Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg helthelt ferdig med gaver og ting!

Og jeg er så sliten! Og har vondt i armer, fingre, ryggen!

Bært meg ihjel, pga en ting!

Men nå har jeg blitt ferdig, kontoen gråt en skvett og kortet brant litt mer :)

Viser bilde av to ting jeg kjøpte senere!

Siden jeg er så sliten, skal jeg bare fortsette! Så nå skal jeg rydde det jævla rommet, støvsuge, skifte på senga og pakke inn gaver!

Jeg rydder bare fordi kjære kommer på lørdag og skal sove over til søndag. Ellers hadde jeg bare latt det være rotete, jeg er her kun når jeg er hjemme og skal sove, og når jeg sover er det mørkt, så da ser jo ikke jeg rotet :)

Så mye misliker jeg rommet mitt. Jeg orker ikke være inne her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Jeg har endelig vunnet noe!!

Da Vita åpna på CC for litt siden, var jeg jo der og handla, og da fikk jeg med et blad. I bladet var det annonse om en spørreundersøkelse man kunne være med i og om man vant, så vant man enten noen øyenskygger fra Gosh eller noe lipgloss fra IsaDora.

Kjære deltaker i Synovates undersøkelse for bladet Beauty!

Du er blitt trukket ut som en av 12 heldige vinnere av et sett med Trio Eye Shadow fra Gosh til en verdi av kr 327 per stk!

For at vi skal kunne sende deg premien må du svare på denne mailen og oppgi din kontaktinformasjon (navn, adresse og postnummer/-sted) så fort som mulig.

Vi gratulerer, og håper du får glede av premien din!

Jeg pleier aldri å vinne noe, så gjett om jeg ble glad! Og det er jo sminke! Wuhu, gratis sminke på meg :hoppe:

Jeg svarer på 4-5 julekalendere på nett også, nesten hver dag på alle, men vinner jeg noe der a tro :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet vel ikke helt hva det går ut på, så kan ikke si jeg har noen spesielle forventninger :fnise:

Men jeg håper jeg ser noen søte nissebarn da :Nikke:

Takk takk :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så gøy med premie! Gratulerer :jepp:

Jeg er med i denne julekalenderen på KG hver dag, men det er dårlig med vinning gitt :glare:

Muffinsene så ut som skikkelig snadder :sikle: De må prøves en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det nissefest på jobben, og det var morsomt :fnise:

Barna fikk poser med litt godis av nissen, og de posene som ble igjen ble lagt på pauserommet, så fikk kost meg litt jeg også :fnise:

Idag er det veldig kaldt ute, var -22 da jeg sto opp. Men det gjør meg egentlig ingenting. Syns det er verre at det er kaldt inne og jeg må ha på meg sånn genserting for å være varm :ler:

Nå skal jeg bare sitte her, og sysle på dataen med det jeg vil :Nikke:

I morgen skal mamma og stefar feire bursdag, og kjære kommer :strix:

Gleder meg til å se mamma når en blomst kommer på døra imorra :fnise:

Jeg bestilte jo juleoppsats fra Euro Florist, her om dagen sa mamma "jeg skulle laga en juleoppsats, men vet ikke om jeg har plass til den på lørdag!".

Hun har altså ikke laget noe enda, så blir jo morsomt når den jeg har ordna kommer på døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill du er med mamman din! :) 22 minusgrader var bikkjekaldt! :fryser: Her er det 12 minus, og det er mer enn nok vinter for meg. :ler: Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...