Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1341 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) og sånn skal man dekorere stuen til fest Endret 16. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. januar 2010 #1342 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) fikk bare sett hårbildet jeg :klø: Men det var fint hår jeg er så klar for en fornying :dåne: Føler det bare henger og selnger rundt trynet nå... har ikke gjort noe med det på mange år utenom å farge det og stusse tuppene.. Sparing til bryllupet så... Så du det programmet "hjelper hjerne" på tv2 på torsdag eller? Det var om ei jente som stammet, og hun hadde så fin frisyre :rødme: Hadde noe lignende en gang.. savner den prøvde å finne bilde av henne, men finner bare der hun har håret oppsatt... Endret 16. januar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1343 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor får du bare sett det :klø: Jeg får sett alle, og gjorde det samme med dem alle.. Si ifra om det fortsetter sånn, eller om du får se dem etter hvert Håret mitt henger og slenger bare også. Og nå må jeg farge det! Blond ettervekst, og siden kjære kjøpte feil farge er det brun/kobber og så mørkere og mørkere brunt jo lenger ned til tuppene du kommer tror jeg Men den jeg pleier å kjøpe er billig på Vita nå, og det varer til jeg får penger Du kan få lov til å klippe og ordne meg Veitu det så jeg ikke.. Har vært hos kjære helt siden forrige helg, og han har ikke tv2 Takk for at vi har en haug hjemme, hadde ikke klart meg med bare nrk 1,2 og 3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. januar 2010 #1344 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg ser dem nå Åh kjipt med lite TV kanaler.. men så lenge man kan underholde hverandre skal man vel ikke klage Du får fly norsover så skal jeg fikse vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 16. januar 2010 _7HvURBhMGE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1346 Del Skrevet 16. januar 2010 Flott! Jeg lagra dem på photobucket og tok link derifra Nåja, jeg kan ikke si vi gjør det heller Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1347 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Åh nei for en kjedelig lørdag! Jeg bare sitter her rett opp og ned jo. Gjort i hele dag, bare vært på butikken en kjapp tur og var nede da vi spiste pizza. Bare pizza som er positivt idag. Faen skjæra at det går ann, je blir så lei ta ællt somma! Endret 16. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. januar 2010 #1348 Del Skrevet 16. januar 2010 Du har ikke noe du har lyst til å begynne med da? En hobby for eksempel? Noe du interesserer deg for som du kan videreutvikle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. januar 2010 #1349 Del Skrevet 16. januar 2010 For eksempel angående rom, du kan jo male rommet ditt i en stilig farge, sette opp masse avisutklipp sånn som på det bildet. Evt. kjøpe rammer og printe ut noen av bildene dine på fotopapir og henge opp? Du kan prøve å investere i ting til rommet ditt som du både har bruk for nå, og som du kan ta med når du flytter. Ting som kanskje gjør at du føler deg litt mer "hjemme" selv når du er hjemme alene? Nye gardiner, sengeteppe og noen puter slik at du får en koselig liten krok i senga. Teppe på gulvet, ny kommode hvis du trenger noe til å ha ting/klær i. En bokhylle som du ikke nødvendigvis trenger å fylle med bøker, men som du kan ha spill, dvder, cder, bilder, sminke, og ting som ikke har sin egen plass nå. Du kan jo gjøre det hele til et lite prosjekt du kan pusle med, hvor målet er å både ha noe å fylle tom tid på, men også få et fint resultat som du både kan trives med nå og ta med videre. Du kan planlegge og fantasere, deretter gå gjennom alle planer og gjøre dem mer virkelighetsrelle, både i forhold til hva man selv kan greie å få til og hva man kan få tak i slik at det hele ikke blir en kjempe dyr prosess. Kan hende dette er helt på jordet altså, men jeg bare skriver det jeg tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1350 Del Skrevet 16. januar 2010 Så søt du er Rekaaa Det er vel noe sånt jeg skulle gjort, jeg trives ikke på rommet mitt eller andre steder. Men når det gjelder rommet mitt, så er det så lite! Og det har skråtak, så er så lavt. I tillegg går pipa gjennom rommet, og den er jo ikke akkurat liten Dessuten tror jeg ikke jeg får lov til å male eller gjøre noe der, for de tenker at jeg kommer til å flytte snart uansett og da skal broren min få det slik han vil der, og de skal vente med oppussing til da Og nå, rundt 5-6år etter at vi pusset opp oppe, skjønner de at jeg kanskje skulle få valgt veggfarge og slikt selv. Jessda På en måte hadde det vært koselig å gjort noe der, for det er ikke meg i det hele tatt. Men samtidig så orker jeg ikke, jeg orker ikke gjøre noe der, føler det ikke er noe vits liksom. Og det gjør kanskje ikke noe, for forhåpentligvis har jeg ikke nytte for det rommet så fryktelig mye lenger. Lov å drømme Jeg liker å ta bilder, finne forskjellige bilder osv. Burde kanskje gjort noe med det. Jeg vet liksom ikke hva som er meg, helt hva jeg liker, hva jeg synes, hva jeg mener, hva jeg vil osvosv. Jeg vil endres. Bli sunnere, gå mer, bli friskere og sprek. Og jeg vil gå ned 20kg. Vil bli sånn jeg føler meg! Og jeg skal ordne opp i alle tingene mine. Finne frem og ordne alle bøker, blader, klær. Legge de i bokser. Ordne andre bokser, skrive på hva de inneholder, sortere ting. Få orden på livet. Nei, jeg vet ikke jeg. Føler jeg må gjøre så mye, finne ut av så mye. Men bare skyver alt fremover meg mens jeg går. Vet at ting ikke blir slik jeg vil ha det uansett. Men det kan vel kanskje gjøre ting bedre da?? Huff, nå ble det mye og dypt. Men det er så mye jeg kan si Jeg kan ikke akkurat skryte av at jeg har mange å prate med. Og om jeg skriver noe slikt her, så har jeg bare tatt det vekk med engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1351 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg sett de 5 siste Big Bang Theory episodene. Herlighet så bra! Ler like godt av hver episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) jeg begynte å tenke på hva jeg skal bruke lønningene på fremover. vet om noe, men ble litt i tvil. skal skrive en liste etter hvert. og snart skal dere få vite noe superkult! kjære la seg for en stund sia. pleier da å være jeg som legger meg i 11-12 tia, og han i 3 tia. men ikke idag gitt. men skal vedde på at han ligger der med den iphonen sin. eller så har han gjort det. er hverken trøtt eller våken, og gidder egentlig ingenting. Endret 17. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2010 #1353 Del Skrevet 17. januar 2010 og snart skal dere få vite noe superkult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1354 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan si det nå altså Da kjære og jeg var på konsert, så prata vi på tatoveringer. Han har 3, jeg har ingen. Så kom vi frem til, at på bursdagen min den 16 april, skal jeg tatoveres! Har hatt lyst lenge, men jeg er ikke sånn som tar noe bare for å ta, og liker ikke slike tribals eller hva det heter, det syns jeg er så upersonlig og stusselig Jeg vet hva jeg vil ha, og skal få satt sammen en tegning den skal jeg så klart vise dere Har tenkt til å ha stjerner på høyre underarm, stjernene skal være plassert sånn som prikkene i stjernetegnet mitt er, sånn det er oppe i himmelen liksom Men der er det et lite problem, jeg er vær, og jeg finner forskjellige slike bilder :klø: Her har væren 4 prikker, noen andre jeg har sett har 3. Kanskje greit å finne ut av det først Og, dette skal jeg ikke si til noen! Kun dere, og jobben så de vet jeg ikke kan jobbe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 17. januar 2010 #1355 Del Skrevet 17. januar 2010 TØFT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1356 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk Jeg skal prøve å få satt sammen noe bilde snart, og dra dit hvor jeg har tenkt å gjøre det. Så jeg får hørt pris og sånn, og bestilt time. Er en stund til april, men denne dama er populær, så gjør nok ikke noe om jeg er litt tidlig ute Er studio nedi byen, men jeg liker ikke det helt. Så da tar jeg bussen til et sted litt unna, tar rundt 35min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg vil ha ny pc nå! Har funnet ut at jeg kan spare 1000kr i mnd, da har jeg hvert fall råd til Finland ferie neste sommer! Kjære må få noe jobb snart, så da kan han også spare penger, så vi kan dele på fly og hotell. Men jeg bare tok sånn ut ifra hotell, fly og lommepenger og delte på et år. Så har jeg en del penger om ikke noe annet De første mnd nå blir det litt dårlig med sparing, skal ha uteklær, ullundertøy, kanskje snowboard og må ha et par tusen til tatoveringa. Men litt utenom det, og alle andre måneder, pluss bursdagen min, må jeg vel klare! Også må jeg jo spare til data da. Var det ikke det jeg tenkte litt på nå? Endret 17. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1358 Del Skrevet 17. januar 2010 aaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 17. januar 2010 At det går ann Pysjbuksa til kjære er litt langt ned, så syntes jeg at noe var galt.. La merke til at boxern hans var vrang! Begynte å le så jeg gråt! Han skjønte ingenting med engang stakkar, men så til slutt at navnet rundt var litt feil. Men da sa jeg at han er miljøvennlig hvert fall, bruker begge sidene, så slipper man å vaske boxerne så ofte! Sånt skjer når man skal kose midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 17. januar 2010 #1360 Del Skrevet 17. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå