Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

:vinke:

Bra valg, Mazzi! :jepp: Koselig at du tenker på meg når du drikker den :fnise:

Siden den smaker likt, så regner jeg med at den er kjempegod ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår fikk jeg pakke fra USA :strix:

Masse sjokolade og te, og Jelly Belly :happy:

Sjokoladen og jelly belly'n liker jeg veldig godt :sikle:

Teen har jeg ikke smakt på enda, men det skal jeg! Har puttet alle posene i en flott te-boks jeg har :)

Tusen tusen takk, Androide :klem:

DSC00870.jpg?t=1292086351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg pakke fra USA :strix:

Masse sjokolade og te, og Jelly Belly :happy:

Sjokoladen og jelly belly'n liker jeg veldig godt :sikle:

Teen har jeg ikke smakt på enda, men det skal jeg! Har puttet alle posene i en flott te-boks jeg har :)

Tusen tusen takk, Androide :klem:

DSC00870.jpg?t=1292086351

Bare hyggelig, Minttu! :klemmer: Glad det falt i smak. Og som jeg sa, hvis du finner noen favoritter, så kan det alltids ordne seg med flere forsyninger :lur:

Teen ble vel ganske krølla oppi pakka tror jeg, men når du har lagt det fram slik ser det jo riktig så bra ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ikke gidder skrive noe, legger jeg ut noen videoer. Og siden KG ikke vil la meg ha tre videoer, blir det to innlegg og fire videoer.

Må være den morsomste musikkvideoen jeg har sett! :ler:

Og de to mørkhåra er fine, hvert fall han som spiser pannekaker ♥

De kara der er så morsomme, har sett videoene av dem på youtube, herlighet som jeg lo! For noen tullinger.

Må sees!

Rolig og fin sang, for dere som ikke liker det i neste innlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har jeg fått pakke :strix:

Så i stad satt jeg med hele favnen full av godteri :nigo: Måtte rydde det bort, for ellers hadde jeg bare slafset i meg alt på en gang :ler:

Eller, det skal nok litt til å klare, for det var så mye :dåne:

Minttu har nemlig gått helt crazy i julegodthylla, både nisser og skum og kuler og marsipan og....!

Tusen, tusen takk Minttu! :klemmer: Jeg ble superglad :hjerte: Og litt :grine: for at noen jeg aldri har møtt en gang ville gjøre noe sånt for meg! :rødme: Nå blir det nesten akkurat som norsk jul her borte!!

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Androide! Kjempekoselig å sende deg godteri (du kan ikke glemme norsk jul veitu :fnise: ), hvert fall når det blir satt så pris på! :happy: :klem:

Jeg tok nesten med meg alt jeg så på Kiwi,resten var kopier/likt av det jeg sendte :sjenert:

Syns jeg ser deg sitte der med maaasse godteri :fnise:

Du må bare si ifra om det er noe annet eller mer julegodis du vil ha :)

Hei Purple :)

Jeg har hatt bedre dager egentlig! Siden lørdag/søndag har jeg hatt vondt i halsen både innvendig og utvendig/kjei i hele nakken, og nesa mi er litt tett og gørr..

Hadde jeg bare vært forkjøla hadde det ikke gjort noe, men den nakken ødelegger litt, og gjør så jeg har småvondt i hodet nå og da.. Og er litt mer slapp enn vanlig. Så er ikke helt i 100.. Men men, snart helg! :)

Håper alt står bra til med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :klem:

Mye bedre nå, men det har skjedd sakte men sikkert i løpet av dagen.

Igår var det 19 grader i stua og jeg satt der og rista.. Nå er jeg kald av meg, men da vi kom hjem fra butikken idag var det 17 grader og jeg reagerte ikke..

Var helt rar i formen igår, og da jeg la meg tulla jeg dyna godt rundt meg sånn jeg alltid gjør, men da bynte det å koke i huet mitt! Aldri vært så varm i toppen :ler:

Var glovarm i hele natt, sov rart og sovna ikke ordentlig siden kjære ikke sovna og han var nede en tur i natt. Jeg trodde jeg gikk på do rett etter at han var nede, men det var visst 2t senere.. Så huet mitt har ikke hengt helt med i det siste :lol:

Nakken er fortsatt litt vond, men utenom det er det bare halsen som er fryktelig sår.

Så får håpe alt går over snart, liker ikke være så merkelig!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt fin idag faktisk :ler:

Skulle bare mangle, siden jeg har vært dårlig siden lørdag.

Men nå er jeg bra, er bare litt snørr og sår hals :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...