Nilla Skrevet 2. oktober 2009 #601 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sender deg en oppmuntringsklem fra bløte, sørpete, iskalde Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff da... Kanskje det hjelper bittelitt for en ørliten stund hvis jeg sender deg masse og og og og ? Håper det! Aww, du er meg en søting! tilbake! Sender deg en oppmuntringsklem fra bløte, sørpete, iskalde Trøndelag. Taaakk! Mange tilbake, fra tørre, høstlige Oppland! Men imorra er det meldt snø her!! Nå skal jeg rydde Og nå virkelig! Ordne alle klærne, hive det i en søppelsekk, jeg bruker jo ikke det som henger på stativet.. Også må jeg rydde opp alt rundt omkring, hive det som hives kan! Tømme pulten, siden jeg skal male den etter hvert. Også ha vinduet helt oppe og lufte, for det lukter så kott/loft Så få på panelovnen igjen, den har ikke vært i drift på lenge så får starte den opp litt, før jeg legger meg så jeg slipper å ligge i brent støvlukt Og tenne duftlys, så det lukter litt bedre. Jaja, får vel bare sette igang Folka kommer hjem i kveld en gang vee, og jeg ba de om å kjøpe capri sonne og peanutringer potetgull Best for dem at jeg får det, siden jeg ikke fikk være med "Vi skal ta en tur før jul Ida" fikk jeg høre. Jeg vil heller til Ikea! Møbler og stæsj istedenfor godteri! Og jeg ble lovet at vi skulle på Ikea i fjor høst.. Jeg har enda ikke satt mine bein i en Ikea butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. oktober 2009 #603 Del Skrevet 2. oktober 2009 Innom og ønsker god helg - og håper den blir litt mer positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #604 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk :happy: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mamma tok visst sølinga mi på alvor :skratte: Får ikke lasta det opp da, så dere må trykke på linken.. Dumme kg! http://i87.photobucket.com/albums/k132/Ida...27/DSC00030.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 2. oktober 2009 #606 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Mamma tok visst sølinga mi på alvor :skratte: Får ikke lasta det opp da, så dere må trykke på linken.. Dumme kg! http://i87.photobucket.com/albums/k132/Ida...27/DSC00030.jpg Glimrendre! Endret 2. oktober 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg søler støtt og stadig og sa at jeg burde hatt tutkopp.. Da de var i sverige idag fant mamma denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #608 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er snø her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 3. oktober 2009 Naammm, ostesmørbrød Elsker svenskt brød, ost og skinke! Når jeg (endelig) bor for meg selv og tjener en del mer i mnd, så skal jeg dra til Sverige og handle masse! De har jo så smarte pakker med ting, som ost og skinke! Mamma kjøpte det, ser ut som sånn svartpølsepakke, at de ligger sånn nedover liksom Er sånn med skinke eller ost også er det 3 pakker som henger sammen! Og det er jo billig i Sverige, og det meste er godt! Jeg har nesten lyst til å flytte dit jeg. Kan bo nærme Finland, sånn at jeg kan hoppe over dit når jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. oktober 2009 #610 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har aldri vært på svenskehandel jeg. Men har så lyst! Kanskje jeg skal overtale Nilla-mannen til å bli med over? Har snakka om å ta et par dager for oss selv når det har gått ei lita stund... Er det Østersund som er beste shoppingsted når man bor i Trøndelag tro? :klø: Ekstremt lite kjent i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #611 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det Østersund som er beste shoppingsted når man bor i Trøndelag tro? :klø: Ekstremt lite kjent i Sverige. Trenger egentlig ikke dra lenger enn til Storlien eller Åre for å handle matvarer, men Østersund er jo en koselig liten by å tilbringe en dag/helg i hvis man vil se og gjøre litt mer enn bare å handle mat.. Men det blir ikke heeelt det samme som å dra til Svinesund for de som bor på Østlandet, siden man ikke har de stooore supermarkedene hvor bare nordmenn handler.. Beklager kupping, Idamor! Har snøen forsvunnet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå som dere begge er hjemme kan dere vel ta noen dagers ferie sammen? Jeg vet virkelig ikke hvor det er best! Men kan hende det lønner seg å dra dit, kan vel bli litt vel langt om dere skal lenger ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #613 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mazzi, det er da bare hyggelig! Mamma og de var i Charlottenberg, der har det blitt noe kjøpesenter! Men i Strømstad (?) Ved Daftö.. Der er jo Nordby, flott og digert kjøpesenter! Jeg liker det, men så har jeg ikke vært så mange andre steder Har vært der mamma var, men husker det ikke Snøen er borte ja Den regna vekk, regner som bare det her nå Men må si jeg gleder meg litt til snøen da.. Alle snowboard ting, pus og jeg kan stå på snowboard, sitte inne med kjære og drikke masse kakao med krem og kose oss i varmen og med gode klær mens vi ser snøen laver ned ute i mørket :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #614 Del Skrevet 3. oktober 2009 pus og jeg kan stå på snowboard Sånn som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, det er kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. oktober 2009 #616 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ida, Pida, kalle valle Vida, kalle valle vinkel stinkel Stida! Har hatt såååå lyst på ostekake den siste uken, men gidder ikke lage ikveld (er alene siden E er på hyttetur), men så kjøpte jeg to sånne porsjonspakker på Meny og de var faktisk knallgode! Måtte bare dele det med deg *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kallenavn, jeg har ingen kallenavn!! Ostekake Kan jeg få en bit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. oktober 2009 #618 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå som dere begge er hjemme kan dere vel ta noen dagers ferie sammen? Hmm, kanskje vi skal ta en weekend ja? Ellers må jeg si du har en tøff og veldressert pus dersom den er med og står på snowboard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det syns jeg dere kan gjøre! Ikke sant, jeg har trent han bra Tror heller det er motsatt, her er det han som er flink og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #620 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper du har hatt en fin helg Ida-Kristine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå