Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var det også :jepp:

Skikkelig godt med en slik middag i blant, synes jeg :)

Også ble potetene passe kokt, kjøttpuddingen bra stekt og sausen bra! Makaroni kan man kanskje ikke faile så med :klø:

Har ikke kokt så mye poteter i mitt liv, og aldri stekt kjøttpudding, så må si jeg ble fornøyd med meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poteter og makaroni? Det er det rareste jeg har hørt! :fnise: Nå fikk jeg lyst på kjøttpudding.. Synd han godeste ikke er så fan av det.. :sukk:

Ha det gøy på konsert i morra! :romeo: (Kanskje ikke helt sånn musikk, men pytt sann.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du ikke ha det? :klø: Hva har du attåt a?

Kan vel ha grønnsaker, men kjære er vel ikke glad i det, og ikke hadde vi det heller :ler:

Takk takk, skal prøve på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier vel egentlig å ha poteter og brun saus og evt grønnsaker til kjøttpudding (i den grad vi pleier å ha kjøttpudding..) ;) Har aldri hørt om noen som har både poteter og makaroni til samme måltid før, så det var litt morsomt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pleide å ha poteter og makaroni til fiskekaker i brunsaus :Nikke: Jeg syns det er bortkastet for makaroni med brunsaus er ikke noe godt :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? :klø:

Hva er det med poteter og makaroni??

Man pleier vel å ha grønnsaker, og det syns jeg er best.

Men i dette tilfelle hadde vi ikke grønnsaker, og kjære vil ha makaroni.

Det er da godt sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn rart sammen :fnise: Begge er liksom hoveddeler av et måltid og sammen virker det så rart! :ler: Man har gjerne poteter med tilbehør, eller makaroni/pasta med tilbehør.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nå ikke jeg si da men :ler:

Til poteter kan man ha grønnsaker eller makaroni. Hva skal man liksom ha attåt makaronien? :klø:

Jeg ser ikke på makaroni som pasta, sånn som spagetti osv, for det går i hvert fall ikke ann å ha til poteter og slikt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The_69_Eyes_by_Seifex.jpg

Hvor skal man begynne?

Ca 19.30 var vi fremme i Oslo, kjøpte meg pølse på narvesen, og så gikk vi opp til John Dee.

20.00, og dørene ble åpna. Ventetiden var lang nok.

Og oppvarmingsbandet sugde, noe de fleste gjør. Det instrumentale var greit til tider, men dama som sang hadde skinntights, merkelig topp og flagrende greier rundt. Også så det ut som om det ansiktet hennes hadde opplevd et par operasjoner. Men gud veit.

Enda mer ventetid.

En fin sang begynte å spille, og jeg overhørte at den er fra Lost Boys filmen.

Så entret de finske mannfolka scenen, og fikk publikum til å klikke helt.

Jeg sto i 2 rekke, og fikk vokalisten helt over meg! "Woho!"

Men så, alle skal være så fulle, og alle skal så klart stå fremst. Noen jenter kom seg foran, men de var egentlig bare morsomme.

To jævler skulle absolutt frem, dytta så det holdt. Jentene helte øl og isbiter på han ene, og vi dytta dem langt vekk.

Men tilbake kommer dem alltid.

Han ene roa seg, men da kom det så klart en annna kar som hoppa og spratt.

Jeg blir så lei slikt. Det ødela stemningen, og en fin opplevelse.

Jeg sto så klemt noen ganger. Herlighet, jeg fikk øre"dobben" min til å hekte seg fast i håret til ei..

Kjære sto bak meg til slutt, og under en sang tok han tak i hoftene mine og vrikka meg frem og tilbake! Ja, her skal det danses!

Og danse gjorde vi. Jeg er utrolig dårlig på å digge musikk. Står der som en stokk. Kjære fikk da løst det opp litt, og til slutt vrikka jeg meg frem og tilbake og opp og ned.

Øresus så det holdt da vi kom ut. Gikk fort ned til Oslo S, kjøpte brus og mat og tusla til toget.

Snakket litt, drakk opp hele brusflaska, putta pluggene i øra og satte på musikk. Og så sovna jeg.

Å endelig få se The 69 Eyes var utrolig morsomt! Hørte mye på dem før, samme med kjære.

De er flinke, spiller jævli bra. Lyden var bra. Alt sånn sett var veldig bra!

Men resten kunne jeg klart meg fint uten..

Unnskyld meg, men gurimalla så mange merkelige folk det er på slike konserter. Jeg føler jeg passer så bra inn.

Bra jeg har de greiene i øra og piercingen i kjeften.

IMG_0118-1.jpg

DSC00281-1.jpg

Oi så bra bilder :ler:

og trykker du blir de større

Ikke ha på så høy lyd er alt jeg sier.

Skurrskurr!

http://www.youtube.com/watch?v=7lF9Ze8OT8s

http://www.youtube.com/watch?v=ioTlrUp9bZA

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 7.30 ca igår, har jeg fått rundt 4.5t søvn.

Kjenner øya begynner å bli litt tunge, håper jeg får sove godt i natt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at konserten levde opp til forventningene! :hoppe: Husker den første Nightwishkonserten jeg var på, for maaaange år siden. Det var den første "ordentlige" konserten jeg var på, og jeg fikk helt sjokk over folks oppførsel. Jeg stod helt fremst, og ei kjerring som insisterte på å stå der jeg stod endte opp med å svi hårene på underarmen min med lighter! :sjokkert: (Det hjalp ikke da.. Endte vel heller med å vekke krigeren i meg.. :lur: )

Poenget var vel uansett at jeg har innsett at for å slippe sånn så må man stå lenger bak. Det var til og med knuffing og galskap på Aqua-konserten jeg var på i høst! :dåne:

Høres ut som du har fortjent å ta senga snart, etter altfor lite søvn! Håper du får en god natts søvn nå, som en fin start på helga :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader! :sjokkert: haha, da er man jaggu gal!

Og på Aqua av alle ting :fnise:

Takk skal du ha! Håper på en god søvn ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen er sliten igjen, frokosten var ikke noe god, teen var ikke noe god.

Generelt en dårlig, kjedelig dag.

Eneste positive så langt er at jeg fant helt ut hvordan toll og mva fungerer.

Så snart blir det shopping på meg.

Noe annet er egentlig ikke bra idag.

Bare drømmer. Drømmer om ting jeg vil skal skje etterhvert.

Men det gjør de nok ikke. Mye så, men det blir uansett ikke helt sånn jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...