DDuck Skrevet 12. mars 2011 #2141 Del Skrevet 12. mars 2011 Innom og oppdaterer meg litt jeg Syns du er kjempeflink å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #2142 Del Skrevet 12. mars 2011 Koselig at du titter innom! :happy: Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mars 2011 #2143 Del Skrevet 15. mars 2011 Står til her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #2144 Del Skrevet 18. mars 2011 alle sammen! Her går det helt greit, det har vært mye i det siste og det har skjedd mye... Men det går bra, jeg føler at det er nå jeg skulle vært deprimert og ikke før i år, men nå er jeg faktisk ganske fornøyd. Orker ikke skrive noe om alt nå, for det kan bli en del! Men skal prøve i morgen I kveld skal jeg kose meg med kjæresten min Jeg skal lage crispy chicken og vi skal se på Skavland, for The Dudesons er gjester!! To av de fire kara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. mars 2011 #2145 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg så the Dudesons på Skavlan i går. De kara der er nesten hakket verre en Jackassgjengen jo! Håper du har ei fin helg, Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2146 Del Skrevet 19. mars 2011 De er helt herlige! De er så morsomt og gjør så utrolig mye rart og morsomt. De jackass folka synes jeg kan gjøre mye kvalmt, det gjør ikke Dudesons. Men, dessa finnene altså Det har jeg veitu, og det håper jeg du har og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2147 Del Skrevet 24. mars 2011 Dette har vært en fin, men trist dag... Kjæres mormor gikk bort den 15 mars, bare 66 år gammel. Så idag var dagen for begravelse. Og det var en fin begravelse. Ei dame sang to sanger, og moren til kjære leste opp noen fine ord fra kjæres bestefar som ikke ville være til stede, og hun leste opp det som sto på båndene til blomstene. Det var koselig å høre om L sitt liv, hun har jammen hatt en innholdsrikt liv! Og hun var limet i familien.. Med mann, 7 barn, 14 barnebarn og deres partnere rundt seg.. Jeg er glad for at kjære fikk bære kisten, og senke den ned i jorda. Det kommer han nok til å være glad for senere. Etter begravelsen var vi hos ene onkelen til kjære, hvor vi fikk snitter, kaker og brus. En hyggelig slutt på denne dagen. Hvil i fred kjære L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 #2148 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres ut som en fin og verdig avslutning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mars 2011 #2149 Del Skrevet 24. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #2150 Del Skrevet 25. mars 2011 Det var det til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2151 Del Skrevet 26. mars 2011 Okei, jeg må bli flinkere til å skrive her føler jeg. Men jeg gidder jo ikke skrive en hel haug i lengden hvis svært få skriver tilbake. Da er jeg tydeligvis utrolig kjedelig, og jeg føler selv at jeg er litt kjedelig, trenger ikke noe mer Det er ikke mye som skjer eller som har endret seg. Kanskje litt. Sånn utenom det jeg skrev om på torsdagen.. Jeg trener, spiser knekkebrød, måltidserstatter og lett produkter og driver på, og har så langt gått ned 3kg på 2mnd. Noen har sagt at jeg ser tynnere og fin ut, og da jeg fortalte kjære det sa han at jeg har blitt tynnere i ansiktet. Hvorfor kan man ikke se sånn selv? Men jeg forventer ikke noe særlig resultat etter "bare" 3kg. Jeg skulle ha målt meg, men bare glemmer det og det er selvsagt ikke målebånd her hos kjære. Men jeg må ta bilder av meg selv så man kan se forskjellen, også får jeg måle meg senere Kjære og hans mor driver for tiden å rydder, kaster og pakker ned alt de eier og har. Da de for litt siden fikk brev om at huset de leier skal selges, og de må være ute til juni! Kjære har gudskjelov funnet seg en leilighet til litt over 3000 i mnd. Jeg vet ikke hvordan det er der, men vi kjenner hun som bor der nå så kjære har vært der en gang før. Vi skal dit på mandagen for å se, og finne ut om han kan ta med kjøkkenbord + stoler osv som er her. For svigermor flytter hjem til sin far, i hvert fall inntil hun finner noe annet tror jeg Ellers går det bedre med meg, og er glad for lysere tider!! Var deprimert store deler av høsten/begynnelsen av vinteren og helt til rundt februar.. Nå føler jeg meg mye bedre, og selv om alt rundt meg kanskje ikke har vært så greit i det siste har det ikke vært ille, jeg har vært like fornøyd og lett på en måte. Jeg skjønner at dette er året for forandringer, når det gjelder meg. Jobber for å gå ned i vekt, og jeg er blitt mer åpen når det gjelder klær osv. Jeg tror at når jeg er mer fornøyd med meg selv og kroppen min, så kommer kortet og kontoen til å merke det Og så klart, jeg får så masse inspirasjon av noen finske blogger! De jentene har bra stil, fint hår, fine hjem, og lager masse mat som jeg får lyst til å lage. De er så flinke til å legge ut masse bilder! Det er hennes skyld at jeg har lugg, har kjøpt meg extensions (fra Finland til og med!) og nylig gikk til innkjøp av en helt lik finfin Bjørn Borg Alexa veske til 799,-, bare at min er lys Og mens jeg er inne på vektnedgang, shopping og Finland! Snart blir det nok bestilling av fly og hotell! Jeg tror jeg drar til Turku (uttales Torko ) i sommer også, på Ruisrock, jeg har så lyst til å se Amorphis! Og Bullet For My Valentine skal spille, Jenni Vartiainen også. Synes de kunne fått HIM, Negative og Apocalyptica til å spille, det hadde vært helt fantastisk! Og da hadde jeg fått sett 5 finske fantastiske band/artister Tror jeg må skrive på facebook sida dems! Men ja, jeg tror jeg drar til Turku i sommer også. Etter å ha vært der noen dager, tar jeg toget tilbake til Helsinki, og jeg tror jeg blir der i ca.2 uker Det er så mye jeg vil se, gjøre og oppleve der! Har ikke pratet så mye med kjære om turen, spurte han igår om han vil bli med og jeg har sagt at jeg vil være der en stund. Han var ikke helt sikker, men snart må han bestemme seg for det er ikke lenge til jeg bestiller! Så nå er det vel bare å jobbe enda hardere mot sommeren og håpe man går ned en del, så blir det shopping i Helsinki! :happy: Det blir det jo uansett, men ikke like mye om jeg har like store lår og utover mage da som nå Bra jeg kommer til å gå masse rundt der, for det kommer til å gå med en del penger til hesburger, jaffa, tupla og svensk melkesjokolade Får se om jeg finner flere interessante og gode ting når jeg er der, kanskje noe sunnere Vet hvert fall at jeg ikke skal kjøpe gulost til 1€! Den var ikke vond, men den var liksom litt feit i konsistensen, og hver osteskive var pakket inn! Utrolig tungvindt.. Er det lov å ha flere brusflasker i kofferten?? For da skal jeg kjøpe med meg masse jaffa og mountain dew! Jeg gleder meg så! Og grunnen til at jeg vil være der en stund er så klart for å oppleve mye av det Helsinki har å by på, men også for å virkelig kjenne på om det er byen for meg! For om jeg fortsatt har lyst når jeg er ferdig med utdannelsen min, kan det hende jeg blir au pair der! Fine fine sangene Og det er her to rolige sanger, og absolutt verdt å høre på! :happy: Håper noen leser dette, og om dere ikke har stort å si så gjerne legg igjen bare et smilefjes eller noe. God helg alle sammen Eller, Hyvää viikonloppua kaikille! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2011 #2152 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper du koser deg masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2153 Del Skrevet 26. mars 2011 Takk for det! Den har vært bra så langt, nå er lysene skrudd av, te-lysene tent og kjære lager middag Idag blir det krydderbiff av storfe, fløtegratinerte poteter med franske urter og peppersaus Kjøttet er kiwi sitt god helg produkt Også har jeg kjøpt sjokolademousse med melkesjokoladebiter, så det blir nok dessert :happy: Håper du også koser deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 #2154 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvis du sjekker inn kofferten kan du fylle den med så mange brusflasker du bare vil (selvfølgelig innenfor vektgrensene da) Jeg synes ikke du er kjedelig! Langt ifra! Jeg er generelt litt dårlig på å skrive i folks bøker for tida, men prøver å legge igjen et livstegn her og der i blant. Synes forresten du er kjempeflink som står på med livsstilsendringen fremdeles! Vi har nettopp spist pepperbiff med fløtegratinerte poteter. Vårt kjøtt var på halv pris på Rimi, så vi fikk en grei deal vi og, selv om det selvfølgelig ikke ble like billig som Kiwi sitt.. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2155 Del Skrevet 26. mars 2011 Supert, da er det bare å fylle den med jaffa før jeg drar til Vantaa Det var så kjedelig å dra hjem og ikke ha noe av det jeg hadde i meg i Finland! Hadde 2 plater finsk melkesjokolade, sånn fra Fazer, men det var jo ikke nok også er ikke det den beste sjokoladen heller. Så neste gang jeg kommer hjem er det med mye mer godteri, og brus Det er bra Går bra om folk ikke skriver all verden, jeg er ikke så flink selv, men jeg prøver da Takk for det Det går overraskende bra med maten, jeg har ikke gjort kjempe forandringer, men spiser knekkebrød isteden for brødskiver og jeg drikker måltidserstatter til lunsj eller frukt (vi spiser rundt 14 tiden etter barna har sovet) på jobben. Og jeg drikker mindre brus, og som regel lett brus, og etter klokka 18. Og jeg spiser nok ikke like mye sjokolade og sånn Og jeg trives godt på spenst, har hatt tre veiledningstimer, så har fått et skjema med oversikt over hvilke apparater jeg kan bruke. Og det går overraskende bra, trodde ikke jeg klarte å drive på en elipsemaskin i 20 minutter, på level 5-10 og med god fart! Det hørtes godt ut! Og ikke ille med litt billigere kjøtt Kjøttet fra kiwi var ganske godt Kos deg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mars 2011 #2156 Del Skrevet 27. mars 2011 Så godt å se at du har det bedre! Det unner jeg deg virkelig. Og jeg skulle ønske du selv kunne se det vi andre ser; nemlig at du er ei skikkelig go`jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #2157 Del Skrevet 27. mars 2011 aaww, tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2158 Del Skrevet 29. mars 2011 Idag synes jeg at jeg har vært litt flink Og det har vært en flott dag idag :happy: Begynte på jobb klokka 7, og det var passe rolig på morgenen, det er godt! Vi var ute på formiddagen, det var hvert fall godt, og barna koste seg jo så Vi hadde en rolig lunsj og det var lite å rydde opp, så var det bare avslapping før jeg gikk litt før 13.30 og tusla mot spenst, bruker rundt 20min. Gikk i 20min på elipsemaskina, i ganske raskt tempo. Så drev jeg rundt 30min i styrkesalen, tok tre apparater for armene, to for låra, en for rumpa, en for ryggen og en for magen. Den for magen er så hard! Man kan vri på setet så man kan trene de skrå magemusklene også, så tok først vanlig, så venstresida og så høyre, så ble 15x3 til sammen. Da var jeg sliten! Etter en god og lang dusj, ordna jeg meg før jeg tusla ned til kjøpesenteret. Var så godt vær, og det var koselig å gå den veien jeg gikk og se litt på hus og blokker Kjøpte meg en datavifte (sånn man har under pc'en) på clas, men som kjære måtte ta med ned igjen og bytte Gadd ikke handle på matbutikken på senteret, så gikk mot kiwi, da så jeg pappa utenfor taxi bua og gikk for å prate med han. Han ble med meg på kiwi og kjørte meg opp igjen til kjære :happy: Jeg handla en del, så var fint å få skyss isteden for å måtte ta buss! Handla middag til idag, kjøttboller,potetmos og fløtesaus. Også kjøpte jeg kjøttdeig og pastasaus, mangler pasta Og kjøttdeig, løk og hamburger, for jeg har tenkt å lage egne hamburgere en dag! Lurer på hvordan de blir Var godt med kjøttboller, og hvert fall godt med sjokolademousse etterpå Nå tegna jeg opp på gulesider, fra kjære til jobb, jobb til spenst og så spenst til kjøpesenteret. Fra kjære til jobb:ca 1371m (gå 5km/h 17min) Fra jobb til spenst:ca 1186m (ca 15min) Fra spenst til kjøpesenter:ca 941m (ca 12min) = 3498m Pluss at det ble 2km på elipsemaskina, ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 #2159 Del Skrevet 29. mars 2011 Ikke verst! Skriver du ned hvor mye du tar på de ulike apparatene? Jeg synes det er kjempemotiverende, for da blir det lettere å se fremgangen over tid, samt pushe meg selv litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2160 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvor mange kg og repetisjoner? For jeg har et skjema med opplegg, der er det små bilder av alle apparatene og hun jeg har hatt veiledningstimer med har merka de jeg skal bruke og skrevet hvor mye kg jeg skal bruke, også er det 12x3 eller 15x3 På låra bruker jeg 20-35kg, armene 15-20, den for rumpa bruker jeg 35-50 (bruker 35 nå), på beinpress bruker jeg 70kg. Den mage tingen jeg bruker nå har jeg ingen kg på, den er så tung, og jo lenger ned man har setet, jo tyngre er det. Man han føttene under sånne runde puter, også holder man i to håndtak som man drar ned og da går beina opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå