Minttu Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2162 Skrevet 29. mars 2011 Okei Håper jeg ga deg et bra svar Det jeg bruker av kg nå holder hvert fall for en stund tror jeg
Mazilla Skrevet 30. mars 2011 #2163 Skrevet 30. mars 2011 Jeg fikk beskjed om å øke belastningen ca annenhver gang og heller klare færre repetisjoner, bare så det er sagt. Det var visst en vanlig feil å ikke presse seg selv nok, og dermed ikke oppnå ønsket fremgang. Jeg har nok ikke økt så ofte som det, men synes det var et greit mål. Men det kommer jo an på hvorfor man trener og hva som er målet med det da. Jeg er av typen som blir utålmodig av å ikke se fremgang..
Minttu Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2164 Skrevet 30. mars 2011 Okei Hun har skrevet f.eks 15-30kg, og da skal jeg begynne med det første, også kan jeg bare bruke mer om jeg vil Jeg har gjort det på en på låra og armene Må jo presse seg selv litt, ta i litt hardere, bruke litt mer kg, gå litt fortere på elipsemaskina osv. Jeg vil hvert fall se fremgang! Skal jo gå fra 88.5 til rundt 65-70 Er på 85.5 Igår tok jeg hvert fall i. Tok i skikkelig på elipsemaskina, og jeg gikk fra apparat til apparat og kjente det dunka i meg hele tiden og jeg var så sliten da jeg var ferdig. Men det er godt å kjenne at jeg virkelig har brukt kroppen!
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mars 2011 #2165 Skrevet 31. mars 2011 Så flink du er til å trene. Jeg er skikkelig imponert! Send gjerne litt motivasjon over hit :gjeiper:
Minttu Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2166 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Tusen takk for det Det lille jeg har tror jeg at jeg trenger selv Dagen i dag har jammen gått i ett!! Jeg begynte på jobb 8.30 og dit gikk jeg så klart. Var ferdig 16.00 og da gikk jeg til spenst som altså tar rundt 15-20 min, men først var jeg innom rimi og handla iste og to grove rundstykke ting, så da jeg sto på elipsemaskina var klokka 16.35! Jeg gikk kjempefort til rimi og spenst, og brukte liten tid på å bytte til treningstøy. Gikk på elipsemaskina i 20.20 minutt, og på 20min har jeg pleid å gått rundt 2km, men idag gikk jeg 3.50!! Jeg gikk så fort, for jeg var jo allerede så varm og god, hadde på level 7 så er jo litt tungt og når jeg går vanlig pleier farta å være på 5-7, men idag var den helt oppe på 13-14. Så tok i litt.. Så dreiv jeg i styrkerommet 25min, hvor jeg også tok i som bare det og ble helt ferdig i armene, og så drev jeg på elipsemaskina i 10min. Da klokka var 18.00 tusla jeg tilbake til jobb, fikk sminka meg og spist et rundstykke. Så var det foreldremøte fra 19.00 til rundt 20.30. Da vi var ferdige måtte jeg og ei til rydde litt, og så spiste vi litt kake før vi dro, var godt å få skyss hjem. Så var neimen ikke hjemme igjen før 21.00. Kjenner det i beina for å si det sånn.. Men det er godt å få brukt kroppen såpass! Og det blir godt å legge seg, og sove ut litt, for i mårra har jeg fri :happy: Kan hende jeg tar bussen til byen ca.45-60min unna her, for å ta hull i øret og shoppe litt! Men det har snødd så masse idag!! Så er det like ille der som her, gidder ikke jeg tusle rundt i byen sånn jeg hadde tenkt. Da tar jeg hull i øret og går rett bort til kjøpesenteret tror jeg Så dagen idag har vært fin og jeg har gjort masse! Og fått gått masse Og jeg er glad for at foreldremøtet gikk så bra, de er stort sett veldig fornøyde med oss og det vi gjør, og det er utrolig godt å høre/vite! Så god kveld, og god helg alle sammen!! Hyvä viikonloppu! Endret 31. mars 2011 av Minttu
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #2167 Skrevet 1. april 2011 Puh, for en maratondag! Ha en fin dag, og se opp for historier som er for gode til å være sanne..
Minttu Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2168 Skrevet 1. april 2011 Det kan du si! La meg litt før 1 i natt, sovna fort Takk for det, du og! Og det skal jeg, kjære la ut en link fra nettsida til avisa på facebook, sto at de skal bygge en homo-park her i byen.. Jeg håper det er en spøk!
Minttu Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2169 Skrevet 1. april 2011 Og forresten, nå er jeg på 84.7! -3.8 På 2mnd og ei uke!
Minttu Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2170 Skrevet 1. april 2011 Idag tok kjære og jeg turen til den andre sia av innsjøen Da vi kom dit gikk vi rett til piercing studioet, og jeg tok en rook ^^ Var vondt, pressa så liksom. Og han sleit litt med å få på ene kula, så det gjorde litt vondt. Men, det går over Det må jeg hvert fall tenke på om to uker, for da blir det tatovering i nakken! Da han fyren spurte om han kunne hjelpe meg med noe, sa jeg at jeg gjerne skulle hatt en rook, "jøss, vet du ka det heter" for det var det visst ikke alle som visste, de sa at de skulle ha tragus, "men det er sånn her" sa jeg og pekte på en del av øret, og det var riktig Jeg sa jeg hadde googla litt før jeg bestemte meg for å ta piercing der. Da han skulle vaske øret mitt kommenterte han det rare hullet mitt, trodde det var piercing arr. Men jeg aner ikke hva det er, bestemor, pappa og ene lillebroren min har også sånn. Han sa det var fascinerende, og bra det da og at det ikke er rart, selv om jeg synes det Vi gikk litt rundt i byen, og det var bra det var fint vært, trengte ikke jakke engang Så gikk vi til kjøpesenteret et lite stykke unna, hadde vel planer om å shoppe litt, men det ble det lite av. Jeg er ikke den som elsker å kjøpe klær, og hvert fall ikke nå når jeg driver å går ned i vekt, glodde litt men fant ikke noe spesielt. Kjøpte meg Bullet For My Valentine sin første cd og HIM sin nest nyeste, har alle de andre av dem og må jo ha alle Også var jeg på apoteket for å kjøpe klorhexidin, da så jeg at det var 30% på vichy produktene jeg bruker, så kjøpte ansiktsrens, skrubb og nattkrem Og på ica kjøpte jeg Kamille og to flasker med feel good. Også spiste vi lunsj på la baguette, det smakte med en grov ost og skinke baguett :happy: Da vi skulle ta bussen hjem igjen, venta vi på den på en holdeplass vi tok bilde av oss to i 2007. Så jeg ba kjære om å ta bilde av oss, og nå har jeg satt de i sammen og lagt ut på facebook, forandra oss litt! Jammen har jeg fått langt hår, og kjære var mye kjekkere i dag :happy: Har hatt en fin dag med andre ord Skulle egentlig lage hamburgere selv idag, men nå er det litt seint og søskenbarnet til kjære og dama hans er her, så jeg vet ikke helt jeg.. I morgen blir det hjemmelaget pizza, har kjøpt grovt mel så da blir det grov bunn Rook'en min :happy: Jeg vet jeg har rare ører
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #2171 Skrevet 1. april 2011 Så fin vektnedgang! Skjønner godt at du ikke gidder å kjøpe noe særlig klær for tida. Virker som du fikk shoppa litt likevel da..
Minttu Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2172 Skrevet 1. april 2011 Takk for det! På forsiden av KG nå er det jo "minus 5kg før sommeren", da jeg så det idag tidlig sa jeg "mehe det klarer hvert fall jeg, for jeg har gått ned nesten 4!" Jeg gidder hvert fall ikke kjøpe meg bukser for å si det sånn, for jeg har tenkt til å bli kvitt de låra mine! Og når de er borte, så skal jeg, som jeg sa til kjære istad, kjøpe meg trange bukser! Kan jo kjøpe meg singletter og sånn, for de passer uansett. Nå er det ikke akkurat pent å gå i bare singlet, magen og sidefett tyter Men jeg bruker det under gensere og cardigan. Fikk handla litt ja, fine og smarte ting! Så det er bra
Minttu Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2173 Skrevet 4. april 2011 (endret) Idag sto kjære utenfor jobben min med scooter, så da fikk jeg jammen skyss hjem fra jobb :happy: Vi kjørte den veien jeg pleier å gå, og ikke noe hovedvei, for det er jo ikke lov Og da vi kom hjem fikk jeg roser!! Som takk for støtte og hjelp under denne siste tiden. Godingen min, det setter jeg stor pris på Endret 4. april 2011 av Minttu
Gjest Purple Haze Skrevet 4. april 2011 #2174 Skrevet 4. april 2011 Så herlig med roser da Helt sikkert vel fortjent!
Minttu Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2175 Skrevet 4. april 2011 (endret) Det var utrolig koselig å komme hjem og få det! :happy: Jeg vet at han setter pris på at jeg har vært hos han i det siste, det har vært mye i det siste og jeg har gjort så godt jeg kan med å trøste, støtte og hjelpe han. Og jeg har handla inn masse og laget mat til oss, prøvd å holdt det ryddig og fint her osv. Så han skal ha hatt det fint oppi alt dette. Så det er fint å få noe som virkelig viser at han setter pris på meg, det varmer :happy: Endret 4. april 2011 av Minttu
Minttu Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2176 Skrevet 5. april 2011 Nå kom kjære hjem med smågodt, potetgull og sjoko/kokosboller.. Da sa jeg at det spørs om jeg må trene litt lenger og hardere denne uka! Da vi fikk satt oss ned og bordet ble fult av godteri sa han "her prøver du å være sunn, så kjøper jeg masse drit" Jeg klarer ikke å ikke spise, men jeg skal jo ikke sitte å ete hele tida da, så det går vel bra Bra jeg bare spiser knekkebrød og måltidserstatter shake på jobb Nå vurderer jeg å kjøpe meg ny mobil.. Men da synes jeg så synd på den jeg har, for den virker og er god og fin som ny Men har så lyst på sånn moderne telefon. Tenker på en HTC Desire Z, den har tastatur under som man kan skyve ut, for jeg er ikke helt den touch typen. Har også sett på HTC Incredible S, den har ikke tastatur og er hakket bedre. Men jeg vet ikke jeg altså, og jeg blir småforvirra av alle abonnementene, så må glo litt mer på de, vil ha noe som ikke er dyrt og bra når det gjelder data mb. For kjøper jeg sånn telefon kommer jeg nok til å gå på nettet en del, og det er ikke alltid man får kobla seg på noe trådløst. Men jeg får se
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #2177 Skrevet 6. april 2011 Samboer har den HTC desire og er veldig fornøyd med den. Jeg kjøpte meg en litt mindre avansert, en Sony Ericsson Xperia. Den har sånn skyvetastatur under. Når jeg bare får lært meg alle funksjonene, tror jeg at jeg blir veldig fornøyd med den. Den tar i hvert fall veldig bra bilder!
Minttu Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2178 Skrevet 6. april 2011 Kjære har også den, og mamma har en wildfire. Så jeg vet hvordan de HTC'ene er, kjære har vist meg litt. Men jeg får bare ikke bestemt meg Det blir hvert fall en av de tror jeg, mest sannsynlig Z. Er ikke interessert i noen andre merker, har en sony ericsson og er glad i den og merket, men vil ikke ha noen av de android telefonene de har kommet ut med. Er HTC som gjelder der tror jeg
Mazilla Skrevet 6. april 2011 #2179 Skrevet 6. april 2011 Så fine blomster du fikk. Koselig med en sånn oppmerksomhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå