cypress Skrevet 20. oktober 2009 #761 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe, ser Dinedama har forklart nærmere om mint-drikken Minttu Jeg er ganske sikker på at de har tatt det inn på polet i Norge nå ja. Det er godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. oktober 2009 #762 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det var da fælt hvor du driver og faller da! Hmm, hvordan er det med balanseevnen her egentlig? Ikke noe Minttu på deg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #763 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Den finnes på polet i norge ja Here here.. eller "hear hear!" Endret 20. oktober 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #764 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei vennen!! Nå sitter jeg å ser ut av vinduet og ser at det lysner, er så mørkt når jeg står opp nå!! Håper du får en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #765 Del Skrevet 21. oktober 2009 Cypress: hehe ja Det må prøves! Nilla: Den er nesten bedre når jeg er full, det er ikke tull! Jeg skjønner ikke at det går ann, jeg klarer bare ikke å sykle! Jeg sa til kjære igår at jeg ikke vil ha sånn sete bakpå sykkelen til en unge, men sånn vogn man har bak sykkelen, og da kom han med "Da må du først lære deg å sykle", "derfor kan faren til barnet ha den på sykkelen sin" sa jeg da Dinedama: Taaakk Miso: Hei snuppa! Asj, sånn er gørt! Ser ikke frem til å måtte ha tidligvakt den 13, må opp 6 da.. Da er det jo 2-3t til det er lyst! Håper du har hatt en fin dag så langt, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg leser om Finland Jeg skal dit! Jeg må! Får jeg ikke dratt til sommeren, så skal jeg til neste sommer! Og jeg skal være superturist, må dra til Suomenlinna og Korkeasaari zoo Og masse butikker og puber! Drikke meg drita med finner! Men nå tror jeg vi skal gå på butikken for å kjøpe godis OH, jeg skal ha masse finsk godis! Og jeg har faktisk spist finsk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 21. oktober 2009 #767 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nilla: Den er nesten bedre når jeg er full, det er ikke tull! Jeg skjønner ikke at det går ann, jeg klarer bare ikke å sykle! Jeg sa til kjære igår at jeg ikke vil ha sånn sete bakpå sykkelen til en unge, men sånn vogn man har bak sykkelen, og da kom han med "Da må du først lære deg å sykle", "derfor kan faren til barnet ha den på sykkelen sin" sa jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #768 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #769 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huhu jeg har fått skrivern til å funke på min stasjonære, så skrev ut to kakeoppskrifter. Skal ordne fler senere, og ha de i slike plastmapper i en perm, da kan jeg søle så mye jeg vil på de mens jeg baker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #770 Del Skrevet 22. oktober 2009 spennende med baking, hva slags kaker skal du lage da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2009 #771 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kanskje du skal bake og ha med kake på jobb i morra? Det er jo en voksenbursdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #772 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skal ikke bake noe idag jeg Bare begynte med å ordne meg en bakeperm Hvem har bursdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå har jeg ordnet en ting til kjære Så på lørdag har jeg nok en glad mann ja! Og han som fikk sko til 900 og 1000 for å betale bassen og det her ble litt over 400kr.. Jeg forventer en superfin julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 #774 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så snill du er med kjæren din min fikk PS3 i bursdagsgave og speilreflekskamera i morgengave så jeg forventer litt av hvert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 22. oktober 2009 Åh, det er ikke verst! Du fortjener jammen noe bra ja! Litt lyst til å kjøpe den nye PS3 til kjære i julegave, men uff.. Så dyrt.. Tenkte at hvis de synker litt i pris etter jul kan han få da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 #776 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja de er fryktelig dyre Jeg kjøpte allerede i mars så da var de virkelig svindyre.. :dåne: Men han ble glad og da er ikke prisen så nøye :rødme: Jeg skal få ordentlige scootersko i bursdagsgave Det trenger jeg, så det skulle han fikse Så fikk jeg nintendo wii i bryllupsgave fra han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #777 Del Skrevet 22. oktober 2009 De synker vel litt, så kanskje kjære er heldig en dag Så bra! Så kjekt når man trenger noe, da er det jo lett å gi noe også Og wii er ikke ille da :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 #778 Del Skrevet 23. oktober 2009 Drømte om deg i stad! Du var president på KG, og krevde at alle skulle begynne innleggene sine med "kjære president Minttu"! Dessuten hadde du utnevnt Miso til hovedmedlem, mens vi 90000(!) andre var mindre viktige.. Liker deg bedre sånn som du egentlig er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #779 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mazzi! haha Jaja, dere kan nå få begynne innleggene deres hvordan dere vil og hilse på meg hvordan dere vil! Det er mange her inne som betyr masse for meg da, ikke bare miso Du for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #780 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) You're just another star that's burnt out too quickly But I still see you, shining.... Endret 23. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå