Minttu Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2061 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det er jo ikke små forsetter egentlig. Men jeg trodde jeg hadde tenkt ut fler Tusen takk for det, det er godt å høre! Endret 3. januar 2011 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #2062 Del Skrevet 3. januar 2011 Wow, det var litt av noen forsetter! Her må du stå på! Har du noen planer for hvordan du skal gjennomføre f.eks det øverste punktet, bortsett fra å kutte ned på sjokoladen? Tenker som så at det sikkert er enklere hvis man har noe konkret å forholde seg til, ihvertfall i starten.. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2063 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Må så klart mye mer til enn bare å kutte ned på den Nei altså.. Jeg skal kutte ned på sjokoladen, slutte å drikke så mye brus-tenkte at det går ann å ha 1 glass etter klokka 18 f.eks, også må jeg vel begynne å lage middag til meg selv når jeg er hos kjære, ellers blir det bare taco, pizza og usunt drit som jeg egentlig er lei (Bortsett fra min hjemmelagde pizza, det må jeg få ha noen lørdager ) Også må jeg begynne å gå mer turer, kan begynne å svømme i svømmehallen, finne frem igjen rockeringen. Nå skal jeg se på bøker på tanum og kanskje bestille meg noen, så noen bøker om bra mat og sånt er jo kanskje kjekt å ha Og jeg skal måle det som går ann og veie hele skrotten snart, så skal dere få se at jeg har en grunn til å gjøre det her. Det er som jeg skrev til ei inne her, jeg har lest at kvinner ikke bør være mer enn 88cm rundt magen (målt 2cm over navlen), og når jeg har målt meg har det vært rundt/over 100 her og der. Det er jo ikke sunt, og det er ikke nødvendig og fortsette i det sporet her når jeg er misfornøyd, blir enda mer nedfor osv Så snart må en vel begynne! Og takk for det! Endret 3. januar 2011 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2064 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå har jeg bestilt meg noen bøker :happy: • Lauren Conrad: Style • Ulrika Davidsson: Helsekokeboken • Jon Gangdal: Jeg tenker nok du skjønner det sjøl, boken om Christoffer • Fred Karlsson: Finsk Grammatikk, svensk bok om finsk grammatikk, det kan bli spennende! Er moro å bestille/kjøpe bøker :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2065 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg klarte matteeksamen! Aldri mer matte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. januar 2011 #2066 Del Skrevet 12. januar 2011 Så bra Minttu! Gratulerer. Stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2067 Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen tusen takk! Var nok bare akkurat så jeg klarte det! For jeg svart ikke på nesten 3 oppgaver på del 2 (med hjelpemidler), og det var vel 5 eller 6. Den ene oppgava jeg gjorde vet jeg at jeg fikk til, man skulle fylle ut et skjema og for å få til det måtte man gjøre prosenter om til tall, tall til prosenter, finne ut hvor mange som ville og ikke ville osv. En stor oppgave, og jeg regna som en idiot! Man hadde jo summen av alle folka, så det var å regne seg frem til tallene i de 4 rutene ble det til sammen. Så da visste jeg jo at det var rett :happy: Gjorde det nok bra på del 1, uten hjelpemidler, ellers hadde jeg ikke stått! Så på fredag blir det Egon med familien for å feire at jeg klarte eksamen og at stefaren min klarte å få fagbrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. januar 2011 #2068 Del Skrevet 12. januar 2011 Gratulerer med bestått eksamen! Så deilig å være ferdig Blir fint å treffe deg når du kommer på mine trakter til våren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2069 Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen takk for det! Utrolig deilig, var jo ferdig på vgs sommeren '09, så godt å få lagt hele vgs bak seg! Jeg har studiekompetanse, endelig! Så nå kan jeg søke på skoler om jeg får bestemt meg! Må vel dra til skolen hvor jeg gikk påbygg, så jeg får nytt vitnemål, da er vel alt i orden Ja, det blir koselig! Hvis det er noe sted å spise, eller noe koselig sted å treffes så får du si ifra Jeg har så utrolig lyst til å reise bort litt, så skal bli godt å komme seg litt unna, selv om det er en liten stund til Gleder meg så til sommeren, for da skal jeg til Finland! Det som er kjedelig er at jeg har liksom ikke noe å planlegge, jeg har googla alt for mye og jeg har jo vært der en gang. Jeg vet hvilke hotell jeg helt sikkert skal ligge på, vet at jeg skal fly med Norwegian og det går som regel bare 6.40 til Helsinki. Jeg vet hva jeg vil se, besøke og oppleve. Så jeg vet ikke om noe mer å undersøke! Er bare å vente på at festivalene annonserer hvilke band som skal spille, da kan jeg planlegge når jeg skal dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 #2070 Del Skrevet 12. januar 2011 Gratulerer med bestått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2071 Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. januar 2011 #2072 Del Skrevet 13. januar 2011 Tusen takk for det! Utrolig deilig, var jo ferdig på vgs sommeren '09, så godt å få lagt hele vgs bak seg! Jeg har studiekompetanse, endelig! Så nå kan jeg søke på skoler om jeg får bestemt meg! Må vel dra til skolen hvor jeg gikk påbygg, så jeg får nytt vitnemål, da er vel alt i orden Ja, det blir koselig! Hvis det er noe sted å spise, eller noe koselig sted å treffes så får du si ifra Jeg har så utrolig lyst til å reise bort litt, så skal bli godt å komme seg litt unna, selv om det er en liten stund til Gleder meg så til sommeren, for da skal jeg til Finland! Det som er kjedelig er at jeg har liksom ikke noe å planlegge, jeg har googla alt for mye og jeg har jo vært der en gang. Jeg vet hvilke hotell jeg helt sikkert skal ligge på, vet at jeg skal fly med Norwegian og det går som regel bare 6.40 til Helsinki. Jeg vet hva jeg vil se, besøke og oppleve. Så jeg vet ikke om noe mer å undersøke! Er bare å vente på at festivalene annonserer hvilke band som skal spille, da kan jeg planlegge når jeg skal dra Har du noen tanker om hva du har lyst til å studere da? Ikke si førskolelærer Klart jeg vet om koselige steder å spise her i byen! Det er mange fine plasser, også er det fantastisk koselig å sitte på kaien om kvelden og bare kikke på livet. Det er et ganske annet uteliv her, enn i byen du bor i Så flott at du skal til Finland igjen da! Skjønner jo at du ble temmelig Finlandsfrelst da du var der sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #2073 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvis jeg ikke kan si det, da veit jeg ikke Jeg veit rett og slett ikke helt hva jeg vil! Akkurat nå kan jeg tenke meg å jobbe i bhg, og utdanne meg så jeg virkelig vet hva jeg driver med osv. Men jeg må jo tenke fremover, det er jo ikke sikkert jeg orker når jeg er ferdig på skolen. Og jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å jobbe i bhg når jeg selv har barn! Jeg er ikke der 100% liksom, så det er et vanskelig valg.. Jeg har noen få mnd å bestemme meg på, så jeg tror jeg bare må finne ut hva som går ann og hva jeg kan tenke meg, og prøve å kjenne på det om det her er noe jeg virkelig vil! Det er bra Og det er nok ikke mye som skal til før utelivet er bedre eller verre enn her Men nå er jeg sjeldent jeg er på utesteder eller bare i byen på kvelden.. Så jeg kan ikke si så mye. Men litt bra er det jo her Å sitte på kaia høres koselig ut! Haha ja, I Suomi! Har lenge hatt interesse for Finland, siden jeg begynte å høre på HIM for rundt 6 år siden. Virka som et kult land, de har et artig språk og det er mange bra finske band Ble ikke mindre glad i landet etter å ha googla masse og fått inn masse informasjon osv, eller etter å ha vært der for å si det sånn Helsinki er jo helt fantastisk! Utrolig flott by, mange flotte kirker, koselig utesteder.. Og torget som ligger ved havet er så koselig! Mange boder som selger bær, mat, klær, finske ting. Og det ligger så flott plassert rett ved esplanade parken, foran den hvite katedralen og ved siden av uspenski katedralen Åh, nå savner jeg sol, sommer og Helsinki! Hjalp ikke å se på bildene på facebook Og det var så koselig i Turku! Ruisrock var jo så bra og morsomt! Da vi skulle tilbake til hotellet på kvelden, måtte vi ta buss sammen med en hel haug med folk som skulle til campingplassen. Og folk var så morsomme! På festivalen også, mange hyggelige og morsomme folk I Helsinki også! Selve Turku sentrum var ikke så spennende, men det var der jeg besøkte Hesburger for første gang, og for en god burger! Og kirka der, den var fin! Og det var så masse inne i den å se på Neste gang jeg er i Helsinki, skal jeg prøve å få mange fler og mye bedre bilder! Også skal jeg kjøpe filmkamera og filme alt mulig, jeg drar sikkert på en festival så må jo filme det og. Så skal jeg lage en film og vise den til alle så alle kan se hvor kult Finland er Nei uff, jeg kan ikke begynne å prate/skrive om ferien min * måtte legge til bilder Endret 14. januar 2011 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2074 Del Skrevet 14. januar 2011 Herlighet, jeg har så vondt i kroppen Kjære og jeg dreiv i lysløypa like ved huset hans, han akte på akebrett og jeg på snowboard. Og jeg tryna så jævlig! Er ikke så flink på snowboard, så jeg prøver å øve meg på å svinge og stoppe. Det gikk fint og jeg svinga litt, helt plutselig svingte jeg skikkelig brått til høyre og jeg datt rett bakover på nakken, skuldrene og rumpa.. Det var ikke godt, med engang jeg falt trodde jeg at pusten skulle slås ut for jeg datt så hardt. Men det gikk da bra, lå en liten stund før jeg reiste meg opp og kjørte videre. Og gikk på ræva enda engang Jeg ga meg hvert fall ikke og kom meg ned bakken :happy: Da jeg lånte akebrettet til kjære gikk det så fort, og det spruta så mye snø på meg, så jeg dro opp halsen og lua ned og holdt meg foran ansiktet! Plutselig svingte jeg skikkelig og stoppa opp, og jeg fikk så latterkrampe! Havna under ei buske, var bare flask jeg ikke traff noen av de Lå der å lo i en evighet, så jeg har jo så vondt i magen! Bra jeg ikke jobber idag, øm i hele kroppen! Hver gang jeg skulle snu meg i natt krølla jeg meg nesten sammen av smerte. Hodet og nakken var så tung. Så idag skal jeg slappe av, spille sims og farge håret Også blir det Egon i kveld med mamma, stefar, lillebror og kjære :happy: God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2075 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har bestilt meg en Danbo :happy: Den er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. januar 2011 #2076 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei Hva i alle dager er en Danbo? Og hva skal den brukes til? :klø: Ønsker deg ei god helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2077 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Det er bare en liten søt figur Og den brukes vel egentlig ikke til noe, bare ta artige bilder av. Hvis du klikker på navnet i forrige innlegg, om du ikke gjorde det, så ser du bilder av den der Den er så søt, jeg måtte bare ha den God helg! Endret 15. januar 2011 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2078 Del Skrevet 16. januar 2011 Igår var man på fest, 30-årslag, og artig var det Drakk meg fin(ere) og full på razz, og kasta saltstenger og nøtter på kjæres kompis, bror og søskenbarn Fikk jammen tilbake også, nesten hver gang jeg var på do datt det saltstenger ut av toppen min Dansa litt og skravla med folk gjorde man også! Bra kveld Og jeg var (og er) fryktelig stolt over at jeg kjøpte min første leppestift igår! Putta på litt støtt og stadig igår Den er utrolig fin på og fargen er så flott! Det er Isadora crystal gloss stick i fargen 82 coral rose Kjøpte også Isadora build-up extra volume mascara, vannfast! Og sammen med Gosh sin vannfaste truly brown velvet touch eyeliner på øverste vippekant, blir man fin! Og du vet at du har investert i bra sminke når du våkner opp morgenen etter og er like fin Så sminken nevnt her anbefales virkelig Jeg har pleid å bare bruke Max Factor, men man må jo prøve litt nytt Får mange tips fra ei svensk blogger, som er make-up artist, Linda Hallberg. I det siste har jeg kjøpt utrolig mye! Den ene pakka etter den andre ankommer enten rimi eller postkassa mi På fredag henta jeg en pakke med 4 bøker, igår henta jeg en med Escape the fate plakat og t-shorte og i postkassa lå det rød hårfarge fra Dragens Hule :happy: Enda venter jeg på 5 pakker I tillegg til å ha bestilt 4 bøker, kjøpte jeg med "Regines Bok" og "Idas Dans" på kjøpesenter på mandag, og kokeboka "Lett og lettvint" igår. Så nå skal det leses om triste ting, sunn mat skal lages, man skal bli motebevisst og begynne å se bedre ut, og finsk'n skal bli bedre! Orkideen fikk jeg av mamma,stefar og lillebror siden jeg klarte eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 18. januar 2011 #2079 Del Skrevet 18. januar 2011 gratulerer med bestått eksamen så flink du er!!! ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2080 Del Skrevet 18. januar 2011 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå