Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en finfin lørdag med kjæresten min :jepp::hjerte:

Men i natt skulle visst kroppen min bli skikkelig dårlig, så jeg sa til kjære at han fikk dra hjem da han sto opp, for jeg lå rett ut på sofaen :( Så han satt på med stefaren min da han skulle bort, orker ikke ha han her når jeg er sånn.. kjedelig for han å være her da.

Har ligget på sofaen siden idag tidlig, og her kommer jeg til å ligge noen timer til.. Vondt i hele kroppen.. Jeg er skikkelig bleik, slapp, vondt overalt.. Har spydd og alt mulig skikkelig mye :spy: Jeg er helt tom, men allikevel skal det ut! :grine:

Syns synd på meg selv altså :sukk::fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klemmer:

huff, ikke bra å lese at du ikke er i form.. er så fælt når kroppen er sånn, håper du blir bra snart snuppa :klemmer: sender deg masse god bedrings :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk jenter! Masse :klem: på dere :)

Er bedre idag, klarte å dusje hvertfall :ler: Magen er ikke god da, og litt vondt i hodet, nakken, slapp og trøtt :Gjesp: Men ellers bra :ler:

Kjære og jeg spiste pizza i halv 2 tida natt til søndag.. Etter det spiste jeg ikke noe før 11-12 tida idag :sjokkert: Og alt jeg har spist idag er en rett i koppen, en pære og et par bixit kjeks.. :lol:

Nei, nå skal jeg skru av dataen og glo mer på tv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Ansjoni! :klem:

Takk får tipset Nilla! :jepp:

Jeg har ikke spist så mye idag, fått ned to kopper med rett i koppen, to lomper med smør og nesten en pizzabit :lol: Også har jeg drukket en capri sonne og cola boks, fant ut i efta (6-7tida) at det eneste jeg hadde drukket siden i 10 tida igår kveld var nesten en 0.5 flaske med saft.. Det er egentlig ikke så mye på den lange tida!

Snart legge meg, orker ikke være oppe lenger :Gjesp: Er ikke så trøtt, men jeg sitter her jo bare uansett, så da kan jeg jo legge meg!

Så god natt alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg rett ut på sofaen! Mamma sover på den andre sofaen :ler:

Er i form idag, bare slapp og trøtt, har jo ikke fått i meg så mye mat. Men blir vel bedre utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk jobbe imorra :fnise:

Men blir bare imorra og torsdag da.

Altfor tidlig ja! Kan vente 1.5 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødde ett par timer på denne siden av Mjøsa også, men nå har det gått voer til regn.

Snøen kan vente til jul syns jeg...:fryser:

God bedring...ser jo at du har blitt bedre allerede da, men håper du blir ordentlig frisk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :klem: Er i fin form nå ja, trenger bare å spise mer ;) hehe Har fått drukket en del da, bedre enn ikke noe :) Tenker jeg lager noe mat nå snart! :)

Snødd der også ja! Det snødde på lørdagsmorgen, men det regner bort med engang. Men det regner ikke nå og ikke noe er borte, så jeg vet ikke hvor lenge denne snøen skal ligge :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får sikkert leie et hønsehus på en bondegård lissom

Kjære da jeg prata om treffet :fnise: 7 jenter som samles og greier.. Han er glad for at han ikke skal være med :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...