Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff da... Kanskje det hjelper bittelitt for en ørliten stund hvis jeg sender deg masse :klemmer: og :kose: og :hug: og :klem: og :kyss: ? Håper det! :jepp:

Aww, du er meg en søting! :klem::hug::kyss: tilbake!

Sender deg en oppmuntringsklem fra bløte, sørpete, iskalde Trøndelag. :klem:

Taaakk! Mange :klemmer: tilbake, fra tørre, høstlige Oppland!

Men imorra er det meldt snø her!! :hakeslepp:

Nå skal jeg rydde :Gjesp: Og nå virkelig! Ordne alle klærne, hive det i en søppelsekk, jeg bruker jo ikke det som henger på stativet.. Også må jeg rydde opp alt rundt omkring, hive det som hives kan! Tømme pulten, siden jeg skal male den etter hvert. Også ha vinduet helt oppe og lufte, for det lukter så kott/loft :spy: Så få på panelovnen igjen, den har ikke vært i drift på lenge så får starte den opp litt, før jeg legger meg så jeg slipper å ligge i brent støvlukt :ler:

Og tenne duftlys, så det lukter litt bedre.

Jaja, får vel bare sette igang :Gjesp:

Folka kommer hjem i kveld en gang vee, og jeg ba de om å kjøpe capri sonne og peanutringer potetgull :ler: Best for dem at jeg får det, siden jeg ikke fikk være med ;)

"Vi skal ta en tur før jul Ida" fikk jeg høre.

Jeg vil heller til Ikea! Møbler og stæsj istedenfor godteri!

Og jeg ble lovet at vi skulle på Ikea i fjor høst.. Jeg har enda ikke satt mine bein i en Ikea butikk :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søler støtt og stadig og sa at jeg burde hatt tutkopp..

Da de var i sverige idag fant mamma denne :hoho:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naammm, ostesmørbrød :sikle:

Elsker svenskt brød, ost og skinke! :fnise:

Når jeg (endelig) bor for meg selv og tjener en del mer i mnd, så skal jeg dra til Sverige og handle masse! De har jo så smarte pakker med ting, som ost og skinke! Mamma kjøpte det, ser ut som sånn svartpølsepakke, at de ligger sånn nedover liksom :hoho:

Er sånn med skinke eller ost også er det 3 pakker som henger sammen!

Og det er jo billig i Sverige, og det meste er godt!

Jeg har nesten lyst til å flytte dit jeg. Kan bo nærme Finland, sånn at jeg kan hoppe over dit når jeg vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på svenskehandel jeg. Men har så lyst! Kanskje jeg skal overtale Nilla-mannen til å bli med over? Har snakka om å ta et par dager for oss selv når det har gått ei lita stund...

Er det Østersund som er beste shoppingsted når man bor i Trøndelag tro? :klø: Ekstremt lite kjent i Sverige. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Østersund som er beste shoppingsted når man bor i Trøndelag tro? :klø: Ekstremt lite kjent i Sverige. :flau:

Trenger egentlig ikke dra lenger enn til Storlien eller Åre for å handle matvarer, men Østersund er jo en koselig liten by å tilbringe en dag/helg i hvis man vil se og gjøre litt mer enn bare å handle mat.. ;)

Men det blir ikke heeelt det samme som å dra til Svinesund for de som bor på Østlandet, siden man ikke har de stooore supermarkedene hvor bare nordmenn handler.. :fnise:

Beklager kupping, Idamor! Har snøen forsvunnet nå? :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som dere begge er hjemme kan dere vel ta noen dagers ferie sammen? :jepp:

Jeg vet virkelig ikke hvor det er best! Men kan hende det lønner seg å dra dit, kan vel bli litt vel langt om dere skal lenger ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi, det er da bare hyggelig! :klem:

Mamma og de var i Charlottenberg, der har det blitt noe kjøpesenter! Men i Strømstad (?) Ved Daftö.. Der er jo Nordby, flott og digert kjøpesenter! Jeg liker det, men så har jeg ikke vært så mange andre steder :hoho:

Har vært der mamma var, men husker det ikke :lol:

Snøen er borte ja :Nikke: Den regna vekk, regner som bare det her nå :hoho:

Men må si jeg gleder meg litt til snøen da.. :sjenert:

Alle snowboard ting, pus og jeg kan stå på snowboard, sitte inne med kjære og drikke masse kakao med krem og kose oss i varmen og med gode klær mens vi ser snøen laver ned ute i mørket :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida, Pida, kalle valle Vida, kalle valle vinkel stinkel Stida!

:fnise:

Har hatt såååå lyst på ostekake den siste uken, men gidder ikke lage ikveld (er alene siden E er på hyttetur), men så kjøpte jeg to sånne porsjonspakker på Meny og de var faktisk knallgode! Måtte bare dele det med deg *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå som dere begge er hjemme kan dere vel ta noen dagers ferie sammen? :jepp:

Hmm, kanskje vi skal ta en weekend ja? :)

Ellers må jeg si du har en tøff og veldressert pus dersom den er med og står på snowboard! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg dere kan gjøre! :jepp:

Ikke sant, jeg har trent han bra :hoho:

Tror heller det er motsatt, her er det han som er flink og ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...