cypress Skrevet 13. november 2009 #961 Del Skrevet 13. november 2009 Er First Price sjokoladen god?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 13. november 2009 #962 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er helt med på "hvor er Willy/frukten?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2009 #963 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Er med på konkurransen jeg også Håper du har det fint Ha en strålende helg! Endret 13. november 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2009 #964 Del Skrevet 13. november 2009 Spiller Incubus engang til på hove, så drar jeg lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2009 #965 Del Skrevet 13. november 2009 Spiller Incubus engang til på hove, så drar jeg lett Ikke i år, for da skal du føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. november 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 13. november 2009 First Price sjokoladen er god ja Så gøy at dere vil det Da skal jeg se om jeg får ordna det imorra Kan si ifra imorra om når jeg legger ut bilder også skal jeg lage en ordning på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 #967 Del Skrevet 13. november 2009 Ååå jaaa, du mååå på Hove!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. november 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 13. november 2009 Gjør jeg det så ska jeg nok få hilst på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2009 #969 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke i år, for da skal du føde! Jeg tar med meg jordmora jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. november 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tar med meg jordmora jeg Føder i et telt ell noe på Hove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har begynt med Finn Frukten Drev å tok bilder ista, men så gikk batteriet Så da må vi vente litt altså, for ladern er hos kjære og jeg skal ikke dit før om tirsdagen. Men det blir bra Fikk skikkelig planer, så det blir morsomt Skal ordne det og legge ut på en blogg jeg har, så sier ifra når alt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. november 2009 #972 Del Skrevet 15. november 2009 Haha, kjenner jeg gleder meg veldig til Finn frukten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 15. november 2009 Så bra Jeg tror det blir morsomt Lo godt da jeg drev på istad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. november 2009 #974 Del Skrevet 16. november 2009 Haha, kjenner jeg gleder meg veldig til Finn frukten!! Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 16. november 2009 #975 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Me too! Endret 16. november 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. november 2009 Forfatter #976 Del Skrevet 16. november 2009 Alt skal være ferdig innen torsdag!! Skal få ordna bloggen og slikt, og tatt resten av bildene på onsdag eller torsdag, spørs når jeg drar til kjære Idag har jeg vært på jobb, fra 11.30-16.30, gått ganske greit idag, men håper jeg får vært nede med bebisene imorra Er egentlig der jeg skal være, men litt mangel på folk oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2009 #977 Del Skrevet 18. november 2009 Hei Fikk sms`n din nå, men turte ikke svare på det nummeret den kom fra. For det er det merkeligste jeg har sett. Meldingen din kom fra sønnen min sitt mobilnr Hvordan går det an liksom? Uansett, god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. november 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg sendte til 2nr Leita etter nr ditt kl.4 i natt, og fant to, så måtte jo bare sende til begge Stakkar sønnen din, så koselig melding han fikk på morrakvisten, sier han noe så får du bare unnskylde Så i går kveld bestemte kroppen seg for å ha enda en runde med oppkast.. Løp på do en gang i timen, i hele natt.. Og veldig kjekt å ikke rekke å gjøre noe, så man må tørke og vaske gulvet midt på natta Så fikk ikke sove stort i natt, 5 min her og der. Skulle legge meg på sofaen i dag tidlig, men da jeg skulle hente ting oppe så sovna jeg i senga, og der sov jeg til 14.00! Det var så herlig! Mamma kjøpte med cola, urge, rett i koppen, salt kjeks og kremost til meg :happy: Så jeg har fått i meg det, og har ikke kasta opp siden 10-12 tiden. Det er bra! I kveld blir det enda mer sofaslasking, skal se Luksusfellen og CSI NY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2009 #979 Del Skrevet 18. november 2009 Ååååå, da skjønner jeg. Han videresendte den til meg. Huff, han våknet tidlig i dag han da :dåne: Du kan tro jeg har grublet på hva som skjedde altså. Håper du blir fort frisk igjen da, og er klar for jobb på fredag i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. november 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 18. november 2009 Nei stakkar, vekka jeg han? Uff, du får be om unnskyldning fra meg altså!! Trodde du jeg var hos han kanskje Er ganske grei nå, får bare spise litt mer. Har stilt vekkerklokka til imorra tidlig, så om jeg ikke absolutt skulle bli dårlig igjen, så kommer jeg imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå