Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 #781 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjære president Minttu Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ha en fin helg du også, visepresident Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2009 #783 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper resten av vakta gikk greit i dag Go hælj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #784 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det gjorde det veitu! Og jeg kjente S som henta O.H Også fikk jeg med meg pizza hjem, men har ikke spist enda for hadde bakt potet til middag God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) 1:40 :happy: Nå fikk hvertfall lyst på skinnjakke Endret 23. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2009 #786 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det gjorde det veitu! Og jeg kjente S som henta O.H Også fikk jeg med meg pizza hjem, men har ikke spist enda for hadde bakt potet til middag God helg! Bra at det gikk fint da Verden er ikke stor gitt, men hun er vel omtrent på din alder, og gikk på skolen samtidig med deg, så ikke så rart at du kjenner henne Jeg tok og med pizza hjem. Det ble lettvinn middag på meg i kveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vi gikk i klasse sammen på u-skolen Så bare hyggelig å komme i snakk med henne igjen Gikk ganske greit, de fleste ble henta etter at du dro, og jeg begynte å rydde, sette opp benker og kosste da Ordna på avdelinga og kjøkkenet så alt var flott til halv 5 Tenkte jeg skulle ta litt til frokost i morra Endret 23. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #788 Del Skrevet 23. oktober 2009 Må bare skrive om noe som skjedde på jobben idag! Da barna sov satt jeg, L og G og prata, så begynte vi å prate om hva vi skal ha til varmmat neste fredag (mener jeg) siden ei på avdelinga fyller 1år da, så sa G at det var det samme hva vi har for da har hun fri. Så sa hun at hun kunne godt ha hatt fri mandag, tirsdag og onsdag også "Jobbe bare på torsdager! Ja da får du fin lønning", sa jeg da, "Jammen jeg har en anna jobb å je ama" sa G da, så kom plutselig L med "Hu er hore på si!" Og fy fader å vi lo, og latteren til G er jo så bra Så så G på meg og bare "vil du vite hva det er da??", visste ikke helt hva jeg skulle svare, så fikk hun sagt "Jo, telefonsex!" Herregud å vi lo enda mer! Den andre jobben er at mannen kjøper og ordner biler før han selger de igjen, men G er visst litt med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2009 #789 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slik prat skal man altså utsette småbarna for på jobb? :dåne: (og latteren til G er bare til å daue av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 23. oktober 2009 Døh, det første jeg begynte med var "da barna sov.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 23. oktober 2009 Brreeeaaatthhh For Meeeeeee jeg skal opp klokka 9 for å være med folka mine, for broren min skal spille håndballkamp.. Men nå driver jeg og bestemmer meg for hvilken BFMV genser jeg skal ha, jeg tror jeg tar denna herre her For de andre var så kjedelige Også skal jeg ha denna her, se så finee! Og de glassene her! Superkule Også sikkert den herre , har en anna en, men den vil jeg ha til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2009 #792 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hah!! Jeg har sett Bullet for my Valentine på Hovefestivalen for 2 år sida, bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) 2år sia? Ikke i 2008? Er vel bare da de var der Jeg var der jeg også tenkt! Også var jeg på konserten dems i Oslo 2.desember, hvor jeg sto i kø i 2t i pjuskregn og kulde. Men resultatet var at de kom ut en tur, rett foran meg og jeg sto helt fremst, rett foran vokalisten inne Noe som resulterer i noe så fint som = dette her Endret 24. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 24. oktober 2009 #794 Del Skrevet 24. oktober 2009 Brreeeaaatthhh For Meeeeeee jeg skal opp klokka 9 for å være med folka mine, for broren min skal spille håndballkamp.. Men nå driver jeg og bestemmer meg for hvilken BFMV genser jeg skal ha, jeg tror jeg tar denna herre her For de andre var så kjedelige Også skal jeg ha denna her, se så finee! Og de glassene her! Superkule Også sikkert den herre , har en anna en, men den vil jeg ha til pynt Er det brev til julenissen du holder på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. oktober 2009 #795 Del Skrevet 24. oktober 2009 2år sia? Ikke i 2008? Er vel bare da de var der Jeg var der jeg også tenkt! Også var jeg på konserten dems i Oslo 2.desember, hvor jeg sto i kø i 2t i pjuskregn og kulde. Men resultatet var at de kom ut en tur, rett foran meg og jeg sto helt fremst, rett foran vokalisten inne Noe som resulterer i noe så fint som = dette her Ja, jøss det måtte jo være i fjor :dåne: Men nå er ikke jeg særlig fan av dem da For meg var høydepunktet konserten med Racounteurs og Band of Horses. Mer indyrocker jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2009 #796 Del Skrevet 24. oktober 2009 Brreeeaaatthhh For Meeeeeee Det var smileyen sin det! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #797 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er nok ikke min liste til nissen det, detta kjøpte jeg nå + en ting til kjære som han skal få i gavekaldender. 1002kr brukt idag! Gleder meg til å kose i BFMV genseren :happy: Var i fjor ja Jeg var der for BFMV, Dimmu Borgir, Coheed and Cambria, Panic! At The Disco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det var smileyen sin det! Håper du får en fin helg! Ikke sant! :happy: Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #799 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå er jeg ferdig med boka! Fy fader så bra, man bare venter på slutten for å få vite hvordan ting henger sammen og alt er bare helt merkelig! Så glad for at jeg kjøpte enda en, så nå er det bare å begynne på den Klokka 19.00 skal kjære og jeg på Egon, litt for sen bursdagsmiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 #800 Del Skrevet 24. oktober 2009 Høres koselig ut! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå