Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #721 Del Skrevet 17. oktober 2009 hei vennen tusen takk for en koselig kveld igår, det var kjempekoselig å treffe deg håper alt gikk bra på turen hjem ha en strålende lørdag vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei snuppa Takk, i lige måde! Veldig hyggelig! Var litt godt å få satt seg på toget, hadde vondt i tæra Var mange folk der, men så godt og stille! Hørte på musikk og leste i boka mi helt til kjære kom på Så satt der vel alene i 1.5t Veeeldig koselig når han kom på! Jeg ble så glad Håper du hadde det greit på din litt kortere togtur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #723 Del Skrevet 17. oktober 2009 bra togturen gikk bra, koselig at han kom på da :rødme: er jo koselig å ta toget sammen, litt småromantisk :rødme: ja da, turen gikk bra!! var veldig stille og rolige, lite folk så det var deilig!! satt å slappet av og prøvde å se litt ut, men det var jo ikke så lett siden det var mørkt ute kjære hentet meg på stasjonen :rødme: ha en flott dag vennen, kos deg og slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 17. oktober 2009 Igår var jeg på treff, og det var kjempe hyggelig! Var med Miso, Rekaaa og Mazilla. Kjempe hyggelige jenter :happy: Hang på peppes fra 18.30-22.00 ca, veldig koselig! Da jeg satte meg på toget for å dra hjem, hørte jeg på musikk og leste i boka mi. Leser Steinhuggeren av Camilla Läckberg Måtte jo høre på musikk, han mannen som sa "neste stopp er blabla, plattform på venstre" hørtes så gay ut.. Og måten han sa steder på var jo helt teit. Men man hørte på jo på Dette Og etter 1.5t togtur, kom kjære på toget For han hadde vært på bandøving fra torsdag, så da skulle han ta toget med meg hjem Og han ble glad for Urge og jappen! Takk for en flott kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så flott! Var ganske så mørkt ja, så ikke så mye jeg heller, bortsett fra et lys i ny og ne Og glad for at jeg satte meg i vogna hvor doen og slik er, for i vogna bak var det en gjeng med eldre folk som prata og lo så fælt! Bra det er dører i mellom Bra han gjorde det! Du fortjener ikke stå og vente i kulda på noe buss eller taxi Du også snuppa, kos deg masse! Får håper det ikke skjer for mye i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Gammelgammel mann med lang nese på sparkesykkel med rosa, svær hjelm som hever øyenbrynene for unge damer! Seriøst Endret 18. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #727 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gammelgammel man med lang nese på sparkesykkel med rosa, svær hjelm som hever øyenbrynene for unge damer! Seriøst :ler: Mazzi har draget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja! Han glodde jo så på hu da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hahah fy faen, jeg gikk så på ræva ned de to siste trappetrinna her Og plassen fra siste trinn til veggen er ikke så lang, så jeg slo foten hardt inni veggen og har nå sår og supervondt på/i ene tåa og stortåa er rød og øm.. I min ferd ned trappa klarte jeg også å slå øm rumpe og rygg.. Noe av det morsomme var at jeg prøver å ikke banne, så jeg ropte bolle, også bærte jeg ned en tallerken med en bolle Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, så det gikk litt i begge.. Bra kjære kom og lo med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. oktober 2009 #730 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke rart jeg ikke fant deg igjen, du har jo byttet identitet Så bra at dere hadde det gøy på treff i går Håper resten av helga di blir fiiiiin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #731 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk :happy: Ha en flott helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dream Theater - The Best Of Times Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gryterett Og kjæresten min er bare søt og snill idag :rødme: Han har hjulpet meg med å henge opp klær og åpna dører for meg idag, "du er jo invalid du nå" er unnskyldninga Når han er sånn så tenker jeg så klart på hvordan han ville oppført seg om jeg var gravid og hadde vondt og vansker Tror han ville vært meget bra, ellers hadde han nok fått hørt det Hvis man kan få tak i sånn svær pute man kan putte på magen for å leke gravid, så vil jeg at faren til mitt barn skal prøve sånn Håper alle go'jentene har en super lørdag og helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Budsjett oktober/november: - Sko til kjære og meg: ca.2000kr - Egon 23/24 okt. : ca.500kr - Surprise til pus : 450kr - Tannlege : 150kr - Gelèlys fra Panduro: 89 eller 249kr, kommer ann på hvilken - Pigmentfarge til gelèlys: 33,50x2=67kr - Former til lys: uvisst Er sikkert mer :klø: Endret 17. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dagens Horoskop for Væren: 18.10.09 Du elsker denne årstiden fordi det er kaldt og klart i været. Dette er et symbol på hvordan du har det inne i deg. Livet er sårbart. Du er i det filosofiske hjørnet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #736 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nå er det tid for frokost, te og boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. oktober 2009 #737 Del Skrevet 18. oktober 2009 Frokost? Brunsj, i beste fall... Uansett, kos deg Hvordan får du til å skifte tittel på dagboka di? Det skulle jeg gjerne gjort også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Sen frokost/lunsj Sånn skjer når man legger seg sent, står opp litt for sent og bruker lang tid på badet fordi man skal barbere legger og dusje Du går på det første innlegget ditt og velger Rediger -> Full Endring Endret 18. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. oktober 2009 #739 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ahhh, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 18. oktober 2009 No problem Jeg skjønner ikke noe av sånn blogg her inne!? Hvordan gjøre så kun de jeg vil kan se den, hvordan gjøre den privat liksom? Hvorfor er alle instillinger på engelsk?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå