Minttu Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1661 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg er så glad Så på et intervju av BFMV istad, og da sa de at de skal ha noen konserter nå + noen festivaler, så har de noen mnd fri pga bassisten skal ha bebis og så skal de ha UK/Europa turne fra oktober til desember! :'D Jeg vedder på at de kommer til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1662 Del Skrevet 5. mai 2010 Har det ikke bra om dagen, ikke på alle plan tydeligvis Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mai 2010 #1663 Del Skrevet 5. mai 2010 Uff da... Noe du vil skrive om..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. mai 2010 #1664 Del Skrevet 5. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mai 2010 #1665 Del Skrevet 5. mai 2010 Er her om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1666 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet ikke helt jeg Nå er jeg liksom ikke i det humøret, så ja Men er så mye rundt meg.. Jeg vil flytte men det går ikke, prøver å finne ut om hvordan jeg kan ta opp igjen eksamen, trives på jobben og jeg får jobbe mye-men allikevel er det ikke drømmestedet liksom, sliter med vekt og selvtillit (men har begynt med slik her, cla og rører meg mye mer og prøver å ha sunnere kosthold), har det greit med kjære men jeg syns det kunne vært litt bedre-men det har nok mye med hvordan jeg er, og ting som skjedde i fjor og ellers er stuck bakerst i hodet mitt og gjør meg nedfor til tider.. Kunne sikkert ha skrevet mye! Men nå er jeg ikke i sånn humør, så da får jeg ikke satt fingeren på ting. Kan bare plutselig bli nedfor og tenker på alt mye drit. Dere skal ikke se bort i fra at det kommer et laangt innlegg her en gang i tiden Uansett, utrolig koselig å se at det er folk her inne og som bryr seg! til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mai 2010 #1667 Del Skrevet 7. mai 2010 Husk det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1668 Del Skrevet 7. mai 2010 Joda, men jeg føler egentlig at jeg har tusla i den oppoverbakken siden jeg var 15 eller noe Det er alltid noe galt i bakgrunnen tydeligvis Men en lærer da ting, av både gode og dårlige ting som skjer rundt meg. Syns bare at ting kunne blitt litt bedre og klarere. Jeg vet liksom ingenting lenger føler jeg. Jaja, idag skal jeg ha hjemmelaget pizza og is til dessert. Har vært flink og drukket det pulveret og det eneste usunne jeg hadde i meg igår var 4 smågodtbiter! På søndag har jeg planer om å gå en lang tur, for da skal kjære til en kompis å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mai 2010 #1669 Del Skrevet 7. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1670 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Endret 7. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #1671 Del Skrevet 8. mai 2010 Idag er det og skyfri himmel! Kjære og jeg var oppe rundt 10, han skulle ta 11.30 toget til øving. Da han hadde dratt, bestemte jeg meg for å gå tur! Gikk til hovdetoppen, helt oppå toppen altså, og tilbake igjen. Brukte 70min ca, inkludert en kjapp tur på rimi! Det var en lang tur, og det er ikke dårlig til å være meg Har dusja, barbert leggene og smurt meg inn med alt mulig. Nå spiser jeg litt og skal straks kose meg med Top Model og honningmelon :happy: Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1672 Del Skrevet 9. mai 2010 2 måneder til vi drar til Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 9. mai 2010 #1673 Del Skrevet 9. mai 2010 Spreka! Husker du i høst da du også var i litt sånt her humør? Og så begynte du å søke jobb og fikk den fantastiske jobben du har nå? Og hvor mye det hadde å si for hvordan du har det? Jeg synes hvertfall det virket som at det gjorde veldig mye for deg å få en fast jobb og finne noe du liker Kanskje du trenger å finne en ny hobby, jeg har feks skikkelig dilla på å bare sitte å slappe av med en film eller lydbok mens jeg løser sudoku for tiden. Selv om jeg er i skikkelig dårlig humør, eller er utrolig sliten etter jobb (som feks nå), så hjelper det veldig å ha noe som utfordrer litt og samtidig er gøy! Det er ikke alltid det er store ting som trenger å endres for at man får det litt bedre, hvis du feks føler du har for lite å gjøre kan du prøve å lage deg noen prosjekter, eller hvis du føler du står litt stille så går det jo feks ann å lete etter muligheter for å gjøre noe mer/annet. Skal forresten fortsette i jobben til høsten? For nå om våren er det jo veldig kort til sommerferien begynner og jeg merker hvertfall at jeg synes ting blir mye lettere når det er lyst og fint ute. For det går jo for eksempel ann å bruke litt tid på å finne på noe helt nytt du kan prøve til høsten ved siden av jobben! Nå ble det litt mye babling, og det er ikke sikkert du skjønte hva jeg ville frem til, men det var litt vanskelig å formulere seg idag! Håper du har hatt en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1674 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Tusen takk for gode ord Livia Tenk at du husker det, det gjorde nesten ikke jeg engang Jeg tror jeg egentlig føler jeg bare står stille, jeg jobber og har det greit med det og så er jeg enten hjemme og gjør ikke noe eller hos kjære og gjør pent lite Nå driver jeg jo å skal bli så sprek, så skal prøve å gå noen turer i uka, og det syns jeg hjelper på. Er jo bare vikar, så en dag kan jeg jo stå uten jobb. Men slik som det er på jobben nå, så tror jeg at jeg får jobbe noen mnd til. Ikke aner jeg hva jeg vil jobbe med heller, tror jo bhg men ikke på den plassen jeg driver nå, ikke i det lange løp liksom. Kunne hatt noe å gjøre på fritida, men hva skal det bli a Jeg liker ingenting Ikke vet jeg hva jeg vil jobbe med, har litt lyst til å gå mer skole etter hvert men vet ikke helt hva, også har jeg litt lyst til å flytte litt unna for å gå på skole men da får jeg nok ikke med meg kjære. Det er jo ikke noe galt mellom oss nå, men det er ting som henger igjen i huet mitt og det er vel ikke slik at han vil være sammen med meg for evig og alltid føler jeg, så da tenker jeg at på en måte gjør det ikke noe om jeg flytter, men samtidig gjør det så utrolig mye. Jeg tror jeg har litt for mange tanker og få å prate med Og jeg hadde en fin søndag Kjære dro til en kompis for å trene, og ble borte en stund. Så jeg tente lys, drakk te, spiste kjeks og ost og spilte Sims 3 Endret 10. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 10. mai 2010 #1675 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hvis du vil snakke noen gang så kan vi jo adde hverandre på msn, jeg har nemlig nettopp fått igjen! Men du kan jo for eksempel tenke som så: At neste år så jobber du, og så går det jo ann å vurdere tanken om studier feks høsten 2011. Og da har du jo også god tid på å finne ut hva du kanskje ville studere og evetuelt hvor! Det er jo ikke så langt til feks den byen som det ligger vann mellom (hvis du skjønner hvilken jeg mener uten at jeg røper navnet), så du får jo litt flere studier hvis du vurderer den muligheten også Samtidig trenger du ikke stresse med det heller, du kan bruke tid på å finne ut om du vil studere, og eventuelt hva. Det finnes jo massevis av årsstudier i nærheten av deg som er verdt en vurdering! Og et årsstudium gir deg jo mulighet til å prøve noe nytt, samtidig som det bare er for et år og ikke som en bachelor. Hørtes ut som en veldig fin søndag Endret 10. mai 2010 av Livia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1676 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Tusen takk du, jeg kan sende pm imorgen, nå skal jeg legge meg Du er så klok du! Jeg tenker jo at jeg kan begynne neste høst, men først må jo jo ta opp igjen matten og slikt. Men det skal jeg ordne Skjønner hvor du mener, men er flere som sier at førskolelærer ikke er bra der. Hadde jo vært kjekt å flyttet dit, siden det ikke er så langt unna. Men jeg vet ikke. Har litt lyst til å flytte til Oslo Årsstudier, herlighet, det har jeg ikke tenkt på engang Og, igår tok jeg fotbad samtidig som alt det andre! Endret 13. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1677 Del Skrevet 13. mai 2010 I natt drømte jeg at jeg skulle ha baby Var med kjære og søskenbarnet hans, og plutselig fikk jeg så vondt, så vi måtte dra på sykehuset. Da vi kom dit måtte vi ta heis skikkelig lenge, det var sofa inni den som jeg lå på mens leger sjekka meg. Var ikke åpning eller noe, og jeg hadde så vondt og så ikke lyst på detta Jeg var visst i noe som het yoghurtfasen, vannet hadde ikke gått da, men det var noe anna som ligna litt på yoghurt som kom, "så dette kommer til å ta tid!" sa ene legen Da vi skulle ut av heisen gikk kjære og søskenbarnet hans, ingen hjalp meg opp fra sofaen og jeg lå der i smerte og kom meg ingen steder! Herregud så mye usaklig man skal drømme Sto faktisk opp for 40 minutter siden Nå er det knekkebrød, honningmelon og te på meg! Så håper jeg en ny America's Next Top Model episode blir lagt ut for nedlasting idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 #1678 Del Skrevet 13. mai 2010 Yoghurtfasen faktisk Håper du får en fin helligdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1679 Del Skrevet 13. mai 2010 Det var skikkelig usaklig og ekkelt Takk, håper du får en fin helligdag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2010 #1680 Del Skrevet 13. mai 2010 Lest litt mye om på KG i det siste eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå