Minttu Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1301 Skrevet 8. januar 2010 Reka: Er ikke lett nei, er en jungel av kameraer der ute! Og mange er ganske like. Jeg har ikke akkurat så peiling på kameraer, men som jeg sa lenger opp, anbefaler virkelig Akam Les litt tester, sammenlign kameraer du kan tenke deg Dinedama: Det er sant, jeg var såå glad da jeg fikk tatt noen bilder og så forskjellen. Men ikke mye som skulle til for å slå det kompaktkameraet jeg har Er ikke så inne i det jeg heller, men jeg prøver nå litt
Minttu Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1302 Skrevet 8. januar 2010 Nå er jeg hos kjæresten min :happy: Istad sa jeg, "Unnskyld meg altså, men her om dagen hadde ei i barnehagen den søteste bodyen, og den må jeg bare kjøpe!" Også ga han meg bare en lang klem mens jeg sa, "kan kjøpe den litt stor da, så bebbin min kan bruke den når hu er 1år"
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2010 #1304 Skrevet 9. januar 2010 Hei snuppa Håper alt står bra til. Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg leser og følger med
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1305 Skrevet 9. januar 2010 Hei Hei:) Joda, går greit her! Det har jeg forståelse for
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1306 Skrevet 9. januar 2010 Så søte! Kan ikke si jeg skjønte meg så på han akkurat da, er liksom ikke slik reaksjon jeg får når jeg prater om noe ang.bebis
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1307 Skrevet 9. januar 2010 Jeg skulle finne ut hva navnet og passordet mitt til Youtube kontoen var, sånn at jeg kan lagre alle videoene jeg liker et sted! Skrev inn mailen og ba om brukernavn, tilbake fikk jeg 4 forskjellige navn Tok den ene og ordna passord, inne der var det en haug med videoer jeg har lagt til som favoritt! Jaja, kjekt og litt morsomt! Mye dårlig inne der også, har ikke blitt brukt siden '08. Nå har jeg et sted å lagre alle videoer hvertfall
Gjest Nanette Skrevet 9. januar 2010 #1308 Skrevet 9. januar 2010 Ja, youtube er kjekt til å lagre favorittsanger og videoer. Jeg gjør det samme selv for å lettere huske de og samle de en plass.
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1309 Skrevet 9. januar 2010 Det er veldig kjekt Jeg syns KG burde fikse litt her, så det å poste youtube filmer i dagboken blir lettere! Det skal gå, og jeg har fått det til en gang uten helt å vite hvordan! Men får det ikke til lenger..
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1310 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Snart skal kjære og jeg ha middag! Ytrefilet av storfe, fløtegratinerte poteter med franske urter, og peppersaus Håper det er godt :happy: Middagen kostet meg hele 40kr Potetene kostet 10kr, fra Mils, og kjøttet er sånn fredag og lørdagskjøtt fra Kiwi til 15kr Sausen fikk jeg av mamma! Idag har vi vært på CC Så på uteklær. De hadde en fin jakke på Sport 1, en lilla! Så også en pakke med jakke og bukse til 1200, helt vanlige uteklær, og jeg vurderer å kjøpe den! Er ikke slike snowboardklær jeg vil ha, men hadde vært kjekt å hatt det til å bruke på jobben, når jeg baser i snøen og bare aker på kjelke. Så vurderer å kjøpe en sånn pakke, og evt.kjøpe ordentlig snowboardbukse i tillegg, over nett Så litt på ullundertøy også, skal kjøpe genser og bukse fra Devold. Mamma og stefar har det og det er visst veldig bra, er dobbelt og varmere. Fikk kjøpt meg en bh også! Har en ordentlig bh, som er vanlig og god å bruke. Ellers har jeg 2 gode, men fine og de vil jeg bare bruke til fine ting Så fikk kjøpt meg en hverdags-bh, får kjøpe fler etterhvert Vanter fikk jeg også kjøpt! Tror kjære kunne tenkt seg å hatt en liten sønn nå, H&M har Rolling Stones klær Og jeg falt så for bittebitte små sokker og bodyer, "se! 0-1mnd, så små er de når de blir født" sa jeg, "ja, og da drukner de sikkert i de der". Det kan vel diskuteres Endret 9. januar 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1311 Skrevet 9. januar 2010 (endret) I kveld har min kjære og jeg spist en herlig biffmiddag! Ytrefilet av storfe, med fløtegratinerte poteter m/franske urter, og peppersaus. Kjempe godt! Jeg holdt kjære ute av kjøkkenet hele tiden, dekte på og tente på 4 hjertelys. Litt romantikk må til :happy: Og det må være den dyreste middagen jeg har laget, hele 40kr! Endret 10. januar 2010 av Minttu
Gjest Nanette Skrevet 10. januar 2010 #1312 Skrevet 10. januar 2010 Nå ble jeg sulten! Herlig mat dere koser dere med!
Minttu Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1313 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde en så flott lørdag Etter den herlige middagen, ble det litt avslapping og kos Så så vi på snowboardfilmene The B og samtidig som vi koste oss med brus, potetgull og sjokolade :happy: Den sistnevnte var helt okei, The B syns jeg var skikkelig flott og morsom Jeg har http://www.youtube.com/watch?v=LoF6TS4lSGk, så kanskje vi ser den en dag Idag tror jeg vi kommer til å ake på kjelke!
Minttu Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1314 Skrevet 12. januar 2010 Idag skulle mommo på sykehuset for å ta noen prøver, og fjerne en kul i brystet. Jada, det de idiotene av så kalte leger presterte å gjøre, var å punktere ene lungen da de skulle ta prøver. Så nå er hun innlagt på det sykehuset, og de skal vel få fiksa lungen etter hvert, om de ikke har gjort det. Var mamma som fortalte meg det istad. Hvordan i helvete klarer de å gjøre noe så dumt? Skulle da tro de hadde gjort det før, i det minste hatt litt peiling på hva de driver med da. Var på jobb fra 7-14.30 idag, kom hjem og spiste, dusja og ordna meg, så var det å gå ned igjen på jobb. Var personalmøte, og siden jeg har vært der så mye så skulle jeg få bli med. Var bra, og hyggelig!
Minttu Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1315 Skrevet 12. januar 2010 Sjekk det huset! Stygt som bare det på utsiden, men se den herlige innsiden
Minttu Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1317 Skrevet 12. januar 2010 Ja :dåne: Hadde jeg hatt så mye penger, hadde jeg vurdert å kjøpt det Har aldri vært i Trysil, så måtte nok tatt turen dit først da Har sett på hotellet der, oppi bakkene. Fyyy fader, så råflott! Jeg skal være der noen dager en vinter!
Gjest Rekaaa Skrevet 13. januar 2010 #1318 Skrevet 13. januar 2010 Håper det går bra med mormoren din Og det huset hadde en fin peis! :dåne: Lurer på om man kan kjøpe bare den og kjøre den til meg.. :klø: Ha en fin dag kjære Minttu
Minttu Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1319 Skrevet 13. januar 2010 Får håpe det ja, mamma og onkel skulle besøke henne i kveld Du får spørre dem Tusen takk, i lige måde
Minttu Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1320 Skrevet 13. januar 2010 I kveld har jeg laget og spist en ordentlig, og god middag! Poteter, makaroni, brun saus og kjøttpudding laget av mommo er sjeldent jeg og kjære spiser noe slikt, og siden jeg fikk en stor kjøttpudding av mommo, passet det fint å lage noe ordentlig Det var ingen som kunne kjøre kjære en liten tur på butikken i sted, så han sykla! Herlighet.. Gleder meg til den mannen får lappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå