DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1381 Del Skrevet 27. januar 2010 Åååh.. Jeg syns han lignet sånn jeg, men så stusset jeg på at han på bildet ditt så litt mer macho ut enn han i Criminal Minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1382 Del Skrevet 27. januar 2010 er det han derre i criminal minds?? :klø: Hvem synes du han ligner på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1383 Del Skrevet 27. januar 2010 Han der er mye finere enn han i CM Og finsk i tillegg a 70 sider a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1384 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvem synes du han ligner på? Han herre dotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1385 Del Skrevet 27. januar 2010 Tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1386 Del Skrevet 27. januar 2010 nei... Men jeg er ikke så hip at jeg følger med på sånt som dere ungdom liker.. Selv om jeg så vidt er tørr bak ørene selv Men litt sånn snarlik var de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1387 Del Skrevet 27. januar 2010 Du er ikke så gammel at det gjør noe kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1388 Del Skrevet 27. januar 2010 Håret dems er litt likt da Jeg skjønte det var han du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1389 Del Skrevet 27. januar 2010 Du er ikke så gammel at det gjør noe kjære deg Du er ikke så mye eldre enn oss da Du er like gammel som min kjære Og han er slettes ikke gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1390 Del Skrevet 27. januar 2010 Men jeg føler meg gammel for at jeg bare er hjemme og ikke får med meg noen ting om dagene Leser ikke aviser eller hører på radio engan... eneste newsen jeg får med meg er fra Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1391 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er mye flott på facebook da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1392 Del Skrevet 27. januar 2010 Du da! Men er du nett så kan du jo klikke deg inn på vg, side2, klikk osv Og skru på p4 Jeg hører på p4 på vei til jobb, så jeg føler meg gammel Men p4 har vel ingen aldersgrense og er vel den kuleste radiokanalen, så da er det vel greit? Nei uff, var det ikke mp3 man hørte på før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1393 Del Skrevet 27. januar 2010 Kattene har tygd av antenneledninga på radioen jeg har på jobb så jeg får ikke hørt på redio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1394 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan høre på P4 på nettet da Ingen unnskyldninger! Jeg bruker mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1395 Del Skrevet 27. januar 2010 Idag ble jeg kontakta av en kar på Facebook. Han påsto det var lenge siden sist. Kjente han igjen på navnet med engang. "Hæ?! Herlighet" tenkte jeg, og sjekka innboksen. Hadde aldri forventa meg at han skulle kontakte meg igjen. En kar fra lengst oppi nord. Ikke helt men, ikke så langt unna? Vi prata mye sammen i 2006, han sa han skulle komme nedover til meg. Vi skulle jammen få det bra! Så kom kjære inn i mitt liv, og den første helga vi hang sammen prata jeg ikke med denne karen. Han ble så klart kjempesur da jeg endelig kom på msn, og alt bare klikka med engang Men jeg hadde møtt kjære og ville ikke gi slipp på han, dessuten bor han noen minutt unna meg og ikke flere mil unna. Så fjellfinna vart sur og slutta å prate med meg, men nå kontakta han meg jaggu meg. Det var egentlig litt koselig, har lurt på hvordan det har gått med han og hvordan han ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2010 #1396 Del Skrevet 28. januar 2010 Jøss, så sært! Var han sur enda, eller bare hyggelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #1397 Del Skrevet 28. januar 2010 Han var bare hyggelig egentlig Sikkert tenkt på meg da, og måtte si hei Han er snart 21, har hund og venter unge med dama.. Og han er ikke fin eller noe, så mye bedre ut da jeg prata med han. Haha jeg er så glad for at jeg møtte kjære, så jeg ikke var ung og dum og møtte han der, og rota meg borti noe dumt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #1398 Del Skrevet 28. januar 2010 Det blir tatovering på meg den 16 april, klokka 12! Også kan det hende kjære får tatt samtidig eller etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #1399 Del Skrevet 28. januar 2010 Det ble litt kjedelig idag gitt Hadde det koselig med kjære før idag, da vi tok buss en stund og var der vi skal tatovere oss, og så dro vi tilbake, og handla.. Så skulle vi til han igjen, og jeg hadde kjøpt lomper så vi kunne spise kjøttkaker på lompe. Bare slappe av og kose oss. Så drar han på badeland med ene søskenbarnet sitt, greit nok det. Men litt kjedelig når jeg er her kun for i kveld og natt. Skal ikke hit igjen før neste helg. Men jeg skulle nå sitte her da, med facebook og KG osv. Tenkte jeg skulle spille Sims 3, men det ville faen ikke virke på denni drit dataen, så da ble det ikke det Og det tok jo en stund på badeland, og så er han så sliten og bare ligger på sofaen når han kommer hjem. Jeg vil ha kjøttkaker og kose Legger meg nok etterhvert, for det her ble litt kjedelig. Så kan han gjøre hva han vil, og kose seg med lompene jeg kjøpte, imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #1400 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det ble litt kjedelig idag gitt Hadde det koselig med kjære før idag, da vi tok buss en stund og var der vi skal tatovere oss, og så dro vi tilbake, og handla.. Så skulle vi til han igjen, og jeg hadde kjøpt lomper så vi kunne spise kjøttkaker på lompe. Bare slappe av og kose oss. Så drar han på badeland med ene søskenbarnet sitt, greit nok det. Men litt kjedelig når jeg er her kun for i kveld og natt. Skal ikke hit igjen før neste helg. Men jeg skulle nå sitte her da, med facebook og KG osv. Tenkte jeg skulle spille Sims 3, men det ville faen ikke virke på denni drit dataen, så da ble det ikke det Og det tok jo en stund på badeland, og så er han så sliten og bare ligger på sofaen når han kommer hjem. Jeg vil ha kjøttkaker og kose Legger meg nok etterhvert, for det her ble litt kjedelig. Så kan han gjøre hva han vil, og kose seg med lompene jeg kjøpte, imorra! Kan få kjøttkake på lompe og kos når du kommer at da pus Endret 29. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå