Nilla Skrevet 14. oktober 2009 #701 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk jenter Gikk bra hos tannlegen! Jeg trodde jeg hadde hull, men det hadde jeg ikke Jeg må bare begynne med sensodyne tannkremen, og bli flink til å bruke tanntråd Fikk skryt for at jeg brukte flour Jeg fikk til og med premie, en liten flaske med flour som er til barn, smaker visst tyggis Også tror dere ikke jeg ENDELIG fant en lilla hettegenser på H&M, nå som jeg ikke har penger og de har bare en i str!! Bæsj, får se om jeg får kjøpt den før jeg tar toget på fredag! Null hull!!!! Flinke I-K! Og så typisk at man finner det man leter etter når man ikke har råd til den. Men, kanskje de kan henge den av?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2009 #702 Del Skrevet 14. oktober 2009 Godt at det ikke var hull da Blir spennende å se deg med nyfarget hår. Tenker du ble kjempefin Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk jenter Jeg tenkte faktisk ikke på å prøve den og be den henge den av Ble så sur av at jeg ikke hadde funnet en før og nå ikke hadde penger Blir nok like mørk i huggu, men godt å få farga etterveksten, håret blir så mye finere med nyfarget hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2009 #704 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gratulerer med fine tenner og fint hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk Sånn vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2009 #706 Del Skrevet 14. oktober 2009 Drømmer om forlovelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er en tekopp da! Vil nok ha finere ring om en mann skal fri til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg trodde jeg kunne få sove i fred og ro helt til 9.30, men sånn blir det så klart ikke her... Våkna av at stefaren min dro på jobb med firhjulingen sin, bråker jo som faen da.. Og det var vel i 6 tia! Etter det var jeg halvvåken, så begynte så klart mamma og broren min å prate om noe og han surve.. Så hørte jeg at mamma kjørte ut bilen og dro på jobb, mens broren min var nede å surva fortsatt. Han var ikke i form og hadde ikke gjort alle leksene og slikt.. Så jeg prata med han, og så måtte jeg prate med mamma på tlf.. Til slutt dro han avgårde da, men han kom tilbake etter en liten stund! Så var det å prate med mamma enda mer, hun skulle jobbe litt og så komme hjem.. Jeg skal på jobb til 11.30, og hadde tenkt til å gå rundt 10.30, men nå kan det hende jeg blir kjørt, så da har jeg enda bedre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 15. oktober 2009 Idag hadde jeg det veldig gøy på jobb 4 andre som jobba nede idag, de som pleier å jobbe der liksom, og de er jo så hyggelige og morsomme da! Vi lo så tårene trilla Prata om strekkmerker, pupper, at gatene her i byen er så bratte og at hu ene som skal flytte til en by litt lenger unna liker den byen, for der er ikke bakkene så bratte Og alle, untatt en, bleie jeg skifta idag var bæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2009 #710 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er en tekopp da! Vil nok ha finere ring om en mann skal fri til meg dæven, jeg så ikke koppen jeg.....bare ringen... Godt at du hadde det moro på jobb. Mye latter nede på småbarn, slik var det da jeg jobba der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den ringen var jo gigantisk ;D Veldig gøy der nede :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Idag har kjære og jeg vært sammen i 3år 3uker 3dager Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2009 #713 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå må du ikke skryte på deg da, det står "3 weeks" i tickeren din Men grattis uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nei fader Men moro lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. oktober 2009 #715 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer med kjæreste-jubileum! Derfor du sniker inn bilder av nesten-ringer under påskudd av at du er glad i te? Men hva i all verden betyr surve??? Ikke bare i trønderland at vi har rare dialektord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk Så klart hehe neida, har ikke noe imot å forlove meg, men hverken kan eller vil gifte meg enda. Men jeg vet hvordan kjære er, skal han forlove seg så skal han gifte seg innen et år Surve er det samme som grine/furte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. oktober 2009 #717 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fantastisk nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 16. oktober 2009 #718 Del Skrevet 16. oktober 2009 Oi, oi, drastiske endringer her! Et øyeblikk lurte jeg fælt på hvordan i all verden denne fremmede dagboka hadde havna på mine innlegg. Om jeg hadde skrevet innlegg i ei dagbok uten å være klar over det eller noe. Må ikke "skremme" meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. oktober 2009 #719 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det var kjempe koselig i kveld Og grattis med nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ansjoni: Thank you Nilla: Reka: ja Takk for i kveld Takk NICK: Jeg er sånn som digger Finland Og da en ting dukka opp på facebook, "hva er ditt finske navn" måtte jeg slå til Jeg er lite kreativ og ville endre navn, så da måtte jeg bare ta dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå