Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fordi den skulle egentlig komme ut da :fnise: Men jeg visste jo at jeg ikke kom til å få den, for jeg har ikke råd til å bruke 1-2000 på mobil.

Men så kom den nå for litt siden, også bestemte stefaren min seg for å kjøpe den :ler:

Ikke sant :fnise: Så skal handle imorra ;)

Du også, det gjør vi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Toten først er på nyhetene, så er det om drap.. hoho!

Men nå bor jeg gudskjelov ikke direkte på toten, så da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! :klem:

Jeg var ganske kjei da jeg kom til kjære :fnise: Gikk greit på jobb, var bare litt trøtt på slutten, men tar jo helt av å sykle hjem! :ler: Hodepinen bygget seg opp, og det var bare å vaske seg, skifte klær og pakke ferdig så fort jeg kom hjem, for å dra til byen siden broren min skulle på kino a halv 6.. Spiste kyllingbaguett i byen :sikle: Det hjalp godt på sulten i hvert fall! Men å traske rundt på cc en stund og ikke finne alt man leter etter... Da ble hodepinen verre og beina helt døde! Jeg orka ikke hilse på kjære engang da jeg kom hit :ler: Men en pille, litt drikke og avslapping senere gikk det da over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke kjøpt meg t-skjorter eller cardigan idag :sukk::glare:

Cardigans er mongo laget og ikke slik jeg vil ha dem.. De er for korte, for stygge, for smale, for lange.. Ikke greit når man ser ut som meg eller er så sær som meg :ler:

Men, jeg fikk kjøpt meg veske :jepp::hoppe: Halv pris på noen på Morris, og jammen fant jeg en jeg likte :fnise: Ganske stor, og bare et rom, akkurat hva jeg var ute etter! :) Fin, enkel og slik jeg vil ha :Nikke:

Nå har jeg sittet i senga og sett nye episoden av The Big Bang Theory, og jeg lo så og si gjennom hele episoden :ler: Også koste jeg meg med litt is og godteri..

Nå har pus lagt seg, og nå skal jeg legge meg. Ganske så trøtt, og må jo være opplagt til imorra :)

Opp tidlig for å dra til Oslo og på Dream Theater :danse:

God helg alle sammen :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk og god helg jenter :klem:

Dream Theater var drit bra! :jepp::danse: Helt sykt å se på de spille egentlig! Og han på keyboard spilte på Iphone, og kjære har det ene programmet nå :ler:

Og vokalisten var så klart flink :lur::ler:

Men det første oppvarmingsbandet var så sinnsykt dårlig.. Noe så sært og fælt! Nei fy fader, det var helt latterlig! Det låt usaklig og folka var rare. Detta kjerringevne sang jo merkelig og sto der bare å heiv på håret..

Var sinnsykt med pressing under oppvarminga og, men vi flytta oss da Dream Theater skulle begynne. Og det var jammen godt, ikke noe pressing før det nesten var slutt og jeg så alt! :danse:

Det varte en stund, dørene åpna 6 og det var ferdig rundt 23.45, så både kjære og jeg hadde ganske så vondt i kroppen. Føtter og rygg koste seg da kroppen ble slengt på to togseter :nigo: Sitteplass neste gang jeg skal til spektrum!!

Vi hadde en stund på oss i Oslo før konserten, kom rundt 4, og da sulla vi egentlig bare rundt.

Var på peppes og spiste litt. Men, vi blir så irriterte av å gå rundt i Oslo for det er så mye der og alt er bare..nei.. Så å dra til Oslo en stund er ikke å pleie forholdet vårt, vi går bare sure rundt :ler: Men det går så klart over når vi har kommet oss på konsert og senere sitter på toget hjem ;)

Kjære var så søt på konserten, holdt fast i meg hele tiden, på slutten hold han rundt meg og i henda :sjenert: Jeg blir så glad av sånn :fnise:

Jeg kan sikkert legge ut et par bilder senere, når jeg har fått sett på de og sånn. :Nikke:

Nå skal vi sove :happy: Dåp idag, men vi orker ikke dra i kirka, selv om den er 2min gå avstand unna.. Vil sove lenger :lol:

Igjen, god helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i dåp idag :)

Vi var ikke i kirka, var jo utslitte igår og trengte søvnen ;) Men selskapet var veldig koselig! God gryterett, etterfulgt av karamellpudding, sjokoladepudding og gele (som var det jeg spiste). En stund etter desserten var det kaker :)

Så om bunaden min itte var stram over magan fra før av, så vartn joggu dæ ætter maten :skratte:

Men jeg liker å gå i bunad :Nikke: Man føler seg så fin og skikkelig norsk :fnise:

Også føler jeg meg litt

:skratte:

Etter dåpen sov vi en liten stund, nå sitter vi bare her foran dataen og glor :)

Også står det om Dream Theater på side2 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Høres ut som du har hatt en fin søndag :)

Bunaden min har merkelig nok krympet i skapet. Tror jeg må innse at det er på tide å sy den ut litt :tongue:

Vi ses i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg også, men så vil jeg ikke gå opp noe mer så den kan bare være sånn :ler: Får sy den ut om jeg absolutt sku gå opp mer :ler:

Det gjør vi :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Masse :klemmer: :klemmer: tilbake :hjerte:

:vinke:

Bare innom og hilser på - lenge siden jeg har vært inne her nå - dagene går i ett med mini-sjefen i hus :)

Så hyggelig at du titter innom! :) Skjønner veldig godt at dere har nok å gjøre og at dagene går fort :) Men du har det vel koselig om dagen kan jeg tenke meg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink pike :):fnise:

Vasket og hengt opp mørke klær, og mens jeg hang de opp laget kjære nudler til meg :happy: Satte på en 60 graders som er ferdig straks.

Har også støvsugd og vaska på badet her, vaska gulvet, speilet og vasken. Måtte ordne så det ble pent der, for jeg kjøpte sånne søte tannbørsteholdere til kjære og meg :fnise: Så nå henger de pent på speilet, er sånn sugekoppting :)

Sitter å nyter litt mørk sjokolade, godt og velfjortjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk sett fine ting på Gina Tricot nettsiden. Men om jeg kommer til å kjøpe noe er en annen sak :ler: Jeg skal i hvertfall se over der og noen andre nettsider, og kanskje kjøpe meg noe når jeg får penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...