Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, på denne tiden neste fredag sitter vi å skravler :hoppe:

God helg søta :klem:

KAKE: Den var god :happy: Jeg er flink :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge igjen en helge-:klem: til deg her også. Ligger en og venter på deg i dagboka mi også. :)

Kake: Tror jeg skal prøve den altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :klem:

Det får du gjøre :jepp: Det var litt verre med firkløverkaka mi :hoho: Den måtte stå en stund for å bli gjennomstekt, og da den var ferdig lot mamma den stå i ovnen med døra oppe.. Også skal man jo dele den i to for å ha krem i, og den øverste delen ble hard, og sklidde unna! Så det var sjokoladekrem og krem overalt på fatet og det så liksom ut som om noen hadde bare klemt skikkelig på toppen :hoho: Men var god da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en herlig dag med kjære :rødme:

Vi har feira 23 årsdagen til pus :strix: Spist kaker og kosa oss :)

Da jeg kom til kjære måtte jeg opp for å se, svigermor har pussa opp ene rommet som nå er kun soverom, men nå var de ferdig med det vi har brukt som soverom som nå er stue/datarom, og det var så koselig! Veggene og taket er malt hvite, har vært det før men var liksom halve rommet hvitt og møkketehvitt :lol: (gulvet blir malt senere) Også var det jo helt ommøblert siden senga er på andre rommet! Bildet som jeg lagde til kjære for lenge siden, som er et bilde bestående av mange bilder av oss, henger fint oppe på veggen over sofaen og er ikke så gjemt som før. Også har kjære satt frem bamsen han har fått av meg, og satt opp to bilder av oss på et bord på soverommet :rødme:

Og kjære er bare søt idag :happy: Nussa på meg masse og istad satte han seg ved meg og nussa meg og kosa meg som bare det :fnise:

Men så kom søstra hans en tur for å gratulere med dagen :fnise:

Kosen fortsatte på gulvet og sofaen etterpå :sjarmor:

Jeg er glad idag :strix: Er så glad i kjæresten min :hjerte:

Og neste fredag er det treff! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::strix::strix: litt jeg også! Ble så revet med! :fnise:

Så søt en kjæreste du har da! Høres ut som en toppers kveld, søta! :hoppe:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke noe særlig glad i å feste? Leste litt tidligere i boka di at kjæresten din drakk, men ikke du. Drikker du aldri? *nysgjerrig*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, ikke så veldig :fnise: Jeg tok den bra ut i (begge) russetia, etter det har jeg liksom blitt lei. Men aldri vært så særlig glad i det, kan drikke litt men ikke masse og ikke hva som helst ;)

Han drakk forrige gang han hadde fest, og ikke jeg. Vet ikke om det blir noe i dag heller, men noen av venna til kjære sa de skulle kjøpe til meg :roll:

Noenganger hadde det vært kjekt å kunne brukt "jeg er gravid" som unnskyldning :fnise: Da blir man ikke stempla som kjedelig ;)

:klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de skal respektere valget ditt, enten du er gravid eller ei jeg! :Nikke: De synes sikkert bare det er kjipt at du husker alt som skjer når de er drita fulle! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: De gjør nok det, men kjedelig når alle spør om jeg drikker, hvorfor ikke osv :lol: Fordi jeg gidder ikke, det er bortkasta penger og jeg orker ikke bli dårlig :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag gikk kjære og jeg ned til byen, og det var godt! Kaldt og høstlig :)

Og vi prata om barn og sånn :sjenert: Om vi liksom fikk barn og noe skjedde mellom oss, ingen vil at noe skal gå utover ungen da osv :fnise: Masse slike ting, og vi er ganske enige om det meste slik, som vi prata om. Og det er jo bra, i tilfelle vi plutselig skulle bli foreldre :fnise:

Det var litt godt å prate med han om det, liker å prate med han om slike praktiske ting rundt det å få/ha barn, for da finner jeg ut hva han mener og hvordan han er ang.detta ;)

Men det er ikke slik at vi setter oss ned for å prate om barn og sånn, vi vet begge at vi ikke er klare enda eller har lyst på og at han er litt mer i mot barn nå enn meg, vi prater om det som dukker opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi prata om barn og sånn :sjenert: Om vi liksom fikk barn og noe skjedde mellom oss, ingen vil at noe skal gå utover ungen da osv :fnise: Masse slike ting, og vi er ganske enige om det meste slik, som vi prata om. Og det er jo bra, i tilfelle vi plutselig skulle bli foreldre :fnise:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilla da :ler:

Trur du itte je vart full i kvæll!! haha Fattig og ikke noe drikke, men jeg fikk 2 drinker av J, sprit av K også fikk jeg jaggu meg enda mer bacardi av A! Så jeg vart full jeg, itte gæli :)

Hatt det skikkelig koselig! De siste folka dro nå. Digger K, hun er så lik meg og så bra, vi prata masse og om så seriøse ting. men vi begge føler vi kan prate sammen, uansett hva. hadde det skikkelig gøy med hun :hjerte: Hun er i bandet til kjære, dama til vokalisten, så sånn sett var hun her liksom ;)

Og kompisene til kjære, K og S var så jævli mot meg :hoho:

Stappa potetgull i kjeften min, jeg fikk helt vondt i munnen!

Og mens K holdt meg fast, stappa S isbiter nedi buksa og g'n min, faen så kaldt :hoho:

Var på statoil en tur, kjøpte røyk til svigermor :ler: Også var det en taxi der, så prata med taxisjåføren. Jeg må jo prate med alle de siden pappa er taxisjåfør :hoho: Jeg sa han skulle hilse pappa, også sa han at pappa hadde vært på nyhetene pga den nye betalingsgreia... Man kanke dra visan uten penger lenger, man må ha penger.. men jeg har ikke sett det :lol:

Men men, nå får en vel legga seg. Skal på bursdag til mommo imorra, klokka 3!! :ler: Får prøve å dra kjære ut i senga ;)

Han er vel så full at det blir ikke noe kos på meg i kveld :roll: Men han har vært veldig søt i kveld og nussa meg og slått meg på ræva :hoho:

Jajaj, håper dere snupper har hatt en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fylleinnlegg er alltids bra :Nikke:

Formen min er super ;) Vart vel bare 6 glass, men det var sterke drammer siden jeg så og si blanda 50-50/50-55 :ler::skaal:

De siste dro rundt 2, men vi la oss vel ikke før 6 tida :sjenert:

Tror dere ikke jeg fikk kosen min :sjarmor: Til og med da vi våkna og istad :sjenert::sjarmor:

Jeg våkna klokka 8 og da var jeg litt uvel kjente jeg, men var ganske sulten også, så var nok mye derfor.

Vi sto opp rundt halv 12, og da spiste kjære kebabpizza og jeg kake før han begynte å rydde og vaske opp mens jeg dusja! Etter dusjen vaska jeg vekk alle brusflekkene i trappa og gulvet på stua oppe, og vaska bordet. Herregud så mye folk sølte! Det var seigt og brusflekker overalt jo. Men nå er det rent og pent her ;)

Etter vasking og rydding ordna jeg meg ferdig, for vi skulle på bursdag til mommo klokka 3 :) Det var veldig koselig! Var mommo, mamma, stefar, lillebror, tante, onkel, ene søskenbarnet mitt og kjære og meg. Spiste masse gryterett og loff, det var jo frokosten min :ler: Etter middag var det kaker :sikle: Mamma hadde tatt med karamellkaka mi, også var det bløtkake, eplekake, kanelboller og en suuuper god sjokoladekake :):arwen:

Nå skal kjære og jeg bare sitte og slaske resten av kvelden :)

Jobb 11.30 imorra! Får bra lønning nå ass :jepp: Jeg som aldri har hatt mye penger og bare hatt stipend på 1600 er jo super glad for å få lønning på rundt 8-9000.

Kjære har ikke fått bursdagsgave av meg, men når jeg får penger skal vi shoppe. Han skal få hva han vil! Han trenger sko, så vi skal se etter sko, og eventuelt noe genser og skjorte og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere de her er gode??

Kanskje jeg finner noen oppskrifter på nettet, har lyst til å lage noe slikt og gi bort til jul :fnise:

Også har jeg tenkt til å lage gelèlys :)

Hva skal man liksom gi til foreldre, besteforeldre osv, og når man ikke har en haug med penger så da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...