Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viva la bam/jackass Bam ja :ler: Han og 69 eyes er vel der i Bam sin julefilm, også er Dudesons med, for det er vel i den baren de liksom finner nissen :ler:

Den filmen var kjempe bra og anbefales! Lastet den ned, så lå på sofaen med dataen på magen :fnise:

Her er torrent om noen vil laste ned! ;)

Og :klem: tilbake!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så gøy å komme til kjære. Han sier nesten ingenting til meg, og bare sitter foran dataen, er bare kjei og trøtt.

Han var på bandøving igår til idag, og de drakk igår og han la seg visst 7 idag og opp igjen rundt 12.

Ikke mitt problem vel. Jeg kan ikke finne på å være sammen med en som drikker mye og/eller ofte, jeg blir så sur av det. Aner ikke hvorfor, blir bare så sur :ler: Til tider kan det nok ha en grunn, men det er sjeldent.

Uansett, var utrolig deilig å ha fri idag! Har spilt masse sims :fnise: Rundt 8.30 fikk jeg melding fra posten om at jakka mi var på rimi, så sto opp 9 siden jeg våkna. Og jakka var kjempefin! Den passa og fargen var flott :)

Bare torsdag og fredag igjen nå, så er det fri helt til 6 april! Skal ikke jobbe de to dagene i påsken, så blir lang ferie på meg :nigo:

Ellers er sikkert det meste bra :lol:

Se hva jeg fant :fnise:

"Vi er en finsk familie med tre barn, og bor i Helsingfors sentrum. Vi søker norsk au pair til å hjelpe oss med barnepassning og husarbeid. Vi snakker finsk som morsmål, men alle kan også norsk. Foreldrene kan engelsk og svensk i tilegg. Vi leter etter ei pålitelig og hyggelig norsk jente, som gjerne har tidligere erfarning med barnepassning. Vi tilbyr deg kost og losji i vårt hjem, lommepenger og en sjanse till å bli kjent med finske språket og kultur. Vi bor sentralt i byen, og det er gåavstand til alle aktiviteter"

Det kunne vært interessant :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, søk da vel!! :jepp: Det så jo ut til å være midt i blinken for deg!! :tommelopp: Ta en sjanse, hopp i det! Du har jo erfaring med barnepass og allting! Sånne ting må man bare gjøre før man blir altfor etablert! :jepp: Søk søk søk!! :duskedame: :duskedame:

Ble jeg litt for engasjert nå..? :sjenert:

Jeg mente det altså! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veitu hva. Det tør jeg ikke :ler:

Det er sikkert gøy, og jeg hadde helt sikkert trivdes i Helsinki og jeg hadde klart å passa 3 unger.

Men nei, ikke tør jeg og ikke orker jeg tanken på å være borte i et år. Ikke så langt unna kjære, så lenge. Eller familien min.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig hadde 2000kr mer på kontoen idag! Sist jeg sjekka saldoen hadde jeg litt over 3000, idag hadde jeg litt over 5000. Det er da ingenting som har kommet inn på kontoen! Må være feil noe sted.

Men så smart som jeg er, så tok jeg ut 5000kr, og har nå 160 på kortet :ler: Så har jeg de pengene hvert fall :fnise:

Har helt glemt at jeg snart skal ta tatovering, men nå får jeg jo satt av 1000kr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir det biff, fløtegratinerte poteter, wok og peppersaus!

Det blir utrolig godt, kom på at jeg ikke har spist siden halv 12..

Dagen idag har egentlig vært veldig fin, helt til litt på slutten av jobbdagen og til vi ikke rakk bussen fordi kjære er mer kjerring på butikken enn meg :roll:

De største i barnehagen var på tur idag, de gikk til byen for å pynte et tre med påskepynt! :ler:

Da var jeg og L alene med seks 1-åringer, L tok med seg tre for å bade og da tenkte jeg at jeg må jo finne på noe for en gangs skyld jeg også! Så da fant jeg frem malefrakker, maling, pensler og litt store gule ark og lot de male.

Da de tre som bada ble ferdige, ble de også med å mala.

Var veldig koselig, de liker det jo så godt :)

Han ene ville absolutt ha maling på hånda, da jeg malte hånda hans la han den ned på arket og lagde to håndavtrykk.

Det ble så utrolig fint, og faren hans skrøt veldig da han så det og var så glad :)

Etter malestunden spiste vi en hyggelig lunsj, før det var sovetid for de små. Etter hvert kom de store(2-åringene) igjen, og da gikk det egentlig i ett fra 13 til 16!

Mamman til ene på avdelingen hadde baket muffins til oss voksne! De var så utrolig gode! Herlighet! Hun fikk skryt av meg da hun henta E :fnise:

Jeg ga henne fatet og det var igjen 2 muffins, "tørte dere ikke spise opp alle eller? Ta dem du!" sa hun, gjorde ikke meg noe :sikle:

Nå er det vel snart mat, så da blir det mat og film!

Nemlig denne:

http://www.youtube.com/watch?v=ms6EQlW-FXc

God påske! Kos dere masse i hus og hytter, gå masse på ski/snowboard, drikk for mye solo/fanta, spis dekk feite og kvalme av påskeegg, smågodt, kvikk lunsj og god mat!

_Only_at_Easter__by_Wooded_Wolf.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassheim var stedet man tilbragte lørdagskvelden :) Bandet til kjære og to andre hadde konsert, og da må man jo se på! :jepp:

Så så klart på kjære spille, og så så vi litt på band nr.2, for vokalisten i kjæres band spiller gitar der. Men etter det dro vi, var så lang tid mellom første og andre band, så ble veldig sent igår, det går bra, hadde det veldig gøy :jepp:

De nye sangene til kjæres band var utrolig bra, mye bedre enn de som er fra da den gørre gitaristen var med (han som bodde hos kjære noen mnd)

De er så flinke, og de nye sangene var så mye mer variert, de gikk ikke rett frem instrumentalt, mer opp og ned :ler: Også er de ikke så heavy/mørke som de gamle.

Kjære er utrolig flink, og jeg er så stolt av han :hjerte:

Også har han litt sminke på seg når de spiller, og han er så fin der han står med det lange mørke håret, og småsvart rundt øya! :sjarmor:

Sånn blir det bra :sengekos: av :lur:

Nå lager kjære middag, pasta står på menyen! Han pleier å lage middag, men jeg støvsugde skikkelig, lufta og rydda på rommet istad, og jeg fikk pakka ned julepynten og satt det på kottet, så da syntes jeg han skulle lage maten :fnise:

I kveld blir det bare slasking i kosedressen! Tenker jeg spiller litt sims etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk du! :)

Det gjorde jeg :Nikke: spist masse god mat, kaker, godteri, sett på tv, akt masse, stått litt på snowboard, kost meg med kjære og familien min!

Kom hjem idag, istad bestilte kjære pizza fra peppes. Så da ble det pizza og The Messenger 2, anbefales!!

1 er også bra :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at HIM spiller i Tallinn når vi er i Helsinki :)

Så hvis de ikke spiller noen andre steder vi kan dra, så kan vi ta båt til Tallinn og endelig(!) få se dem :)

him_036_large.jpg?1254778695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...