DDuck Skrevet 19. mars 2010 #1581 Del Skrevet 19. mars 2010 Barn i magen? Tidlig krøkes Eller har du en hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1582 Del Skrevet 19. mars 2010 Det har jeg ikke Men den var ikke så dyr, og virket så innholdsrik og interessant Greit å være forberedt på alt som kommer når den tid er inne...? og, side 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 #1583 Del Skrevet 19. mars 2010 Står sikkert masse nyttig der Skulle gjerne hatt en sånn bok jeg også Er liksom litt koseligere å sitte å se i enn å surfe på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1584 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Det kan jeg tenke meg Er en del på tanum, se her Kommer til å kjøpe en hel haug når det er min tur Endret 19. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1585 Del Skrevet 19. mars 2010 Da er Ruisrockbilletter og hotellopphold på Ruissalo Spa Hotell ordnet Fikk 12.422 i lønn idag, nå har jeg igjen 3.575kr, så flybilletter og hotellopphold på Radisson Blu Royal i Helsinki blir ordnet etter 20 april Jeg er lykkelig, og dette har ikke gått opp for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 21. mars 2010 #1586 Del Skrevet 21. mars 2010 Heldig som skal til Helsinki! Det blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1587 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg gleder meg skikkelig! Er da meget sjeldent utenlands, var i syden da jeg var 6 ellers har jeg vært i Danmark og Sverige, men husker ikke så mye fra ting. Blir veldig godt å dra bort med kjære, bare oss to i et ukjent land Vi liker flere band fra Finland, som HIM f.eks, før var vi superfans, har dabbet litt av Og vi digger Dudesons, vi har lest og sett mye av Finland, liker liksom alt. Så det blir veldig spennende å oppleve landet Folk på min alder drar kanskje til syden og drikker seg fulle og bare slasker på sommeren, mens jeg stikker til Finland og skal på festival, være skikkelig turist og oppleve masse Men jeg syns det er koseligere, all tid og penger vi legger i det her er nok verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1588 Del Skrevet 21. mars 2010 dumme kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #1589 Del Skrevet 21. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1590 Del Skrevet 21. mars 2010 I dag har jeg gjort enda et kupp! Bestilte meg en blå stormberg jakke, til 400kr. Halv pris! Denne, i fargen Mørk grønn vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #1591 Del Skrevet 21. mars 2010 wow... den var blå den Er det feil det, eller er den faktisk blå? Veldig fin jakke og litt av et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 21. mars 2010 #1592 Del Skrevet 21. mars 2010 Skjønner deg godt jeg, nå har verken jeg eller vennene mine hatt noe lyst til å dra på harry charterturer ala all inclusive i Bulgaria eller lignende, det er mye deiligere å dra på ferie og faktisk oppleve litt, om det så bare er shopping og byturer! Så fin jakke, kjøpte en lignende i Sommer, de er så deilige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1593 Del Skrevet 21. mars 2010 Den er vel blå, jeg håper den kommer i den fargen på bildet hvert fall, at den heter noe med grønn skjønner jeg ikke Da er vi like når det gjelder reise Har lyst til å dra til et sted som går under syden, en gang, late meg i sola og oppleve det som er der Men vil først og fremst dra til et land jeg har hatt interesse for i flere år, og ta en reise som inneholder litt mer enn å ligge slengt på en strand Den jakka så veldig flott og god ut, så håper den er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #1594 Del Skrevet 21. mars 2010 Mørk grønn var liksom litt misvisende Men det var en fin blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1595 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja Ikke sant Prøver å få litt farge på klærne, er så lei sort og grå! Orker ikke det mer etter mange år med kun det nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1596 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Kjei dag, sliten og trøtt etter jobb. Har spist litt og fått på meg kosedressen, ser på 10B på nrk2 Ah, nå er jeg alene hjemme! Godt. Må fyre i peisen. Nå begynner kjære å planlegge ferien, han har funnet en bar som heter Corona, og den ligger rett ved hotellet vårt i Helsinki, og folk som Bam, Ville Valo, 69 eyes har vært der Så dit må jeg nok ja På fredag har jeg også seinvakt, og da skal det jammen bli godt å komme hjem! Og da har jeg ferie i en uke BHG er åpen mandag og tirsdag, men er veldig lite barn og var nok voksne som sa de kunne jobbe, så da slipper jeg! Og på onsdag er det stengt, for var kun 2 barn som skulle være der. Endret 22. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mars 2010 #1597 Del Skrevet 22. mars 2010 Deilig med ferie Her stenges sjappa hele stille uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1598 Del Skrevet 22. mars 2010 Blir godt ja! Vi må kose oss hele uka Dina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1599 Del Skrevet 22. mars 2010 Så denne filmen istad, skikkelig bra! Fikk tårer i øya et par ganger ja Og nå var det jo så lettvint å legge inn youtubevideo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mars 2010 #1600 Del Skrevet 22. mars 2010 den så litt bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå