Minttu Skrevet 29. september 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 29. september 2009 Nå er jeg hjemme Vil være hos kjære Men det må være litt sånn, og litt som den artikkelen på forsida her Vært hos mommo på middag idag, kos dææ Nå ska jeg bare sitte her og glo, se på Unge Mødre om en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. september 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg må ta en skikkelig opprydding på rommet mitt og dataen!! Skal male pulten min, ville egentlig kaste den men syns så synd på den Den er sånn lyst tre liksom, så skal male den mørkebrun Så da må jeg jo rydde skikkelig på rommet mitt, enda en gang Skjønner ikke at det går ann å få det så rotete når jeg ikke er der engang.. Så det skal jeg gjøre en dag, mulig det blir helga/starten av neste uke Rydde, legge plastikk og male. Men skal gjøre det en dag jeg skal til kjære, så døra kan være igjen og vinduet oppe, for kan ikke ta den ut i garasjen. Må ordne alle bildene på dataen, lage mapper til alt mulig forskjellig og sortere og ordne skikkelig!! Har ekstern harddisk på 1terra, så kan ikke klage på plassen hvertfall Vil ha alle bildene mine, vil ikke slette noe fra noen nettsider også viser det seg at jeg ikke har dem på disken eller dataen Så det får jeg gjøre en dag, uansett hvor kjedelig det er. Men skjer noe med dataen så mister jeg i hvert fall ikke tinga mine og jeg har så mange bilder på denna kassa her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Idag har vært og kommer til å fortsette å være en bra dag Var på jobb fra 11-14.30, før jeg dro på jobb var mamma og handla ting til meg. For de dro på hytta idag, så jeg er alene hjemme til imorra eller fredag Jeg skal lage fin-liste - Var i grillhytta og grilla brødskiver på jobben, og vi hadde bare 7 barn - Alle utenom 1 skulle sove da vi var ferdige, mens de sov drakk vi kakao og spiste - Da kidsa begynte å våkne drakk jeg te! - Skravla gikk i et sett på jobb, og vi alle hadde hello kitty sokker - Syklet hjem, kjøpte pærer, kiwier og appelsinjuice på vei hjem - I kveld blir det Lasagne og salat på meg - Og is! Og potetgull! Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 30. september 2009 Nå er lasagnen i ovnen Også har jeg fyrt i peisen :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. september 2009 #585 Del Skrevet 30. september 2009 Det hørtes koselig ut! :rødme: Og så fin liste du har laget Ha en fin kveld videre, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 30. september 2009 Takk, lige måde Nå har jeg spist sånn Dream is, med brownies og karamell! det var liksom brownies og is, utrolig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ting jeg har sett på, som jeg har lyst på Lue https://www.ginatricot.com/no#/product/26737838 Lue https://www.ginatricot.com/no#/product/26744407 Skjerf https://www.ginatricot.com/no#/product/27040900 Genser https://www.ginatricot.com/no#/product/26521440 Genser https://www.ginatricot.com/no#/product/27372425 Cardigan https://www.ginatricot.com/no#/product/27080801 Cardigan https://www.ginatricot.com/no#/product/27202900 Leggvarmere https://www.ginatricot.com/no#/product/27336400 Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 1. oktober 2009 KG har blitt stygt Og jeg hater blått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #589 Del Skrevet 1. oktober 2009 legger igjen en vaaaarm til deg på denne høst dagen snuppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. oktober 2009 #590 Del Skrevet 1. oktober 2009 Godt å se at finlista hadde mange jobbting med Fint at du trives:) Ønsker deg ei god helg i dag jeg, etter som jeg blir borte fra KG noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 1. oktober 2009 Miso: Mange varme høst tilbake Purple: God helg, kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #592 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bæsj, vondt i halsen Ikke så som idag tili, det går liksom over når man står opp Men er litt vondt når jeg svelger og gaper. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor har de sånn teit G ved url'n når man er på hovedsia? det må jo stå KG. Dessuten er den G en Google G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #594 Del Skrevet 1. oktober 2009 Huff, ikke bra at du har vond hals sender deg masse god bedrings og trøste drikk varm te og kryp under varmt pledd!! pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #595 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi har fyrt i peisen og jeg har fått på meg pledd :happy: Kanskje jeg tar en kopp te til "Verdens Strengeste Foreldre" OG IS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #596 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi har fyrt i peisen og jeg har fått på meg pledd :happy: Kanskje jeg tar en kopp te til "Verdens Strengeste Foreldre" OG IS høres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg orker liksom ingenting egentlig Mamma og de stakk til Sverige, så jeg var litt mer sur på morran, siden jeg ikke får være med. Så skulle de absolutt dra så tidlig, de gadd ikke vente så jeg kunne sitti på nedover.. Vurderte å gå på jobb for å ta buss hjem igjen, men det blir så satans langt å gå! Og dumt å ta buss den "korte" veien hjem igjen.. Så jeg sykler, idag igjen.. Og ekstra sur fordi jeg ikke har lappen.. Hvordan i helvete skal jeg komme meg på jobb på vinteren, sykle gjør jeg hvertfall ikke, å gå kommer til å ta evigheter! Buss går jo, men det spørs hvordan jeg jobber.. Begynner jeg hel kan jeg ta den som går neddi veien her.. Ellers kan jeg gå en halvtime for å ta en annen buss nedi her.. Bæsj. Dårlig star på dagen.. Og det blir vel ikke bedre Når jeg kommer hjem skal jeg bare ordne meg og begynne å rydde på rommet.. Må rydde masse! Og lufte, så det blir styggkaldt. Så må jeg skru på ovnen, den har ikke vært i drift på flere mnd.. Så gadd ikke skru på den igår i tilfelle det skulle stinke brent støv Jaja, får vel dra om 10-15 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2009 #598 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dagen blir sikkert bedre etterhvert! Tenk så god samvittighet du kan ha når du kan synke ned i sofaen etter å ha sykla til jobb og så rydda/lufta etterpå! Da kan du sige sammen og nyte at det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jammen da er vel folka hjemme igjen, så da er det ikke så stille og rolig her.. Bare mas Negativ idag Jeg vil bo for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2009 #600 Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff da... Kanskje det hjelper bittelitt for en ørliten stund hvis jeg sender deg masse og og og og ? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå