Minttu Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 18. oktober 2009 Katte som liksom har vært utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har vært ute og gått lang tur nå, hele 3 kvarter var jeg borte Og det hjalp på ryggen og humøret! Jeg gadd ikke gå hovedveien, så gikk litt opp og rett inn i haugen av hus og småveier, noe som resulterte i at jeg rota meg bort Er ikke akkurat kjent blant småveiene i dette område kan man si Men så noen fine hus og fikk i hvert fall gått meg en skikkelig tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2009 #743 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gammelgammel mann med lang nese på sparkesykkel med rosa, svær hjelm som hever øyenbrynene for unge damer! Seriøst :ler: Mazzi har draget Oh yes! Det er godt å vite! ..men jeg tror ikke jeg skal bytte ut han godeste til fordel for han luringen der med det første! Kjempekoselig å treffe deg på fredag, Minttu! Godt du kom deg trygt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 #744 Del Skrevet 19. oktober 2009 Aha... er det du som skjuler deg bak den herlige finske drikken... (Har gått på en eller to minttu-smeller i min studietid ja.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. oktober 2009 #745 Del Skrevet 19. oktober 2009 SKjønte ikke så mye nå jeg heller men det tok ikke så lang tid før krona ramla ned. Grattis med ny identitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #746 Del Skrevet 19. oktober 2009 hei søta håper det går bra med deg etter fallet!! huff, det hørtes veldig vondt ut! Du får ta vare på deg selv og pleie deg vet du! håper du får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Mazzi: Får da ikke håpe du gjør det I lige måde Cypress: Er det noe finsk drikke?! Omg, det må jeg smake! Vet ikke om du har lest hvorfor jeg kaller meg det, men jeg tenkte ikke på noe drikke! MaiL: Thank you Miso: Hei snuppa Det går bra! Men hadde veldig vondt i ryggen på lørdag! Men ble bra igjen etter den lange gåturen min igår Idag har jeg vært på jobb, og vært hjemme en tur! Mamma ville ha meg hjem på middag Jeg bor hjemme altså, men er hos kjære for øyeblikket Dessuten skulle mamma og jeg til ei venninne av hu for å klippe oss, så da tenkte hu at jeg kunne komme hjem og spise Endret 19. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2009 #748 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ble det hårklipp? Tenkte jeg bare ville fortelle deg at du fikk masse skryt på ledermøte i dag. Alle som har jobbet sammen med deg, syns at det går så fint med deg, og at du passer godt inn hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. oktober 2009 #749 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg fikk æren av å ha visning nr 9001 i dagboka di! Så gode tilbakemeldinger du får på jobben! Høres ut som om du har havna på rett hylle. Den utdanninga du holder på med (eller har pause i fra), er det i den retning eller? Virker jo som om det kunne være noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #750 Del Skrevet 19. oktober 2009 Purple Haze: Det ble det Blir fort noen slitte tupper, så de gikk av og klippa opp litt Virkelig?! ååh, så stas :happy: Nilla: Ja, det er koselig Jeg går ikke noe skole nå nei, og jeg har bare gått videregående Men har gått helse og sosial og barne-og ungdom, jeg har jo trivdes med det så det blir vel noe innen det jeg kommer til å jobbe med fremover så sant mulighetene er der i årenes løp Jeg ble jo så og si ferdig med siste året på vgs i sommer, gikk allmenn påbygg! Noe som var skikkelig dritt, harde fag, ødeleggende lærere, fæl skole og alt.. Så kan si at det året gikk ikke like bra som de andre.. Strøk til og med på matteeksamen, så det blir jo ikke noe videre utdanning på meg før jeg får bestått den.. Skal ta den opp igjen 30.november, men det er en grunn til at jeg strøk liksom Men ja, jeg vet ikke om jeg kommer til å utdanne meg noe mer, selv om jeg vil, for man føler jo at alle andre er så flinke og går høgskole.. Og det sikkert begrenset hva man kan gjøre med bare vgs. Men en får sjå, jeg vet ikke helt hva jeg vil eller noe.. Men trives i bhg nå da Takk som spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. oktober 2009 #751 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skjønner at det ikke er særlig fristende med høyere utdanning når ståa er sånn ja. Men det er jo tydelig at du har talent i hvert fall. Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #752 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror ikke dagboka di vil henge igjen på mine inlegg Så derfor prøver jeg igjen Jeg tenkte også på brennevin når jeg så det nye nicket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #753 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nilla: Det frister ikke noe særlig enda nei.. Jeg orker ikke tenke så mye på det lenger, vil heller fokusere på andre ting og ta det litt som det kommer Og forhåpentligvis er det ikke så stort problem å få jobb i barnehager, om det er det jeg vil Tusen takk Dinedama: Wee Jeg bruker Mine Innlegg veldig lite, jeg har mange dagbøker som bokmerke på linja under der jeg skriver URL Bare jeg som ikke visste at det var det eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2009 #754 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg visste det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #755 Del Skrevet 20. oktober 2009 Smaker munnskyllevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg har kjøpt meg en Camilla Läckberg bok idag! Isprinsessen heter den Er jo snart ferdig med Steinhuggeren Må ha de andre også, har de to jeg nevnte nå og Tyskerungen Også har jeg vært såå snill mot kjærestepusen miin Han fikk bursdagsgave av meg idag, sko til 900kr Og 1000kr som hjelp til å betale bassen Så da får han snart betalt den! Og på lørdag skal vi spise på Egon, siden han har hatt bursdag :happy: Også kjøpte jeg sånne plastikkmapper til å ha i perm.. For jeg er så husmor Jeg skal ha de i perm, med kakeoppskrifter i, for søler man på de er det jo bare å tørke av!! Også hadde jeg det veldig koselig på jobb, og kjære og jeg syklet til byen og så hjem til han, så vært sprek! Flott dag, i kveld skal vi ha Crispy chicken til middag Endret 20. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #757 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ansjoni: Bra jeg ikke er alene Dinedama: Men såå vondt er det vel ikke? Men siden det er finsk, så skal jeg drikke det uansett Nå skal jeg se ny The Big Bang Theory episode, som ble sendt i usa igår Kjekt med nedlasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #758 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei vondt er det absolutt ikke Veldig friskt og godt Legg den i fryseren en stund før den skal drikkes så blir den ekstra god Så må den selvfølgelig shottes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #759 Del Skrevet 20. oktober 2009 ååh, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå er det crispy chicken i ovnen :sikle: Deilig, med salsa, rømme og mais! Godt med ost og salat, men det har vi ikke Og tror dere ikke at min tur ned trappa ikke var nok!! Jeg tryna på sykkel idag, på vei til jobb. Herreguuuud Jeg velta liksom, men sklei samtidig bortover.. Helt usaklig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå