Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1101 Del Skrevet 4. desember 2009 Omega3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. desember 2009 #1102 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg la deg til på FB'en jeg også.. Siden jeg klarte å snoke meg til hvem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1103 Del Skrevet 4. desember 2009 Sjekk jern også...mange kvinner som har mangel på det! Deilig med vellykket shopping! Gir virkelig et løft for dagen Du kommer sikkert til å se smashing ut på julebordet :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 5. desember 2009 #1104 Del Skrevet 5. desember 2009 Kanskje du trenger litt mer lys? Lys gir energi, vil kanskje ikke anbefale solarium egentlig, men en lege foreslo det for meg en gang jeg hadde lite energi. Og multivitaminer. Så fint at du fikk shoppa så masse på B-young, de har mye fint der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1105 Del Skrevet 5. desember 2009 Så koselig at dere har skrevet :happy: Jeg må nok gå til innkjøp av noe Skal få tak i noe når jeg får penger, så får vi se hvordan det går! Takk for tips Jern ja.. Jeg burde sjekket det snart, tenkte på det for litt siden. Jeg hadde på 4 på ungdomsskolen, det er vel 4-6 år siden Det kan vel ikke stige og så bare holde seg der resten av livet? Tror dere det kan være lavt nå?? Må nok ta meg en legetime Jeg er nesten ferdig ordnet til julebord, trenger bare å pusse tenner og få på sminke Og det er 2t til jeg skal ned til barnehagen Tenke jeg skulle spise noe før jeg ordner resten. Har krøller håret til og med. Og klærne er supre! Toppen er så fin. Jeg kan ta bilde av klære, og legge ut imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1106 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg la deg til på FB'en jeg også.. Siden jeg klarte å snoke meg til hvem du er Deg så jeg engang jeg snoket rundt Men jeg visste ikke at det var deg, selv om jeg hadde en liten tanke om at det var det Mange til alle sammen, ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2009 #1107 Del Skrevet 5. desember 2009 Sikkert lurt å få sjekka jernlagrene! Ikke begynn å ta jern uten å ha sjekka at du trenger det, ihvertfall! Kos deg masse på julebord i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. desember 2009 #1108 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper du storkoser deg på julebord nå! Gleder meg til å se antrekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 5. desember 2009 #1109 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Håper du har en fin kveld! Endret 5. desember 2009 av Nanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. desember 2009 #1110 Del Skrevet 5. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2009 #1111 Del Skrevet 6. desember 2009 Og formen er bra, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 6. desember 2009 Takk takk jenter! Og Mazzi, det skal jeg ikke Purple Haze: Det kan vel diskuteres Kom meg ut av senga 15.30 La meg med engang jeg kom hjem i natt, sovna så fort jeg la hodet på puta og ikke ute av senga før istad.. Drakk ikke noe etter vi dro igår, så vekka kjære så han kunne hente et stort glass med vann Varma opp mat til meg gjorde han ista også Enn du da? Du var jo syk! Skal hoppe inn i boka di nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #1113 Del Skrevet 6. desember 2009 Stikker innom en tur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1114 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nå er det litt over 1.5t siden jeg sto opp Er i bedre form nå hvertfall, fått drukket masse vann og saft, tatt paracett, hosta meg i hjel og spist litt gryterett Hadde det så utrolig morsomt igår! Var hos foreldrene til M, og det huset var bare helt fantastisk! Alt var så bra gjort inne, helt utrolig flott og koselig. Julepyntet langbord på et koselig kjøkken, goood julemat, supergod riskrem og den beste julebrusen :happy: Alle var så flotte! Og vi kosa oss virkelig da vi spiste, og vi sang og skåla Etter mat og dessert satt vi i/ved sofaen, drakk og skravla (var ikke mye stille nei ) Dansa gjorde vi også! L er en racer på å snurre kvinnfolka rundt hvertfall! Men da han dansa med meg, ja jeg gikk på ræva Det var bare skikkelig koselig altså, for en flott gjeng Taxien skulle egentlig komme klokka 2, men den avbestilte de visst og fikk den til å komme 3. Fikk han til å kjøre en annen vei hjem, da kunne jeg bare hoppe av i svingen, ellers hadde jeg ikke kommet meg hjem! Da vi var der sto visst kjære der, "Der er kjæresten din!" hørte jeg rundt meg, og jammen sto ikke finingen min der og venta på meg :happy: Det var jaggu bra, ellers hadde jeg nok tryna på vei mot huset! Kledde av meg og la meg så fort jeg kom inn, og sovna med engang. Sov skikkelig godt! Våkna engang på morran og måtte etterhvert vekke kjære, ble svimmel av å røre meg og kom på at jeg ikke hadde drukket noe vann eller noe annet enn alkohol etter 2-3tia.. Så kjære måtte ned og hente vann og salt kjeks til meg. Nå er jeg i bedre form, eneste er halsen. Igår ble stemma mi bare mer og mer hås, så har vondt i halsen og hoster. Men det går vel over Idag skal jeg bare sitte her og kose meg med kjæresten min :happy: Klær Meget bra bilder http://i87.photobucket.com/albums/k132/Ida...pg?t=1260116329 http://i87.photobucket.com/albums/k132/Ida...pg?t=1260116358 Endret 6. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1115 Del Skrevet 6. desember 2009 Stikker innom en tur jeg. Så koselig :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #1116 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå er det litt over 1.5t siden jeg sto opp Er i bedre form nå hvertfall, fått drukket masse vann og saft, tatt paracett, hosta meg i hjel og spist litt gryterett Hadde det så utrolig morsomt igår! Var hos foreldrene til M, og det huset var bare helt fantastisk! Alt var så bra gjort inne, helt utrolig flott og koselig. Julepyntet langbord på et koselig kjøkken, goood julemat, supergod riskrem og den beste julebrusen :happy: Alle var så flotte! Og vi kosa oss virkelig da vi spiste, og vi sang og skåla Etter mat og dessert satt vi i/ved sofaen, drakk og skravla (var ikke mye stille nei ) Danska gjorde vi også! L er en racer på å snurre kvinnfolka rundt hvertfall! Men da han dansa med meg, ja jeg gikk på ræva Det var bare skikkelig koselig altså, for en flott gjeng Taxien skulle egentlig komme klokka 2, men den avbestilte de visst og fikk den til å komme 3. Fikk han til å kjøre en annen vei hjem, da kunne jeg bare hoppe av i svingen, ellers hadde jeg ikke kommet meg hjem! Da vi var der sto visst kjære der, "Der er kjæresten din!" hørte jeg rundt meg, og jammen sto ikke finingen min der og venta på meg :happy: Det var jaggu bra, ellers hadde jeg nok tryna på vei mot huset! Kledde av meg og la meg så fort jeg kom inn, og sovna med engang. Sov skikkelig godt! Våkna en gang og måtte etterhvert vekke kjære, ble svimmel av å røre meg og kom på at jeg ikke hadde drukket noe vann eller noe annet enn alkohol etter 2-3tia.. Så kjære måtte ned og hente vann og salt kjeks til meg. Nå er jeg i bedre form, eneste er halsen. Igår ble stemma mi bare mer og mer hås, så har vondt i halsen og hoster. Men det går vel over Idag skal jeg bare sitte her og kose meg med kjæresten min :happy: Klær Meget bra bilder http://s87.photobucket.com/albums/k132/Ida...nt=16ea1fe4.jpg http://s87.photobucket.com/albums/k132/Ida...nt=9d16f225.jpg Det høres ut som du hadde det veldig kjekt i går. Så fine klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1117 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det hadde jeg! Tusen takk :happy: Litt dårlig bilder, men det var veldig fint på og jeg fikk skryt av antrekket :happy: Som da jeg snakket med E, plutselig reiste han seg for å gå et sted og da lente han seg over meg og sa "Også ser du veldig bra ut i kveld!" Da måtte jeg le litt Endret 6. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2009 #1118 Del Skrevet 6. desember 2009 God beskrivelse av et kjempeartig julebord Ikke rart vi er litt reduserte i dag. Men det spiller ingen rolle, det var verdt det Må si vi er en flott gjeng, som vet å ha det moro sammen! Og du var kjempefin i går. De nye klærne var skikkelig stilige, og jeg likte håret ditt med krøller God bedring, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1119 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er det verdt ja Det er sant, lengelenge siden jeg har kost meg så masse og hatt det så morsomt altså! Tusen tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 7. desember 2009 #1120 Del Skrevet 7. desember 2009 Fine klær! Høres ut som en perfekt kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå