Minttu Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #1701 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Et innlegg jeg skrev her på KG har visst blitt sletta Endret 22. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2010 #1702 Del Skrevet 22. mai 2010 Å? Hvorfor det? Rebell-Minttu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #1703 Del Skrevet 22. mai 2010 Det var den tråden om hun som hadde forelska seg i mannen til venninna, og lå med han.. Jeg blir bare så forbanna på sånn, så jeg skrev "du er ei drittkjerring, rett og slett". Så klart som anonym Ærlig talt, folk som gjør slik må jo være utrolig dumme. Det er så mye tråder om sånn inne her, at folk klarer å gjøre slik liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1704 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg funnet ut om noe kalt Akademiet i Oslo, og jeg tror det kanskje kan passe meg! Kan jeg se et lite lysglimt i tunnelen?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2010 #1705 Del Skrevet 23. mai 2010 Det hadde jo vært topp med et lys i enden av tunellen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1706 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja! Jeg er jo livredd, men jeg må få gjort noe snart. Må få ferdig den idiotiske matten! Vil jo mest sannsynlig studere videre, og da må jeg jo ha matten i orden. Og jeg vil ikke bli gammel før jeg får gjort noe, eller blir ferdig med slik når jeg er 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. mai 2010 #1707 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg drømte om deg her forleden natt! Du skrev her og var så kritisk til deg selv, så da måtte jeg skrive inn og avkrefte ditt syn på det sterkeste Fine bilder du har lagt ut fra 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1708 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe du da Tusen tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mai 2010 #1709 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare innom å oppdaterer meg litt Jeg blir også så forbanna av slike tråder med drittkjærringer Lever meg for mye inn i andre sine liv til tider Hva gjør man på akademiet i Oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1710 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Så koselig at du er innom Jeg også, jeg blir så sur! For jeg skjønner ikke at folk klarer å være så dumme, og jeg takler ikke at folk er utro. Så når jeg ser folk på KG skriver at de ligger med mannen til venninna si og "buhu jeg har det så fælt" liksom, da blir jeg så forbanna! På Akademiet så går man enten vgs (3 linjer), eller er privatist, kan gå påbygging, forbedre vitnemål osv Så det går ann å ta matte der, også ordner man selv med å få tatt eksamen på ny via studentweb. Så jeg tror det går ann for meg. Hvis det, så er jo det flott, for det var ikke så dyrt. Sonans og slikt er jo styggdyrt Skulle legge inn link, men går jo ikke. om noen vil se, så er det akademiet.no Endret 24. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mai 2010 #1711 Del Skrevet 24. mai 2010 aaah... smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1712 Del Skrevet 24. mai 2010 Ikke sant Jeg skal sjekke alt litt mer, og sende mail til skolen i Oslo, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1713 Del Skrevet 27. mai 2010 I natt dro min kjære mor, stefar og lillebror til Kreta! Litt før klokka 4, spratt jeg opp av senga for å si hadet til dem Da sa bror min "Hun sto opp for å si hadet!" og ga meg en superklem Så nå er katta og jeg alene hjemme i en uke! Med tanke på at jeg bor oppi skogen og har få naboer, så er det alltid litt skummelt å være hjemme alene Blir helt alene i helgen! Så tenker jeg skal få litt ting gjort. Må jo rydde og vaske huset, vaske klær, klippe gress-noe jeg aldri har gjort før! Ordne litt rundt omkring her Må også på CC en tur, vil kjøpe en plante til mamma Nå skal jeg virkelig være flink og vise at jeg er glad i dem og setter utrolig stor pris på dem og alt de gjør for meg! :happy: Får håpe kjæresten kommer en tur neste uke, han skal oppi gokk til søskenbarnet sitt i helga, for da er han alene hjemme. De skal sitte og spille hele helga regner jeg med, og det gidder ikke jeg være med på Nå er det Alt For Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1714 Del Skrevet 28. mai 2010 Helg I kveld slapper jeg av med god samvittighet! Sliten etter jobb, jobbet til 16.30 onsdag og torsdag, og til 16 idag. I tillegg sykla jeg til og fra jobb igår og idag, det er rundt 3.6km det! Nedover er det bare nedover og rett frem, så jeg tråkker nesten ikke. Hjem igjen må man tråkke litt mer Blir helt alene, hele helgen! I morgen drar jeg nok på CC en tur, også skal jeg bake skolebrød Skal også lage horn, rundstykker og muffins, når vet jeg ikke. Har litt å gjøre her, var smårotete da folka dro og siden jeg er alene gidder jeg ikke rydde opp alt med en gang... Helgekos og puddel-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2010 #1715 Del Skrevet 28. mai 2010 haha! Hvorfor er halen barbert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1716 Del Skrevet 28. mai 2010 Dakkarn har blitt bitt i halen. Så han måtte til dyrlegen og få halen barbert så de fant ut hva det var, også måtte han få antibiotika. Han ser litt teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2010 #1717 Del Skrevet 28. mai 2010 hihihi Syns han var riktig så tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1718 Del Skrevet 28. mai 2010 En liten puddel-pus, ser jo litt merkelig ut Han har liggi i senga mi i rundt 8 timer og nå ligger han på puffen, hvordan er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1719 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hvis jeg skifter navn på boka, blir den borte fra folk sine "mine innlegg" ? :klø: Endret 28. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2010 #1720 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei den blir værende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå