Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

hei søta :klemmer:

det korsettet var skikkelig stilig, utrolig kult! jeg vil å ha korsett som jeg kan bruke til olabukser :jepp: ..ikke sikkert han her hjemme syns noe om at jeg går ute blant folk med det :fnise:

Når det gjelder brødbakermarskin må jeg bare legge inn en kommentar :jepp: vi har det, og den er kjempepraktisk :jepp: våkne søndagsmorgen til ferskt brød eller andre bakevarer :jepp: ikke dumt :sikle:

håper du har en fin kveld søta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må lage en liste over ting jeg skal gjøre og kjøpe! For jeg har tenkt på så mye i det siste atte fy! Så nå må jeg skrive opp alt jeg kommer på, kan skrive på mer underveis. Så jeg får gjort alt sammen :Nikke:

Liste med ting som skal gjøres fremover:

- Kjøpe 2 fotoalbum, et med bilder av meg og kjære og ting vi har gjort/opplevd. Og et album med bare masse bilder av meg og ting jeg har vært ute på og opplevd, som f.eks konserter, Hove '08 og russetidene

- Få fremkalt en hel latterlig haug med bilder til fotoalbum

- Kjøpe sjablonger og spray til fotoalbum, evt. noen penner

- Få ordnet bakepermen, skrive ut oppskrifter og evt.kjøpe fler plastmapper på Clas Ohlson

- Kjøpe rød og grønn filt til gavekalender

- Kjøpe papir, ringer og tråder til gavekalender

- Så klart kjøpe gaver til kalenderen. 2 er klare!

- Og så klart lage kalenderen!

- Kjøpe glass til gelèlysene jeg skal lage, og kjøpe glitter og/eller små figurer osv som kan være inni lysene

- Få mamma til å lære meg å strikke! yeah right..

- Fremkalle noen bilder fra russetia '09 og ramme inn sammen med russekortene mine og kjære sitt ? Evt. lage to kopier så han også kan ha.

Jeg lager link til lista på forsida, så kan jeg bare skrive mer underveis om jeg kommer på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso: Snuppa :klem:

Jeg vil nå ikke ha et å bruke blandt folk, men til å ha under klær for å holde inne bollemagen og for å være litt fin for kjære :fnise:

Jeg håper jeg får brødbakemaskin av mamma og de til jul!

Ha en fin kveld du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært gøy da, men så mange føler jeg er litt vel mye :fnise:

Jeg får bare skrive og skrive på alt jeg kommer over, men som regel er jeg sånn at når jeg ser en tråd og leser så bare "jaja. care", gidder ikke yttre min mening :ler:

Kanskje jeg skal begynne å skrive masse og plage alle med mine meninger :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

:klemmer:

Kjære og jeg spiller Punch Out på Wii nå :jepp:

Så gøy!! Jeg klarer faktisk å slå han noen ganger :fnise:

Bra vi ikke er dårlige tapere ;)

Koselig stund med kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :goodbye:

hørtes ut som dere hadde det koselig igår, det er moro med wii :jepp:

tror jammen jeg skal spille litt når jeg kommer hjem, hvis jeg rekker da!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :klem:

Det var veldig koselig! :jepp: På lørdag skal vi til ene onkelen til kjære, for familien skal spille poker og sånn, jeg skal ikke spille da, kan ikke jeg :lol: Uansett, når kjære og jeg er hos kjære igjen på kvelden så skal vi spille punch out, og den som blir slått ned/får et rødt kryss må shotte Minttu :fnise:

Blir vel jeg som må shotte mye :roll: Så litt spilling og kos på dagen og mer spilling, kos og drikking på kvelden! Ene kompisen til kjære kommer også på kvelden :)

Idag skal jeg ikke gjøre stort! Har vært på jobb fra 8.30-16, nå har jeg spist litt. Skal pakke etterhvert, for jeg skal hjem igjen i kveld.. :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig du! Det skulle da bare mangle :happy:

Da jeg satt inne og så du kom igjen, måtte jeg bare løpe ut for å rekke og hilse på, og tilfeldigvis var lille D våken, så da gjorde det jo ikke noe om jeg gikk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bo så fordømrade dumt til, eller å begynne på jobb akkurat halv 12. Jeg hater det førstnevnte mest.

Jada, det går busser 1km nedafor meg, men, de går derfra kun halv eller klokka 7-8 om morran!

Skal jeg ta noe anna må jeg gå i en halvtime for å komme ned til hølet de kaller sentrum av dette lille stedet, men der går det buss i fra a hel som ikke går forbi der jeg skal, også går det en a halv..

seriøst. og noen ganger blir jeg så drittlei den dumme byen her og det meste med den. men det går jo ikke ann å flytte ned til byen for å få det lettere, eller til noen andre steder. uansett vil jeg ikke flytte langt unna. jeg blir helt alene.

dagens faenskap.

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...