Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Minttu stiller hvert fall på jobb, selv om formen ikke er på topp. Og du var visst ikke den eneste som var litt redusert i dag. Folk var jo fortsatt i bakrus etter julebordet på lørdag. Ikke så rart, når de hadde avsluttet nachspielet kl 06.30 på søndag :ler:

Håper du kommer på julekaffe på onsdag, eller skal du jobbe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanette: Det var det :) Tusen takk :nigo:

The Kitten: Go' kvæll i stuggua :ler:

Serenity88 Tusen takk :happy: Former er vel så som så! Er ikke fyllesjuk da, men tett i nesa og hås.. Inne i min 3 uke som forkjøla, og jeg blir ikke bedre.. Aner ikke hvorfor, bør jeg dra til lege tro om det varer? :vetikke:

Purple Haze: Måtte bare dra på jobb ;) Er jo oppegående, er bare denna dumme nesa som er tett og nå er jo stemma og halsen verre, så er litt tung i huet til tider, men ikke noe mer :)

De dreiv visst på hørte jeg :ler:

Vet ikke om jeg skal jobbe, men jeg kan sikkert stikke innom om du vil det :) Når på dagen skjer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, du må jo komme innom, etter som det vanker julegaver til alle ;) Tja, vet ikke helt når det begynner, men rundt pausetid, sånn 11.30 og utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna 9.30 og var nede en tur da. Tenkte at jeg var ikke helt våken enda, så ville slappe av litt.. 13.00 skvetter jeg av at kjære dytter tlf ned fra nattbordet i søvne, oi så mye klokka ble :sjenert:

Da sto vi i hvertfall opp! Og da jeg var nede kom kjære med en sjokoladekule og en lapp, "de gåtene dine altså.. 'temperaturen er ikke høy'", så åpna han opp fryserdøra før han så i kjøleskapet, og der sto en julebrus til han :happy:

Jeg er litt flink til å lage kalender altså ;)

Nå skal jeg dusje, så spise kinderegget fra kalenderen min og så skal jeg få vaska en del klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Til meg også? :sjokkert:

Men jobber jeg ikke så skal jeg få tatt meg en tur innom! :happy:

Så klart til deg også. Du har jo jobbet hos oss i hele høst, så det skulle bare mangle! Vi begynner rundt 11, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kindersjokoladekalender (langt ord) høres godt ut. :jepp:

Det er godt også :sikle:

Har enda ikke fått sånne kuler, men gleder meg til jeg får det! Tror jeg får det i morgen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å bare slappe av med kjæresten :hjerte:

Han spiller et nytt mario spill på wii, mens jeg drikker te, spiser salt kjeks med krydderost og henger på blogger og ting jeg kommer borti :happy:

Litt kjedelig at jeg skal hjem i kveld, men skal få gjort en del når jeg er hjemme i noen dager nå.

Godt at jeg ikke skal hjem før 22 tida.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært på julekaffe på jobb, var der fra 11 til 13.

De som tok seg pauser var der, og noen som har jobba der før :)

Var veldig koselig! Spiste kaker og skravla.

Også fikk vi julegave, julevin og sjokolade fra sjokoladefabrikken nedi byen :happy:

Vinen er jeg litt skeptisk til, for jeg drikker ikke det, men sjokoladen er nok bare nomnom :sikle::fnise:

PH, jeg skal være stor jente og smaken på den da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Vinen kan du jo bare gi bort i julegave til noen. Må ikke drikke den opp, så lenge du ikke liker vin ;) Sjokoladen derfra er bare himmelsk god, syns jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A mor kan sikkert drekke'n :ler:

Jeg har da vel ingen å gi julegave til nesten, spesielt ikke vin, da har jeg den selv :fnise:

Har ikke smakt på sjokoladen, men elsker sjokoladen derifra :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns helt ærlig at det ikke er så fint når alt i et hus er hvitt.

Og når de pynter til jul, så er jaggu alt det hvitt nesten også.

Blir så utrolig mye hvitt, så stusselig.

Hvitaktige vegger og ting er greit, men ikke møbler, ikke mye i så fall. Jeg liker virkelig ikke hvite eller sånne stygge lyse Jysk møbler! Usj! Vil ha mørkebrunt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...