verre igjen,men det er jo umulig å jobbe i bhg med krykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja..

Der jeg jobbet før så snakket vi faktisk om å ha det, for det var noen av barna som trengte såpass mye kroppskontakt og nærhet så vi fikk jo ikke gjort noen ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme foten, får håpe litt hvile i helgen kan hjelpe :)

Men krykker og barnehage ja, ser det for meg, med en unge hengende på hver krykke.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...