Minttu Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #681 Del Skrevet 12. oktober 2009 Idag var jeg på jobb i 3.5t Digg med korte dager, skal ikke klage Og jeg liker virkelig å være nede med de små! Herlige bebiser :happy: Vet ikke om det blir noe imorra og onsdag, men skal jobbe fra 11.30-15.00 på torsdag og 9.30-13.00 på fredag. For på fredag kan jeg ikke jobbe lenge siden jeg skal på treff! Så etter jobb på fredag skal jeg gå rett opp til kjære og rett inn i dusjen! Har bare frem til kvart på 3 ca og ordne meg, så må være rask og effektiv Men jeg må vel klare det Kjære er ikke hjemme når jeg kommer hit på fredag, han drar på øving på torsdag og siden han må ta tog dit ligger han over til fredag. Men da skal han hoppe på toget jeg tar hjem på fredag På onsdag skal jeg til tannlegen, og det ser jeg fram til må jeg si! Har hull i en tann, den iser og nå er den vond når jeg pusser, så hun skal jammen få borre og fylle og det som trengs Jeg får det jo billigere ut året jeg er 20, så ut neste år. Så jeg får vel passe på å ordne alt innen den tid Etter tannlegen skal jeg møte kjære og vi skal glo litt i byen Kjære skal få sko, skjorte og slik han trenger, sen bursdagsgave. Så han ville dra og se litt, så han vet hva han skal ha når jeg får lønning den 20:) Slaske sammen med kjære resten av dagen tror jeg Med mindre han vil finne på noe. Kos det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. oktober 2009 #682 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så bra at du trives nede med de små Du var jo ikke helt sikker på om du syns det var så ok å være på småbarn da du skulle være der første gangen. Det er i hvert fall en god del roligere der enn oppe Tannlege ja, det skulle jammen jeg ha vært også. Må få bestilt meg en time. Godt du nevnte det gitt Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er sant, var litt usikker.. Men jeg trives nok bedre der enn oppe Ikke at det er fælt å være oppe altså Men syns liksom at alt er bedre, klarer ikke forklare det En får vel passe på tenna sine Alltid vært nøye med å pusse de, og nå tar jeg flour også, så får bare fortsette med å være flink og passe på. Vil ha de så lenge det går ann Ha en fin kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. oktober 2009 #684 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei snuppa! Høres ut som enda en bra dag i I-K's liv! Sikkert lurt å gjøre unna en del tannlegebesøk før du fyller 20 ja! Jeg var til tannlegen for et par uker siden, det ble ingen boring, bare å se over, røntgen og en puss. Allikevel skulle de ha 800,-!!! :dåne: Tannlege er så dyrt! Nå skal jeg kose meg med en kopp nescafe chocolate i sofakroken, med pledd og fyr i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #685 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei du En bra, men litt kjedelig Vet, det er helt latterlig dyrt! Så får ta det nå ja Åh, det høres godt ut! Blir ikke noe sånn kos på meg idag.. Har ingenting her.. Kake da men, har liksom ikke lyst på det nå siden jeg spiste før idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #686 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg fått stått opp og satt meg foran dataen Skjer vel ikke mye idag, skal hjem da Men bare til fredagsmorgenen Får vel hoppe i dusjen og lage seg noe mat, etter mat skal jeg ha kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2009 #687 Del Skrevet 13. oktober 2009 Duuu.... Kan ikke vi bytte liv litt? Du skriver oppgave for meg, jeg spiser mat og kake for deg Vi kan bytte tilbake til fredag altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #688 Del Skrevet 13. oktober 2009 Med tanke på at jeg nesten strøk i alle fag på påbygg, så tviler jeg på at du vil la meg gjøre oppgavene dine Det er sikkert om noe superkomplisert uansett? Men kake kan du få da *gi til* Firkløverkake made by me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg er så latterlig sulten! Og ikke fornøyd og glad akkurat Det er ikke noe mat her, og jeg er så sulten... Er brød, men jeg orker ikke tanken på brød! Jeg kan brekke meg om jeg spiser det og egentlig ikke orker/vil.. Kan sykle på butikken, men det er så kjett opp igjen.. Dessuten har jeg 30kr, fordelt på kort og kontant! Også skal jeg ikke hjem før 7tia eller noe.. Og kjære ligger å sover på sofaen.. Og ikke vil jeg hjem heller for humøret mitt synker mange hakk når jeg kommer hjem.. Jeg vil bare ha mat Kan man få depositum dekka??? Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. oktober 2009 #690 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 13. oktober 2009 snillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. oktober 2009 #692 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gleder meg til å møte deg på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 13. oktober 2009 I lige måde du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2009 #694 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg gleder meg også til fredag blir så koselig å treffe dere Spennende!! ha en fin dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #695 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jaa Du også fina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. oktober 2009 #696 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg skulle også ønske jeg kunne treffe dere alle på fredag Men det får bli ved en annen anledning Håper du har det fint Ida-Kristine Endret 14. oktober 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #697 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vi får møtes en annen gang Takk, det har jeg Håper du har det også! Tar en titt innom boka de senere idag, nå skal jeg bort Nå skal jeg til tannlegen Så skal jeg møte kjære og vi skal se på sko og slik som han skal få når jeg får penger Han har ikke fått bursdagsgave av meg, så skal få til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. oktober 2009 #698 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til hos tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. oktober 2009 #699 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vi får møtes en annen gang Takk, det har jeg Håper du har det også! Tar en titt innom boka de senere idag, nå skal jeg bort Nå skal jeg til tannlegen Så skal jeg møte kjære og vi skal se på sko og slik som han skal få når jeg får penger Han har ikke fått bursdagsgave av meg, så skal få til neste uke Det får vi gjøre Lykke til hos tannlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk jenter Gikk bra hos tannlegen! Jeg trodde jeg hadde hull, men det hadde jeg ikke Jeg må bare begynne med sensodyne tannkremen, og bli flink til å bruke tanntråd Fikk skryt for at jeg brukte flour Jeg fikk til og med premie, en liten flaske med flour som er til barn, smaker visst tyggis Også sprøyta hun på sånn flour, så noen av tenna er gule nedi og hadde skikkelig smak i munnen en stund pga det Nå skal jeg farge håret! Og det er kun pga treffet på fredag! Ellers hadde jeg nok gått litt lenger med blond ettervekst og blass topp Kjære og jeg så på sko Han fant noen skikkelig fine og gode på Euro sko, så jeg tror det blir de De koster 900kr, men mannen min fortjener det! Han trenger noen ordentlige sko nå til vinteren Dessuten er det jo bursdagsgave Også tror dere ikke jeg ENDELIG fant en lilla hettegenser på H&M, nå som jeg ikke har penger og de har bare en i str!! Bæsj, får se om jeg får kjøpt den før jeg tar toget på fredag! Nå skal håret farges! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå