Minttu Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1741 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tror de hadde en svær kran på Ruisrock i fjor, hvor folk hoppa strikk i fra! Så noe bilde istad. Tenk om de har det i år, da må jeg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1742 Del Skrevet 8. juni 2010 og tatoveringene jeg vurderer er på forrige side, hvis noen vil se og si sin mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #1743 Del Skrevet 8. juni 2010 De så veldig vonde ut å ta i allefall Men jeg likte vannliljen??? i allefall Vil du ha en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1744 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal ha de på underarmen, og jeg syns den jeg har nå var litt vond, så de er sikkert ikke superbehagelige Kommer til å ta heartagram'n i Helsinki, siden det er merket til HIM og de er finske Og der er det mye farging... Gruer meg litt Liker blomsten veldig godt Vurderer å ha den på venstrearmen. Tja, kan gjerne få en, men putter den helst i en vase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1745 Del Skrevet 9. juni 2010 I dag er det 1 måned til Finland, Turku, Spahotell, Ruisrock, Ozzy, Amorphis +++, Helsinki og masse morro :D Og muligens strikkhopp og tatovering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #1746 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg foretrekker også blomsten i vase i stedet for andre plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2010 #1747 Del Skrevet 9. juni 2010 I dag er det 1 måned til Finland, Turku, Spahotell, Ruisrock, Ozzy, Amorphis +++, Helsinki og masse morro :D Og muligens strikkhopp og tatovering Høres ut som tidenes sommerferie!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1748 Del Skrevet 9. juni 2010 Kan jeg skjønne, Icing Jeg gleder meg noe så utrolig, Mazzi! Har vært på en ferie alene, på Hove sammen med kompisen min og noen jenter jeg kjenner. Kjære og jeg har aldri vært på ferie alene sammen, bare på ferier med familie.. Så skal bli deilig å komme seg langt unna alt mulig her, bare kjæresten min og jeg. Vi har så godt av det! Bare oss to, kun tenke på oss og gjøre som vi vil, bare være kjærester, kose oss og komme nærmere hverandre Håper virkelig det blir flott vær, og at alt er flott på festivalen og at vi bare koser oss :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1749 Del Skrevet 11. juni 2010 Da har jeg meldt meg på matematikk 2PY kurs, på Akademiet i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1750 Del Skrevet 13. juni 2010 I natt har kjære og jeg ligget over hos M og K, sammen med F Det er paret og en kar i bandet til kjære. Vi dro litt utpå eftan, og var hos F en stund så de fikk øvd litt. Mens jeg satt i et rom foran dem og leste KK Dro så til M og K hvor vi fikk servert pølser og hamburgere med tilbehør. Veldig godt, og veldig koselig! Vi hørte på musikk, alle utenom meg spilte poker, også spilte vi gris! Klokke ble vel 6 på morgenen før kjære og jeg la oss, og vi lå i en bitteliten seng. En kunne ligge på ryggen og den andre på siden, da lå vi helt inntill hverandre. Må innrømme at den nærheten passa meg veldig godt igår! :happy: Alt i alt, hadde det veldig koselig og morsomt. Må gjentas :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 13. juni 2010 #1751 Del Skrevet 13. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1752 Del Skrevet 13. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2010 #1753 Del Skrevet 13. juni 2010 Oooooh kosing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 13. juni 2010 #1754 Del Skrevet 13. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1755 Del Skrevet 13. juni 2010 til Dinafina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1756 Del Skrevet 15. juni 2010 Idag har kjære og jeg sykla, vi sykla til en gård borti her og inn på skogsveien nedafor den. Vi sykla langt, det ble faktisk rundt en mil! (Ifølge gulesider) Store deler av veien var skogsvei, vi kom igjen på veien et godt stykke oppi her og da var det bare å rulle nesten hele veien ned! Jeg syns jeg var utrolig flink! Kondisen min er jo ikke den beste, og jeg har blitt sliten av den minste ting før. Så all gåing og sykling til jobb har virkelig vært bra for meg. Jeg ble jo nesten ikke sliten på turen! Ble litt kjei i låra noen ganger, men jeg pusta normalt på så og si hele turen! Sendte melding til mamma da vi var på vei ned igjen, og hun var nok litt stolt Men så kunne kjære ha sjekka og ordna den sykkelen sin da, han hadde 3 å velge mellom å alle var det noe med.. Så han var jo så sint med engang.. Da var det nesten så jeg bare sykla unna. Og jeg syns han kunne vært litt mer glad for at jeg var så flink! Han må vel huske og vite hvordan den kondisen min var og er.. Jeg føler jeg er så støttende og god på alt, så det er lov å gi litt tilbake. Han må vel ha fått med seg at det her er litt viktig for meg Jaja, jeg har da blitt sprek! Og sprekere skal jeg bli! Så blir jeg sunn, frisk, tynn, og får utnytta kroppen og skogen/nærmiljøet litt! Så kan resten bare ha det så greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1757 Del Skrevet 16. juni 2010 I dag har jeg vært på Urbane Totninger med jentene/damene fra jobben Var helt greit, jeg var nok ikke den som lo høyest Syns det med facebook, at det sku bli by på toten og det med jentene på toten var gøy. Resten var sånn helt greit Men fikk da være med gratis og fikk gratis skyss, så da gjorde det ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #1758 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Helg :happy: I går var kjære og jeg barnevakt, for ene søskenbarnet til kjære på 1år :happy: Hun la seg like etter vi kom, så hun sov jo stort sett hele tiden. Jeg var en liten stund alene med henne, for kjære dro å handla godis, og da begynte hun så klart å gråte. Tok henne opp, strøk henne på ryggen og gynga litt. Hun klamra seg fast til meg, ga meg den klemmen! Hun pleier visst å gjøre sånn, så søt da! Jeg har ikke noe imot å passe henne mer :happy: I dag ble det bytur på oss. Storhandla på apoteket! Handla for litt over 1000kr :dåne: Fikk med toalettmappe og leppepomade fordi jeg kjøpte så mye Må handle til Finlands-turen Nå har jeg sett på bryllup, og er snart ferdig med å spise. Senere blir det taco, ellers er det ikke noe som skjer i helga Endret 19. juni 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1759 Del Skrevet 24. juni 2010 Savner kjæresten min En stund siden jeg har hatt sånne følelser. Er nok litt fordi han skal være i Stavanger i helga. Langt unna meg. Og jeg kommer nok ikke til å se han før onsdagen eller torsdagen før vi drar. Vi har vel bare godt av det. Og å kjenne at en savner kjæresten sin er jo positivt, spesielt etter snart 4 år sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1760 Del Skrevet 24. juni 2010 Nattåpent er bare stress. Masse folk, man finner ikke/orker ikke se etter det man skal ha, og det tar på en litt sliten kropp å være ute på sånt. Er så glad for at jeg er ferdig 13.30 imorra, da skal jeg gå litt rundt og se om jeg får tak i ting jeg skal ha. Det er så rart at når kjære er langt unna, og jeg ikke får sett han på en stund, så vil jeg prate med han om alt mulig. Vi pleier ikke prate så mye om oss eller meg. Så hvorfor vil jeg snakke med han om litt andre ting og følelser nå.. Kommer sikkert ikke til å gjøre det når jeg ser han igjen. Er så sliten på flere måter for tiden, så plutselig får jeg noen tårer i øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå